Gå til innhold

Skam Austin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skam Austin starter i morgen. Noen som skal se? :)

Anonymkode: b032d...758

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal. :) 

• Liker 1
Skrevet

Må jo det 😁 Ganske spent. Har også det som har kommet ut fra Skam Italia, Frankrike og Tyskland. Men Julie Andem er jo med og lager Skam Austin så det lover jo bra. Bare det ikke blir sånn typisk amerikansk highschool drama serie, som det allerede finnes sånn 377 varianter av allerede.. 

• Liker 3
Skrevet

Har dere sett de andre europeiske? Jeg begynte på Skam France, men ga opp. Den italienske og tyske har jeg ikke sett noe av, derimot har jeg ladet opp med Reaction-videoer på YouTube. :fnise: JayperView anbefales. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor kan man se den?

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Tonus skrev:

Hvor kan man se den?

Søk opp Skam Austin på face 😊

Første klipp har kommet. Veldig likt det første klippet i norske Skam.

• Liker 1
Skrevet

Litt for likt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altfor likt! Det er jo nesten direkte oversatt fra den norske versjonen så langt. 

Men jeg kommer nok til å følge med likevel. 

Anonymkode: 1719a...6a4

Skrevet
På 24.4.2018 den 2.05, Guidet Kvinne skrev:

Har dere sett de andre europeiske? Jeg begynte på Skam France, men ga opp. Den italienske og tyske har jeg ikke sett noe av, derimot har jeg ladet opp med Reaction-videoer på YouTube. :fnise: JayperView anbefales. 

Den italienske er faktisk veldig bra! Den har på en måte den samme historien som den norske, og samme handling i episodene, som hyttetur i episode 2 med «Jonas» «Isak» og han kompisen til «Jonas». Men de utføres på en annen måte, sånn at det ikke føles som en ren kopi av den norske, men mer tilpasset italiensk kultur :) de har litt annen dialog og utfører scenene på en litt annerledes måte.

Likte IKKE Sana i den franske. Hun var liksom bare slem, spydig og frekk. Norske Sana er jo spydig hun og veldig direkte, men hun har gode intensjoner og vil bare det beste. Hun har glimt i øyet liksom og er sympatisk i tillegg. Franske Sana er bare frekk i kjeften synes jeg. Hun italienske virker mer som den norske Sana :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker det allerede. Gleder meg til å følge med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det. Men jeg ser på Blank, den nye P3 serien. Liker den godt.

Anonymkode: 025a8...0aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva bruker de da i disse versjonene istedenfor russetiden?

Anonymkode: 165a2...ea9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke med meg chat, sms og insta. Og ikke diskusjoner mellom fans sånn det var på skam, der man kunne kommentere videoene. Mister litt av interessen, merker jeg.

Anonymkode: 5ce03...0e6

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva bruker de da i disse versjonene istedenfor russetiden?

Anonymkode: 165a2...ea9

Sikkert typiske high school fester 

Anonymkode: 14601...33b

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke med meg chat, sms og insta. Og ikke diskusjoner mellom fans sånn det var på skam, der man kunne kommentere videoene. Mister litt av interessen, merker jeg.

Det er jo bare å følge Skam Austin på facebook, der kommer alle videoene, meldingene, alt :)

• Liker 1
Skrevet
På 26.4.2018 den 18.00, AnonymBruker skrev:

Har du valgt å ikke følge det?   Jeg følger med på alt dette.

AnonymBruker
Skrevet

Syns det var utrolig kjedelig jeg. 

Anonymkode: ce70e...db3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg gidder å se, hvis det kun er nesten en oversettelse av den norske. 

Jeg ser ikke helt fascinasjonen ved Skam. Synes serien var helt ok å følge med på, men for meg ble det meste ødelagt når de brukte så mye tid på Noora og William. 

Anonymkode: 2d8b4...c10

• Liker 1
Skrevet

Liker godt karakteren til hun som har bakgrunn fra Sri Lanka(?).

AnonymBruker
Skrevet

Ja følger dem på fb. Synes det var litt lettere når det var samlet på egen nettside men går greit å se på fb også :) Hittil er det jo veldig likt som den norske, håper det ikke bare blir en tro kopi. Men skal nå følge med litt til og se, er jo ikke lange klipp :) 

Til den som spurte: I den amerikanske er det iallfall en dansegruppe som virker til å være paralellen til russebuss-gjeng. 

Anonymkode: b190a...08c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...