Rosatoast Skrevet 24. april 2018 #21 Skrevet 24. april 2018 Jeg har ikke lagt noe særlig merke til det, men har jo sett på nettet og tv at det er et problem for mange. F.eks - personer som bruker m-l ikke passer inn i m-l buksene på Bik Bok osv. Heldigvis for meg så er jeg en xs på bikbok, hm og gina tricot og det er de butikkene jeg liker å handle mest. Så lenge du er komfortabel i kroppen og klærne du bruker tenker jeg at det ikke er noe å henge seg opp i , egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #22 Skrevet 24. april 2018 12 timer siden, altflyter skrev: Enig med deg. Det blir mindre og mindre klær for oss som er litt små og tynne. Jeg må ofte legge opp bukser jeg kjøper fordi de ikke har bukser som er korte nok til meg. Jeg er ikke veldig lav og har bein som passer til resten av kroppen, men likevel er det et slit å finne spesielt bukser som er små nok til meg. Skulle egentlig ønske de kunne lage egne butikker til små kvinner på samme måte som de har butikker til frodige kvinner. Det finnes jo - Bik Bok hahaha Anonymkode: 60b13...517 5
Gjest N-Nøff Skrevet 24. april 2018 #23 Skrevet 24. april 2018 12 timer siden, altflyter skrev: Enig med deg. Det blir mindre og mindre klær for oss som er litt små og tynne. Jeg må ofte legge opp bukser jeg kjøper fordi de ikke har bukser som er korte nok til meg. Jeg er ikke veldig lav og har bein som passer til resten av kroppen, men likevel er det et slit å finne spesielt bukser som er små nok til meg. Skulle egentlig ønske de kunne lage egne butikker til små kvinner på samme måte som de har butikker til frodige kvinner. Kjøp fra Asia på eBay
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #24 Skrevet 24. april 2018 2 timer siden, Neinøff skrev: Kjøp fra Asia på eBay Ja, jeg er str. L her, kjøpte størrelse XXXL der, det passet til min venninne som er str. S/M. Ellers er det petite på Zalando, og der har de og noe klær i xxs. Selv synes jeg det er så enormt stor forskjell på klær. Kjøpte meg kåpe i vinter, bestilt på nett, og jeg måtte ha str. 38. Og jeg bruker jo størrelser fra 38-46, og er vel egentlig en 42. Anonymkode: b01b4...ed8 1
Gjest N-Nøff Skrevet 24. april 2018 #25 Skrevet 24. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er str. L her, kjøpte størrelse XXXL der, det passet til min venninne som er str. S/M. Ellers er det petite på Zalando, og der har de og noe klær i xxs. Selv synes jeg det er så enormt stor forskjell på klær. Kjøpte meg kåpe i vinter, bestilt på nett, og jeg måtte ha str. 38. Og jeg bruker jo størrelser fra 38-46, og er vel egentlig en 42. Anonymkode: b01b4...ed8 Hihi. Der kan du se!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #26 Skrevet 24. april 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei? Synes klærne bare blir større og større. Kan fint kjøpe klær i str 158. Og jeg er 27. Ikke bare det..Men sjeldent de selger nok av str xs Anonymkode: 476c5...69d Absolutt!! Jeg er 158 cm, og jeg er normalvektig. Jeg kjøper oftere og oftere barneklær, fordi klærne for voksne i norske butikker bare blir større og større. Og jeg blir 35! Jeg ønsker ikke å gå i barneklær!! Men jeg prøvde samtlige av kjolene i den lokale HM-butikken for to uker siden, da jeg plutselig trengte en kjole i siste liten, og det var ikke én kjole jeg ikke hadde måtte sydd opp og inn. Dermed endte jeg med en kjole fra barneavdelingen, for den var den eneste som satt pent på meg. Anonymkode: 1a6e0...def
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #27 Skrevet 24. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt!! Jeg er 158 cm, og jeg er normalvektig. Jeg kjøper oftere og oftere barneklær, fordi klærne for voksne i norske butikker bare blir større og større. Og jeg blir 35! Jeg ønsker ikke å gå i barneklær!! Men jeg prøvde samtlige av kjolene i den lokale HM-butikken for to uker siden, da jeg plutselig trengte en kjole i siste liten, og det var ikke én kjole jeg ikke hadde måtte sydd opp og inn. Dermed endte jeg med en kjole fra barneavdelingen, for den var den eneste som satt pent på meg. Anonymkode: 1a6e0...def Nå kjøper ikke jeg så ofte klær men har inntrykk av at HM kanskje har litt større størrelser enn andre. Kanskje 1/2 større? Jeg har gått opp og ned i vekt og har dermed hatt forskjellige størrelser. Mest M. Akkurat nå er jeg S, men er noen ganger XS. En sjelden gang M. Siden jeg har litt former passer jeg bare ikke klær i barneavdelingen. Eller, jeg passer dem men de ser ikke bra ut Anonymkode: c938b...a33
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #28 Skrevet 24. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå kjøper ikke jeg så ofte klær men har inntrykk av at HM kanskje har litt større størrelser enn andre. Kanskje 1/2 større? Jeg har gått opp og ned i vekt og har dermed hatt forskjellige størrelser. Mest M. Akkurat nå er jeg S, men er noen ganger XS. En sjelden gang M. Siden jeg har litt former passer jeg bare ikke klær i barneavdelingen. Eller, jeg passer dem men de ser ikke bra ut Anonymkode: c938b...a33 Jeg bor i et veikryss av et tettsted, og de eneste butikkene i mils omkrets er HM og Lindex. Dette er de to butikkene som i min erfaring har de største størrelsene. Spesielt HM, som du sier, er større enn andre klesbutikker. Jippi... Men jeg syns flere og flere butikker har begynt å bli store i størrelsene. Til og med BikBok, som jeg måtte skvise meg inn i i 20-årene, begynner nå å bli uproporsjonerte og store. Og det er definitivt ikke jeg som krymper!😂 Anonymkode: 1a6e0...def
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #29 Skrevet 24. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor i et veikryss av et tettsted, og de eneste butikkene i mils omkrets er HM og Lindex. Dette er de to butikkene som i min erfaring har de største størrelsene. Spesielt HM, som du sier, er større enn andre klesbutikker. Jippi... Men jeg syns flere og flere butikker har begynt å bli store i størrelsene. Til og med BikBok, som jeg måtte skvise meg inn i i 20-årene, begynner nå å bli uproporsjonerte og store. Og det er definitivt ikke jeg som krymper!😂 Anonymkode: 1a6e0...def Hva med å handle mer på nettet? Tror Zalando har gratis frakt og retur men er litt usikker. Jeg bor i storby så har litt mer utvalg. Anonymkode: c938b...a33
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #30 Skrevet 24. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å handle mer på nettet? Tror Zalando har gratis frakt og retur men er litt usikker. Jeg bor i storby så har litt mer utvalg. Anonymkode: c938b...a33 Ja, tror jeg må begynne med det. Men av og til trenger man noe i hu og hast, og litt av det kjekke med nye klær, er jo å ta en real shoppetur. Kanskje ta en kopp kaffe og noe godt, fordi man trimmer sånn av all gåingen?😝 Men tror nok netthandel er svaret! Og hvem liker vel ikke å få pakker i posten!?😊 Anonymkode: 1a6e0...def 2
Sphynx Skrevet 24. april 2018 #31 Skrevet 24. april 2018 Det som provoserer meg mest er at plus-size til H&M ofte er sammen med mammaklærne.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #32 Skrevet 24. april 2018 Jeg sliter med bukser. Jatakk til bukser med korte ben, mye stretch og plass til digre lår, legger og rumpe. Som ikke er joggebukse. Anonymkode: 38bf3...9fb 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå