Gå til innhold

Rydder dere huset hver kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp. 

Vi gjør like mye begge to, og det meste er tatt på 10-15 min. Heller det enn at jeg må bruke hele lørdagen på å rydde et kaos av et hus (og mannen har barna). Det er alternativet, og det er ikke noe gøy. Etter vi har lagt barna rydder vi sammen en liten stund og så legger vi oss på sofaen. 

Anonymkode: 8b5f9...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, rydder og støvsuger hver dag. Orker ikke å våkne til rotete hus, det er ikke en god start på dagen for meg  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Minlillelykke skrev:

Vi rydder etter barna er lagt, legger frem klær til dagen etterpå, slik at ting glir på skinner når storebror skal i barnehagen. Mine er 3 år og 5 måneder

Det gjør jeg også, samt at jeg smører matpakker. Dagen er ikke over før huset er ryddig, matpakker smurt og jeg kan sette meg ned en stakket stund. Barna er 13 og 2 år. 13 åringen bidrar mye, så det er aldri rot etter ham. 

Anonymkode: 8850a...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydder som regel litt hver kveld ja, men det tar maks fem-ti minutter. Og hvis jeg ikke føler for det lar jeg bare være. og leser en god bok i stedet, det er uansett ingen som bryr seg. Kanskje en selvfølge siden jeg bor alene i en liten og oversiktlig leilighet. :ler: Å ikke sette barn til verden er det beste valget jeg noen gang har tatt, selv om jeg var usikker en periode.

Anonymkode: b91e6...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange ryddige folk, eller er det stort sett bare de som har svart :fnise:

Nei, jeg rydder ikke hver kveld. Er alenemor og når kvelden kommer er jeg helt kaputt. Var lettere å holde det ryddig når barnet var litt mindre, men nå er det kaos overalt. Rydder godt ca 1 gang i uka. Setter meg i sofaen på kvelden med veldig god samvittighet :ler:

Anonymkode: d343d...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg rydder kjøkken og stue mens mannen legger baby. Så støvsuger og vasker jeg på dagtid mens baby sitter i bæreselen. Liker å stå opp til ryddig hus:)

Anonymkode: c9df0...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens den ene av oss legger ungene så rydder den andre. Jeg er ikke støv på hjernen-typen, men det må være litt ryddig for at jeg skal kunne slappe av. 

Alt blir ryddet hver kveld (bortsett fra rommene deres), oppvasken tas, kjøkkenbordet vaskes over. Så er det fri. Det er heldigvis sjelden veldig mye å rydde da😊

Anonymkode: 3c421...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rydder hver kveld, for klarer ikke å slappe av når det er rot rundt. Barna mine var imidlertid ikke store før vi lekte "Alle leker gjemmer seg!" :) Vi hadde en fin kiste i stuen, kjøpt på et møbelhus, og barna kastet alt oppi den (tvillinger). Først da de var 6 år ble lekekasse flyttet til rommet deres. Så vasket jeg kjapt over flater når de var i seng. 

Nå er de tenåringer, og fremdeles blir det en kjapp rydding før jeg synker ned i sofaen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker 10-20 min på rydding av hovedetasje med stue, kjøkken og bad hver kveld etter barna er lagt. I tillegg har vi skaffet oss robotstøvsuger som støvsuger hovedetasjen hver dag mens vi er på jobb/bhg. Elsker nesten den lille roboten like høyr som barna :hjerte: 

Anonymkode: 3c382...67f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...