AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #21 Skrevet 26. april 2018 ... og til ts: Samos og Korfu ligger på helt ulike steder i Hellas. Vil dere på to øyer, og det er lurt, finn to som ligger i samme øygruppe. Da sparer dere både tid og penger. Anonymkode: a8cb3...031
Kontormus Skrevet 26. april 2018 #22 Skrevet 26. april 2018 22 minutter siden, MarenogAron skrev: Hva heter restsuranten? Vi skal dit om en mnd https://no.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g189452-d8399918-Reviews-Med_Parga-Parga_Preveza_Region_Epirus.html
Kontormus Skrevet 26. april 2018 #23 Skrevet 26. april 2018 https://no.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g189452-d1101531-Reviews-The_5_Senses_Restaurant-Parga_Preveza_Region_Epirus.html Denne har høy score på TripAdvisor, men syns ikke maten var verdt pengene. Kan hende valgte jeg feil rett, men likevel - det var ikke så hyggelig med alle kattene som sloss om rester som ble kastet til dem. Det var mange katter i byen, de fleste så ut til å ha det bra. Men det var bare på denne restauranten de hang rundt bordene
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #24 Skrevet 26. april 2018 Ikke de øyene du kikket på, men vi var på Lesvos i fjor sommer og det var helt nydelig. Bodde i Molivos og spiste så mye deilig gresk mat. Det var den øya hvor det kom så mange flyktninger for noen år siden, så det er veldig få turister der nå selv om det ikke kommer flyktninger lenger. Det vil si at man kan tusle ned til sjøen langt utpå formiddagen og fremdeles få en god plass. Hyggelig by med trange smug og fine omgivelser👍 Anonymkode: dad8b...fa1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #25 Skrevet 26. april 2018 Noen som har vært på Karpathos? Anonymkode: 25292...e1e
Roci Skrevet 27. april 2018 #26 Skrevet 27. april 2018 Hvis du ikke er avhengig av å reise charter/pakketur, kan jeg anbefale Poros, en utrolig fin og koselig øy i den Saroniske Gulfen. Det er for såvidt en turistøy, men ikke en typisk charterdestinasjon. Det er ikke uten grunn at jeg har vært der 10 år på rad, for å si det sånn....:) Du flyr rutefly fra Gardermoen til Athen (El. Venizelos Airport), tar flyexpressen eller taxi ned til Pireus og deretter hurtigbåt eller ferge til Poros. Jeg synes Askeli er det fineste området å bo i, her er flere hoteller og leilighetshoteller i ulike prisklasser, mange med svømmebasseng selv om de fleste ligger i gangavstand til strand. To dagligvarebutikker, sykkel/scooterutleie og flere koselig taverner og barer. Det går buss til Poros "by" ca. hver halvtime, men det er ikke mer en 2,5 km, så det går fint å gå, sykle eller kjøre scooter, trafikken er "snill" og de er vant til turister Kommer gjerne med tips til hoteller, steder å spise osv. om det er av interesse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå