Gå til innhold

Dorull Penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvis du vil bevare selvtilitten bør du holde deg langt unna kvinneguiden!:fnise: men seriøst!

Anonymkode: 58d39...325

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normalt stor??? Liten heter det når den er 10 cm som en dorull. Og normalt er 12,5-16 cm lang 

Anonymkode: 9d9b4...810

Trådstarter startet med at skaftet var like langt som en dorull og hodet gikk forbi. Så ja i normalområdet, nedre del. 

Anonymkode: ea4b6...51e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slapp av. du er bra nok. ikke tenk så mye på sånt.

Anonymkode: 58d39...325

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter startet med at skaftet var like langt som en dorull og hodet gikk forbi. Så ja i normalområdet, nedre del. 

Anonymkode: ea4b6...51e

Nei han fikk spørsmål på om det var tuppen av hodet, altså la oss si 2mm av hodetuppen som stakk utenfor, eller om det var hele hodet, men det fikk vi ikke svar på, så da kan vi jo skjønne at det dreier seg om kun tuppen altså at penisen såvidt stikker utenfor. Da er den nærmere 10 cm enn 14 cm om det hadde vært hele hodet , og det er godt under normalen

Anonymkode: 9d9b4...810

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil nepper overraske noen at det var en kvinne som oppfant dorullhylsen.

Anonymkode: dcad1...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei han fikk spørsmål på om det var tuppen av hodet, altså la oss si 2mm av hodetuppen som stakk utenfor, eller om det var hele hodet, men det fikk vi ikke svar på, så da kan vi jo skjønne at det dreier seg om kun tuppen altså at penisen såvidt stikker utenfor. Da er den nærmere 10 cm enn 14 cm om det hadde vært hele hodet , og det er godt under normalen

Anonymkode: 9d9b4...810

Men fortsatt innen for normalområdet som gjelder 95% av menn. Hvis du leser litt om median og absolutt gjennomsnitt så vil du skjønne at det er flere under snittet enn over. Det skyldes at noen få trekker det opp med å ha betydelig større penis enn andre. Dette fenomenet gjelder vekt, høyde, inntekt osv. Derfor vil en penis med skaft som en dorull være normalt stor, så frem hodet kommer over.

Sjekka selv i dag og fant ut at min slapp bar 1 og 3/4 dorull lang. Stiv 2 og 1/3 dorull. Men til syvende og sist holder det med en dorull om gangen. Ellers så blir det rotete på badet.

Rull den ut folkens 😎

Anonymkode: ea4b6...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt snoppen er større, lengre, kortere eller smalere enn en dorullhylse, har ingen betydning for om du er en god elsker eller ikke. Det er ikke sånn at dersom snoppen er lengre enn en dorull, er du automatisk en gud i senga, og dersom snoppen er kortere enn en dorull, så er du ubrukelig som elsker.

Pul mer, tenk mindre.

Anonymkode: dfcde...ac9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men fortsatt innen for normalområdet som gjelder 95% av menn. Hvis du leser litt om median og absolutt gjennomsnitt så vil du skjønne at det er flere under snittet enn over. Det skyldes at noen få trekker det opp med å ha betydelig større penis enn andre. Dette fenomenet gjelder vekt, høyde, inntekt osv. Derfor vil en penis med skaft som en dorull være normalt stor, så frem hodet kommer over.

Sjekka selv i dag og fant ut at min slapp bar 1 og 3/4 dorull lang. Stiv 2 og 1/3 dorull. Men til syvende og sist holder det med en dorull om gangen. Ellers så blir det rotete på badet.

Rull den ut folkens 😎

Anonymkode: ea4b6...51e


Øh nei, 10 cm er ikke innenfor normalområdet nei. Gudskjelov!

Anonymkode: 9d9b4...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 10 cm slapp. Er det stort nok?

(nei, jeg velger å ikke poste under fullt navn)

Anonymkode: 72542...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:


Øh nei, 10 cm er ikke innenfor normalområdet nei. Gudskjelov!

Anonymkode: 9d9b4...810

Hva faen er problemet ditt? Liten penis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min er 10 cm slapp. Er det stort nok?

(nei, jeg velger å ikke poste under fullt navn)

Anonymkode: 72542...384

Har ikke noe å si 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min er 10 cm slapp. Er det stort nok?

(nei, jeg velger å ikke poste under fullt navn)

Anonymkode: 72542...384

Slapp betyr jo ikke noe , det er jo stiv som betyr noe :)

Anonymkode: 9d9b4...810

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Brunhilde skrev:

Hva faen er problemet ditt? Liten penis? 

Nei, er dame, og har ikke noe problem men syns det blir feil at folk lyver og sier 10 cm penis er innenfor normalen. 10 cm er liten penis. Thats it. Rett skal være rett.

Anonymkode: 9d9b4...810

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Optimo

Dorull er jo ingenting. Her snakker vi tørkerull. Torky. Sånn som henger i dispensere på offentlige toaletter. Ikke at jeg har prøvd, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎4‎/‎20‎/‎2018 at 7:15 PM, AnonymBruker said:

Neida,diskuteres flittig på hele internett faktisk :) Er jo en universal "test" så

https://www.thundersplace.org/penis-enlargement/girth-test-toilet-paper-roll.html

Anonymkode: 9d9b4...810

Utfallet av testen er neppe helt universalt. Befinner meg utenlands, og måtte nettopp byte dorull. Og kjernene var ikke helt like store, for å si det sånn. Måtte faktisk måle dem, og den ene var litt under 4 cm I diameter, mens den andre var rundt 5 cm. Eller 12 cm og 15.5 cm i omkrets. Mulig den store var beregnet på det afrikanske markedet?.........

Anonymkode: 281a0...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...