Gå til innhold

The Handmaid’s Tale’, sesong 2


Helado

Anbefalte innlegg

2 hours ago, EvaLena said:

Jeg tror Aunt Lydia overlever og kommer tilbake med skjult agenda, nemlig å få slutt på denne råskapen av alle uskyldige som handmaids og alle andre 😊

Jeg er fremdeles irritert på Offred som ble igjen 😏

Hvorfor tror du det?

Anonymkode: 15ac5...aab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det?

Anonymkode: 15ac5...aab

Fordi hun er like fanget og fått en oppgave hun må utføre som alle andre. Gjør hun ikke jobben sin, så får hun en straff også.

Nå fikk hun smake sin egen medisin og hun skjønner nok den reaksjonen til handmaiden.

Jeg synes det så ut som hun reagerte på flere ting som hun måtte overvære å se.

Blir spennende å se om Kommandant Lawrence får noen straff også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, EvaLena skrev:

Fordi hun er like fanget og fått en oppgave hun må utføre som alle andre. Gjør hun ikke jobben sin, så får hun en straff også.

Nå fikk hun smake sin egen medisin og hun skjønner nok den reaksjonen til handmaiden.

Jeg synes det så ut som hun reagerte på flere ting som hun måtte overvære å se.

Blir spennende å se om Kommandant Lawrence får noen straff også.

Likevel virker det ikke som hun har noe problemer eller kvaler med å utføre oppgavene sine da. .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Maleficenta skrev:

Likevel virker det ikke som hun har noe problemer eller kvaler med å utføre oppgavene sine da. .

Hun tør vel ikke annet. Fortrenger sitt indre. Hun vet jo hvilke straffer som kan vente hvis hun ikke utfører jobben sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare ikke at Offred kommer ut som en fullblods superhelt og redder hele Gilead. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Violetta skrev:

Håper bare ikke at Offred kommer ut som en fullblods superhelt og redder hele Gilead. 

Enig. Håper det er Marthaene som får den æren. Det er dem som fortjener det. 

Jeg håper hun og Nick går under jorda sammen og trekker i tråd sammen med Mayday, og at de får reddet Hannah. 

Og så tror jeg også at Aunt Lydia vil være levende og helt annerledes i neste sesong. 

Anonymkode: b6eab...52d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, EvaLena skrev:

Hun tør vel ikke annet. Fortrenger sitt indre. Hun vet jo hvilke straffer som kan vente hvis hun ikke utfører jobben sin.

Finner vanskelig for å tro dette. Noen ganger ser det ut som hun bent fram nyter å yte straff/tortur. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, EvaLena said:

Hun tør vel ikke annet. Fortrenger sitt indre. Hun vet jo hvilke straffer som kan vente hvis hun ikke utfører jobben sin.

Nei, nei, nei. Aunt Lydia er sprø, that's it.

Anonymkode: 15ac5...aab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/18/2018 at 2:47 AM, EvaLena said:

Jeg er fremdeles irritert på Offred som ble igjen 😏

De planlegger jo pumpe ut sesonger så lenge de har seere, så Offred kommer til å være stuck der helt til seertallene begynner å dale. Sånn sett er det ganske forutsigbart....

Anonymkode: ba502...5e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De planlegger jo pumpe ut sesonger så lenge de har seere, så Offred kommer til å være stuck der helt til seertallene begynner å dale. Sånn sett er det ganske forutsigbart....

Anonymkode: ba502...5e8

Det er det jeg er redd for også. Blir det sesong 1,2,3,4,5,6,7 osv så gidder jeg ikke følge med lenger. Jeg synes det er lenge å vente til neste år med neste sesong, innen den tid så har jeg vel glemt alt fra sesong 1 og 2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det dras for langt hopper jeg av men foreløpig venter jeg ivrig på sesong 3 så hvis noen finner noe om den på nett så tagg meg 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Duff said:

Hvis det dras for langt hopper jeg av men foreløpig venter jeg ivrig på sesong 3 så hvis noen finner noe om den på nett så tagg meg 🤩

Du kan jo bare legge til tråden i favorittene dine så får du beskjed når det skjer noe nytt her. Tror dessverre ikke folk flest kommer til å huske på å tagge deg angående noe som gjelder en TV serie.

Anonymkode: 15ac5...aab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo bare legge til tråden i favorittene dine så får du beskjed når det skjer noe nytt her. Tror dessverre ikke folk flest kommer til å huske på å tagge deg angående noe som gjelder en TV serie.

Anonymkode: 15ac5...aab

Er jo lov å håpe da. Følger tråden men leser ikke hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff dumme meg har begynt å lese boka. Guuud som det irriterer meg alt som ikke er likt som i serien

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Maleficenta skrev:

Huff dumme meg har begynt å lese boka. Guuud som det irriterer meg alt som ikke er likt som i serien

Jeg har også begynt på boka. Synes det er så rart at Serena er tydelig såpass mye eldre! Har ikke kommet så langt enda så har ikke reagert nevneverdig på noe annet enda, spent på fortsettelsen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lumos skrev:

Jeg har også begynt på boka. Synes det er så rart at Serena er tydelig såpass mye eldre! Har ikke kommet så langt enda så har ikke reagert nevneverdig på noe annet enda, spent på fortsettelsen :)

Jeg leste om hvorfor hun er yngre i serien. Produsenten mente det ville værr bedre dynamikk mellom dem om de var nærmere i alder og han hadde diskutert dette med forfatteren i forkant. Men likevel irriterende. Tenkte hæ? Serena med gikt og stokk??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leste boka og gikk rett på sesong 2. Det fungerte bedre enn å lese OG se sesong 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Maleficenta said:

Jeg leste om hvorfor hun er yngre i serien. Produsenten mente det ville værr bedre dynamikk mellom dem om de var nærmere i alder og han hadde diskutert dette med forfatteren i forkant. Men likevel irriterende. Tenkte hæ? Serena med gikt og stokk??

Sannheten er vel at pene unge damer skaffer flere TV-seere. Det er jo sånn Hollywood fungerer. Men det kan produsenten selvsagt ikke innrømme og spesielt ikke i en serie som skal ta opp kvinneproblemstillinger. 

I Hollywood kan skuespilleren som spiller moren være like gammel som skuespilleren som spiller sønnen. 

Endret av Skolebolle
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Skolebolle skrev:

Sannheten er vel at pene unge damer skaffer flere TV-seere. Det er jo sånn Hollywood fungerer. Men det kan de selvsagt ikke innrømme og spesielt ikke i en serie som skal ta opp kvinneproblemstillinger. 

I Hollywood kan skuespilleren som spiller moren være like gammel som skuespilleren som spiller sønnen. 

Men er jo flere eldre damer i serien og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Duff skrev:

Jeg leste boka og gikk rett på sesong 2. Det fungerte bedre enn å lese OG se sesong 1

Men var det ikke ennå mer rart da at serena var ung?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...