Amic@ Skrevet 23. februar 2005 #21 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg kan anbefale Bologna. Veldig italiensk' date=' uten for mange turister, koselige piazzer, mange fine butikker, stort marked og nydelig mat. Var der en lang-weekend og det var nok å finne på. Men ligger ikke ved sjøen da.[/quote'] Enig med du !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 24. februar 2005 #22 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg må innrømme at jeg ikke likte Firenze i det hele tatt! Det er mulig det var noe jeg ikke helt forstod, men... Da vi var i Italia for noen år siden var det Verona som ble vår favoritt. Vi var der 2 dager, og det var helt fantastisk. Ellers var Siena flott, og Lucca var OK (men den var fort gjort). Vi bodde i Verona, Firenze og Milano, og brukte toget for å komme oss rundt. Det fungerte flott. Milano er også en interessant by, men den er ikke sånn som du er ute etter nå. Den er en veldig typisk storby, og mangler den sjarmen du kan finne mange steder i Italia. Det synes i alle fall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå