Gjest lurven Skrevet 17. mars 2022 #341 Del Skrevet 17. mars 2022 Athena79 skrev (1 time siden): Sikkert flere versjoner av den.🙂, har også hørt at det var en mongolid. Ja dette har tydeligvis skjedd flere ganger😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mars 2022 #342 Del Skrevet 17. mars 2022 Husker P3-morgen en morgen hadde en greie om at man skulle sende sms med ting man tenkte på, og ikke kunne si høyt. Hun ene skrev at hver gang hun var ved brødskjæremaskinen på butikk så tenkte hun: « Her er det akkurat plass til en baby». Jeg syns ennå det er kjempegøy🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. mars 2022 #343 Del Skrevet 17. mars 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Husker P3-morgen en morgen hadde en greie om at man skulle sende sms med ting man tenkte på, og ikke kunne si høyt. Hun ene skrev at hver gang hun var ved brødskjæremaskinen på butikk så tenkte hun: « Her er det akkurat plass til en baby». Jeg syns ennå det er kjempegøy🙈 For de som vil ha delt omsorg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mars 2022 #344 Del Skrevet 17. mars 2022 Cid skrev (36 minutter siden): For de som vil ha delt omsorg 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mars 2022 #345 Del Skrevet 18. mars 2022 Cid skrev (6 timer siden): For de som vil ha delt omsorg 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #346 Del Skrevet 18. mars 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): 🙈 To much? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mars 2022 #347 Del Skrevet 18. mars 2022 (endret) Cid skrev (54 minutter siden): To much? Neida! Morro! Veninne hadde fortalt den om brødskjæremaskinen i familieselskap. Ble ikke så bra stemning😂 Endret 18. mars 2022 av Frøkenfryden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #348 Del Skrevet 18. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Neida! Morro! Veninne hadde fortalt den om beødskjæremaskinen i familieselskap. Ble ikke så bra stemning😂 Du får legge til det med delt omsorg neste gang og se om det blir bedre da 😅 Eller at de ville heller ha åttlinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mars 2022 #349 Del Skrevet 18. mars 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Du får legge til det med delt omsorg neste gang og se om det blir bedre da 😅 Eller at de ville heller ha åttlinger 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #350 Del Skrevet 18. mars 2022 lurven skrev (1 minutt siden): 😁 Nei uff jeg begynner å høres ut som noen fra mannegruppa ottar 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mars 2022 #351 Del Skrevet 18. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Nei uff jeg begynner å høres ut som noen fra mannegruppa ottar 🙊 De er uansett hakket bedre enn kvinnegruppa ottar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #352 Del Skrevet 18. mars 2022 lurven skrev (Akkurat nå): De er uansett hakket bedre enn kvinnegruppa ottar Jeg synes ikke mannegruppen hørtes noe som helst bra ut, ikke noe jeg noensinne ville blitt medlem av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mars 2022 #353 Del Skrevet 18. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg synes ikke mannegruppen hørtes noe som helst bra ut, ikke noe jeg noensinne ville blitt medlem av Nei det er ikke bra. Bare mindre dårlig. Kan si at mannegruppa er pest og kvinnekroppen er kolera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mars 2022 #354 Del Skrevet 18. mars 2022 lurven skrev (1 time siden): Nei det er ikke bra. Bare mindre dårlig. Kan si at mannegruppa er pest og kvinnekroppen er kolera Kvinnekroppen er kolera?!😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mars 2022 #355 Del Skrevet 18. mars 2022 Frøkenfryden skrev (57 minutter siden): Kvinnekroppen er kolera?!😂😂 Autocorrect igjen, jeg så det men jeg lot den stå, ting blir son regel morsommere med autocorrect Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. mars 2022 #356 Del Skrevet 18. mars 2022 Fetteren min døde i forrige uke. Han trengte en blodoverføring, men vi visste ikke blodtypen hans. Han sa bare «b positiv b positiv». Vi fortsatte å be, men det var vanskelig å være positiv i den situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. mars 2022 #357 Del Skrevet 19. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. mars 2022 #358 Del Skrevet 20. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. mars 2022 #359 Del Skrevet 28. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. mars 2022 #360 Del Skrevet 29. mars 2022 Vet dere hva man kaller en drept dame? Ei drepa dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå