Gå til innhold

Influensa

Har du fått influensa ennå?  

1 stemme

1. 1. Har du fått influensa ennå?

• Ja
      11
    • Nei
      19
    • Regner ikke med å få det - siden jeg er vaksinert
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har den kommet... :( Hvertfall til meg.. - og jeg synes skrekkelig synd på meg selv.. selv om jeg ikke er så dårlig som jeg var..

Er det flere enn meg som er syke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk ja :cry:

Jeg sier bare god bedring til alle andre som har det kjipt og husk vi har lov å syns kjempesynd på oss selv, OG om folk påpeker du sitter på kvinneguiden en hel dag :sjenert: så har du lov!!

Skrevet

Nei, har bare hatt influensa en eneste gang i hele mitt liv, da var jeg 12 år. Regner ikke med jeg får influensa igjen med det første.

Forøvrig er det mange som går rundt og kaller det de har influensa, mens egentlig har de bare en forkjølelse. Influensa og forkjølelse er to vidt forskjellige ting og det er forskjell på symptomene.

Gjest Catwoman
Skrevet

jepp jeg har hatt den, så da regner jeg med at jeg er "trygg" nå.

Gjest GreenSky
Skrevet

Trodde jeg var forkjølet, men det er vel heller en mild influensa. Blæ.

Gjest Anonymous
Skrevet
jepp jeg har hatt den' date=' så da regner jeg med at jeg er "trygg" nå.[/quote']

Ikke føl deg for trygg, jeg er igang med runde nr to....

Skrevet

Nei, heldigvis ikke. Og det selv om mange rundt meg har hatt sin tørning. Håper ikke jeg får den heller, og satser på at alt det sunne jeg propper i meg for å forsterke immunforsvaret hjelper :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

:-? Jepp, innfluensa her. Har ligget rett ut i fem dager og er endelig på bedringens vei. Er bare forskjølet nå da, bare så inn i granskhaugen tett i desen. :ler::ler:

Men er oppegående og alene med to barn.

God bedring til andre dårlige her inne. :kul:

Skrevet

Jeg har ikke influensa, men en lettere utgave av den (hehe). Er supertett i nesen, og hoster og herker som bare det. :-(

Gjest lilletroll
Skrevet

Ja jeg var KJEMPESYK :grine: Men det verste er at nå er jeg i ferd med å bli syk, IGJEN :grine:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hva er egentlig symptomene på influensa? Jeg har ikke hatt det på mange mange år...

Gjest Anonymous
Skrevet
Forøvrig er det mange som går rundt og kaller det de har influensa' date=' mens egentlig har de bare en forkjølelse. Influensa og forkjølelse er to vidt forskjellige ting og det er forskjell på symptomene.

Meget, meget sant.

Kan ikke huske å ha hatt influensa en eneste gang i mitt liv jeg. alvorlig forkjøla har jeg vært, men ikke influensa. Det er egentlig et "hån" mot de som HAR influensa med alle som "hadde influensa i helga" folka, som egentlig bare er forkjøla, men påberoper seg influensa.

Jeg poengterer "nei, jeg har IKKE influensa, jeg er bare skikkelig forkjøla", og da ser mange dumt på meg, som om de ikke vet forskjellen....

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hehe ja :ler:

Føler influensa/forkjølelse-problemet er like vanskelig for folk å skille som deppa/deprimert. Sånn irriterer, for man håner den som er værst rammet som sagt..

Nei jeg husker jeg hadde influensa en gang jeg var liten, ja , tidlig i tenårene kanskje. Ellers har jeg hatt en haug med halsbetendelser, men det er lenge siden det også nå (bank i bordet). Men utenom det har jeg bare hatt noen 3dagers-sykdommer!!

Skrevet

Ikke ennå.. Men får det nok, har lite hvite blodlegemer, får alle virus som er ute og går.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg hadde influensa eller forkjølelse. Jeg var ikke SÅ syk men hele familien var kjempesyke i 2 uker og vi hadde de samme symptomene. Pappa fikk til og med lungebetennelse... :-?

Pam

Gjest Catwoman
Skrevet

Er ikke influensa et virus da? Og samme virus får man vel bare en gang? Trodde nå jeg ihvertfall.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jo men influensa er et hissig virus med stor mutasjonsevne, det forandrer genene sine pittelitt hele tiden, og vips, kroppens imunforsvar kjenner det ikke igjen og man blir syk enda en gang.

Gjest Anonymous
Skrevet

O'store allvitende Arkana: kan du forklare oss uvitende om forskjellen på influensa og kraftig forkjølelse? Hva slags symptomer får man? Hvordan vite om uka under dyna med bomull i hodet var influensa eller forkjølelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...