Gå til innhold

Dating for en som er under middels pen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mens det vanligvis er omvendt når man ser forbi det rent ytre og går på personlighet og sosial status. Da er det vanlig at menn dater nedover da kvinner stort sett her dater oppover :)

Anonymkode: 3d29b...ddc

Iallefall status og økonomi... vet ikke med personlighet hehe :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Occulta said:

Iallefall status og økonomi... vet ikke med personlighet hehe :) 

Nei, personlighet kan jo være vanskelig å kvantifisere, så det er kanskje litt overdrevet å inkludere det

Anonymkode: 3d29b...ddc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2018 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er ute etter en snill og god mann med noen felles verdier og interesser. Utseendemessig ønsker jeg meg en som er ca på samme nivå som meg selv ;) 

Anonymkode: 59206...7de

Ikke tenk for mye på dette nivået. De vakreste kan ofte like noen som er på ett annet nivå. Det som teller er samhandlingen , samspillet og godfølelsen. Mitt råd: Kos deg !   :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå vært på date og etterpå sa han (via chat) at jeg var finere i virkligheten enn på bildet, så det var jo bra  :) Virker som han liker meg og vil treffes igjen. Jeg er veldig usikker på om vi har den rette kjemien, men det er vel vanskelig å vurdere etter kun en date.

Det jeg savnet var litt flørting fra hans side under daten. Fikk ikke inntrykk av at han likte meg kjempegodt der og da, men han har sagt at han er sjenert, så mulig det bare er det... Jeg la f.eks hånden min på bordet mellom oss i håp om at han da ville strekke seg fram og stryke meg over hånden eller holde meg litt i hånden, men det gjorde han ikke. Han gav heller ingen komplimenter, verken for klærne mine eller utseendet. Komplimentet som kom på chat etter daten, var etter litt fisking fra min side... Jeg kjenner jeg trenger litt initiativ og diskre hudkontakt for å føle at det er noe i luften.

Uff, dette dating greiene er ikke lett!

 

Anonymkode: 59206...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nå vært på date og etterpå sa han (via chat) at jeg var finere i virkligheten enn på bildet, så det var jo bra  :) Virker som han liker meg og vil treffes igjen. Jeg er veldig usikker på om vi har den rette kjemien, men det er vel vanskelig å vurdere etter kun en date.

Det jeg savnet var litt flørting fra hans side under daten. Fikk ikke inntrykk av at han likte meg kjempegodt der og da, men han har sagt at han er sjenert, så mulig det bare er det... Jeg la f.eks hånden min på bordet mellom oss i håp om at han da ville strekke seg fram og stryke meg over hånden eller holde meg litt i hånden, men det gjorde han ikke. Han gav heller ingen komplimenter, verken for klærne mine eller utseendet. Komplimentet som kom på chat etter daten, var etter litt fisking fra min side... Jeg kjenner jeg trenger litt initiativ og diskre hudkontakt for å føle at det er noe i luften.

Uff, dette dating greiene er ikke lett!

 

Anonymkode: 59206...7de

Hold your horses!!!

Jeg hadde fått fullstendig NOIA om en mann hadde tatt hånden min på første date - virker som du er veeeeldig rask med å forvente fysisk kontakt og intimitet, spesielt fra en sjenert mann!

 

Slapp av & bli kjent så kommer resten av seg selv!

Anonymkode: 6a938...232

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hold your horses!!!

Jeg hadde fått fullstendig NOIA om en mann hadde tatt hånden min på første date - virker som du er veeeeldig rask med å forvente fysisk kontakt og intimitet, spesielt fra en sjenert mann!

 

Slapp av & bli kjent så kommer resten av seg selv!

Anonymkode: 6a938...232

Tenkte mest på lett/"tilfeldig" stryking over hånda f.eks. Jeg ønsker ikke mye fysisk kontakt fort, men mer et tegn på at han liker meg. Følte mer vi var to litt ukjente kolleager som drakk kaffe i lag og at det ikke låg noe mer i luften, om du skjønner, men mulig jeg forventer for mye for fort :P 

Anonymkode: 59206...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har nå vært på date og etterpå sa han (via chat) at jeg var finere i virkligheten enn på bildet, så det var jo bra  :) Virker som han liker meg og vil treffes igjen. Jeg er veldig usikker på om vi har den rette kjemien, men det er vel vanskelig å vurdere etter kun en date.

Det jeg savnet var litt flørting fra hans side under daten. Fikk ikke inntrykk av at han likte meg kjempegodt der og da, men han har sagt at han er sjenert, så mulig det bare er det... Jeg la f.eks hånden min på bordet mellom oss i håp om at han da ville strekke seg fram og stryke meg over hånden eller holde meg litt i hånden, men det gjorde han ikke. Han gav heller ingen komplimenter, verken for klærne mine eller utseendet. Komplimentet som kom på chat etter daten, var etter litt fisking fra min side... Jeg kjenner jeg trenger litt initiativ og diskre hudkontakt for å føle at det er noe i luften.

Uff, dette dating greiene er ikke lett!

 

Anonymkode: 59206...7de

Har du veldig liten erfaring med dating? Virker sånn, og du framstår litt merkelig.

Styr unna menn fra nettdating som stryker deg på handa på første kaffemøte.

La være å fiske etter komplimenter. Fisker du etter komplimenter, får du komplimenter. Men det er ikke sikkert de er ektefølt.

Anonymkode: ba3f0...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du veldig liten erfaring med dating? Virker sånn, og du framstår litt merkelig.

Styr unna menn fra nettdating som stryker deg på handa på første kaffemøte.

La være å fiske etter komplimenter. Fisker du etter komplimenter, får du komplimenter. Men det er ikke sikkert de er ektefølt.

Anonymkode: ba3f0...edf

Ja, har lite erfaring med dating. Har vært i et langvarig forhold i over 15 år, så har ikke datet siden i "ungdommen".

Jeg ser ikke problemet med at noen tar forsiktig på meg jeg da ;) Vi har chattet mye før daten, så det er ikke det samme som en tilfeldig mann på et utested liksom.

Ang komplimenter, så tenker jeg at det er natulrlig å si noe fint til en person man er/har vært på date med om man liker vedkommende? Vise at man er litt interessert? Trenger ikke å gå på utseende, men kommentarer som f.eks "jeg liker dialekten din", "du har en smittende latter", "så fin den genseren er til deg" osv.

Mulig jeg bare er merkelig som du sier :P 

Anonymkode: 59206...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser ikke problemet med at noen tar forsiktig på meg jeg da ;) Vi har chattet mye før daten, så det er ikke det samme som en tilfeldig mann på et utested liksom.

Anonymkode: 59206...7de

Selvsagt er ikke det et problem. Ikke hør på alle hysterikerne her inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, GiftMann38 skrev:

Selvsagt er ikke det et problem. Ikke hør på alle hysterikerne her inne :fnise:

Trodde det var ganske normalt å gjøre det jeg ;)  Hadde fått angst om han prøvde å ta meg på puppen, i skrittet eller lignende og stukket rimelig kjapt, men litt uskyldig stryking over hånda hadde jeg bare syntes var koselig. 

Anonymkode: 59206...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Trodde det var ganske normalt å gjøre det jeg ;)  Hadde fått angst om han prøvde å ta meg på puppen, i skrittet eller lignende og stukket rimelig kjapt, men litt uskyldig stryking over hånda hadde jeg bare syntes var koselig. 

Anonymkode: 59206...7de

Ja, helt klart. Det er uansett ikke noe å bli hysterisk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...