Gå til innhold

Dating for en som er under middels pen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er under middels pen. Får aldri høre at jeg er vakker, pen osv og vet selv at jeg ikke er det. Jeg er heller ikke fotogen, men har likevel tord å lage meg en profil på et nettdatested og lagt ut et profilbilde (selfie) der. Har fått noen få besøk og meldinger av menn. Etter litt chatting med en jeg synes virker snill og "min type" har jeg nå avtalt en date i nærmeste framtid. Er drittnervøs! Hva om han blir skikkelig skuffet over utseende mitt? Ut fra profilbildet, ser ikke han jeg skal på date med heller ut som en fotomodell, men jeg er så redd... Hva forventer menn egentlig? Er alle ute etter nydelige fotomodeller?

Anonymkode: 59206...7de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du ute etter en nydelig fotomodell?

Anonymkode: fb662...587

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier jo at du ikke er fotogen. Det betyr jo at han vil bli positivt overrasket når han ser deg. :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du ute etter en nydelig fotomodell?

Anonymkode: fb662...587

Nei, jeg er ute etter en snill og god mann med noen felles verdier og interesser. Utseendemessig ønsker jeg meg en som er ca på samme nivå som meg selv ;) 

Anonymkode: 59206...7de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, godjenten skrev:

Du sier jo at du ikke er fotogen. Det betyr jo at han vil bli positivt overrasket når han ser deg. :)

Kan jo håpe, men jeg er verken fotogen eller pen i virkeligheten :P Ser vel ikke ut som et troll heller, men langt fra pen...

Anonymkode: 59206...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan jo håpe, men jeg er verken fotogen eller pen i virkeligheten :P Ser vel ikke ut som et troll heller, men langt fra pen...

Anonymkode: 59206...7de

Du er sikkert pen i hans øyne. Hvis ikke ville han jo ikke gått på date med deg i utgangspunktet. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan vet du at du er under middels pen? 

Anonymkode: 75d0a...081

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo avtalt en date på det bildet, så da liker han vel hva han ser uansett om du ikke syns at du er noe pen?

Og om du evt ikke er så vakker som du tenker så vil personligheten din gjøre deg vakker. :) 
 

Og så er det attraktivt med et smil. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet betyr fader meg ikke alt! Hva med en kul personlighet og selvtillit? Trenger ikke det heller, for det handler også om å kunne trives i hverandres selskap. Ha det gøy, le av det samme. Det er mye som spiller inn. Tror egentlig de fleste vet det, og når en ser seg rundt så ser de aller fleste helt vanlige ut. Og så kommer det virkelig an på øynene som ser. Alle har ikke samme smak, og en som selv tror en ser "under middels" ut, kan bli oppfatte som pen i en annens øyne.

Ikke tenk så mye på det. Vær naturlig og den du er. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo sett bilde av deg og viser interesse :) senk skuldrene og kos deg på date!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tenker vel det samme som deg. Men studier har vist at menn stortsett vurderer seg selv som kjekkere enn hva de fleste kvinner villa a rangert dem som. Det er omvendt for kvinner, de rangerer seg selv lavere enn hva menn ville ha gjort dersom de skulle vurdere damens utseende. Har mange venner som har heeeeelt urealistiske forventninger til hva slags dame de kan få på kroken. 

Så det å finne noen som er på ca samme nivå utseendemessig kan være vanskelig da menn generelt også prøver å date «over seg selv», mens kvinner ofte dater under sitt eget nivå da de liker å være den mest attraktive i forholdet. 

Men kanskje du er litt vel selvkritisk? De aller fleste har noen vinnende trekk ;) du må bare finne dine og spille på de 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er under middels pen. Får aldri høre at jeg er vakker, pen osv og vet selv at jeg ikke er det. Jeg er heller ikke fotogen, men har likevel tord å lage meg en profil på et nettdatested og lagt ut et profilbilde (selfie) der. Har fått noen få besøk og meldinger av menn. Etter litt chatting med en jeg synes virker snill og "min type" har jeg nå avtalt en date i nærmeste framtid. Er drittnervøs! Hva om han blir skikkelig skuffet over utseende mitt? Ut fra profilbildet, ser ikke han jeg skal på date med heller ut som en fotomodell, men jeg er så redd... Hva forventer menn egentlig? Er alle ute etter nydelige fotomodeller?

Anonymkode: 59206...7de

Vet du hva! Du skal heve hodet ditt og være den du er! Du har lagt ut bilde av deg selv, og da vet jo mannen hvem han møter. Tar da utgangspunkt i at du ikke har redigert bilde til det ugjenkjennelige slik som er populært for tiden. Jeg tror ikke ditt hovedproblem er utseende ditt. Det er selvtilliten. Jeg blir så forbannet over den verden vi lever i med utseendefokuset som ikke henger på greip!! Nei vær den du er, fake selvtillit, så skal du se den vokser på deg! Si til deg selv at er du ikke "god nok" for den personen du skal møte, nei så er det heller ikke en person du ønsker å være sammen med! 

Lykke til, du er god nok som du er!!! :hjerter_rundt:

Anonymkode: bc7b2...81f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Etter litt chatting med en jeg synes virker snill

Anonymkode: 59206...7de

Krisesenteret neste!

Hilsen

KG-tantene

Anonymkode: e16f9...9e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt filmen «Shallow Hal», har du ikke sett den? Fort deg å se den før du skal på date😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Det eneste du trenger er en sunn og balansert dose selvaksept. Selv om du mener at du ikke er pen, kan du f.eks. være sjarmerende. Absolutt hvem som helst kan ha sjarm. Men den type sjarm er tuftet på å akseptere og å være tilfreds med seg selv.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forskjellig menn har forskjellige preferanser. Noen liker fotomodeller, og veldig mange har ikke dette som hovedpreferanse. At du er selvkritisk eller har dårlig selvbilde/selvtillit er noe jeg har full forståelse for, (jeg har det slik selv), men har du en mulighet for en date, så bør du virkelig "kjøre på", som det så fint heter.

Dere har chattet og funnet tonen - så flott! :) Kom deg på date nå :)

(Og du er i det minste under middels pen. Tenk deg hvordan det er for en som er over middels stygg :fnise:)

Endret av Severin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nyepoke skrev:

Liker godt filmen «Shallow Hal», har du ikke sett den? Fort deg å se den før du skal på date😉

Den har jeg sett flere ganger, den er så søt og morsom. 

Anonymkode: e6713...650

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo avtalt date med deg, så med mindre du har forskjønnet deg selv veldig på det bildet han har sett vet han hva han går til og synes du er fin. Hvis du har et misvisende profilbilde kan du jo bare sende ham noen mer ærlige og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Nyepoke skrev:

Liker godt filmen «Shallow Hal», har du ikke sett den? Fort deg å se den før du skal på date😉

Hvor ser man den? 

Anonymkode: 35197...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...