AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Del Skrevet 15. april 2018 I natt og nå nettopp hørte jeg svaner som fløy over hustaket på vei hjem fra Syden Anonymkode: 28b6a...52b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #2 Del Skrevet 15. april 2018 Det begynner heldigvis å bli ganske mange av dem etter hvert. Snøen er nesten borte Snøklokkene er allerede avblomstret Andre vårblomster dukker opp både i grøftekant og bed Pollensesongen har startet Mange av trekkfuglene er tilbake, til og med linerla er observert Det er action i busker og kratt, små og store fugler kurtiserer som gale Svarttrosten har begynt å synge på kveldene I går var det shorts-og-T-skjortevær i solveggen på terrassen, og det tror jeg jammen det er i dag også! Og sist men ikke minst: Den første klagen over at naboen støyer med høytrykkspyler ble observert på KG allerede for et par uker siden! Anonymkode: b75a3...c00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #3 Del Skrevet 15. april 2018 Snøen har så vidt begynt å smelte , men det er heldigvis fortsatt mulig å gå på ski! Anonymkode: 27a68...2ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #4 Del Skrevet 15. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det begynner heldigvis å bli ganske mange av dem etter hvert. Snøen er nesten borte Snøklokkene er allerede avblomstret Andre vårblomster dukker opp både i grøftekant og bed Pollensesongen har startet Mange av trekkfuglene er tilbake, til og med linerla er observert Det er action i busker og kratt, små og store fugler kurtiserer som gale Svarttrosten har begynt å synge på kveldene I går var det shorts-og-T-skjortevær i solveggen på terrassen, og det tror jeg jammen det er i dag også! Og sist men ikke minst: Den første klagen over at naboen støyer med høytrykkspyler ble observert på KG allerede for et par uker siden! Anonymkode: b75a3...c00 For ikke å glemme: · Lukten av hundedritt.. Men det hører jo sammen med at snøen smelter Anonymkode: b5051...172 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #5 Del Skrevet 15. april 2018 Bor litt lengre nordover, men her har snøen begynt å smelte. Jeg hører at det renner vann, og merket at jeg ikke trengte lue og skjerf på dagtid i hvert fall Anonymkode: 01468...e71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 15. april 2018 #6 Del Skrevet 15. april 2018 (endret) Hestehov-blomstene har begynt å kikke fram der snøen har smeltet. Endret 15. april 2018 av Perelandra Lagt til bilde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. april 2018 #7 Del Skrevet 15. april 2018 Snøen er borte, vårblomstene titter frem, trekkfuglene begynner å komme tilbake, varmere i været.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 15. april 2018 #8 Del Skrevet 15. april 2018 Jeg har fått enda flere fregner! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 15. april 2018 #9 Del Skrevet 15. april 2018 Bremsene på bilen hyler, sikkert vårtegn uansett hvilken bil jeg har hatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 15. april 2018 #10 Del Skrevet 15. april 2018 Sommerfugler 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15. april 2018 #11 Del Skrevet 15. april 2018 Jeg la merke til hestehov i grøftekanten i stad, da jeg var ute med hunden. Første jeg har sett i år. Det er ikke mange dagene siden snøen smeltet bort. Bor på Østlandet, Oslo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alertmeshe Skrevet 15. april 2018 #12 Del Skrevet 15. april 2018 grevlinger som sloss i natt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #13 Del Skrevet 15. april 2018 At naboen står i badebuksa og soler seg på verandaen 😂 Og at krokusene i hagen har komt frem, DA er det vår! 😍 Anonymkode: d50e5...b48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 15. april 2018 #14 Del Skrevet 15. april 2018 Naboen grillet i shorts, snøklokkene blomstrer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 15. april 2018 #15 Del Skrevet 15. april 2018 Blåveisen titter frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 15. april 2018 #16 Del Skrevet 15. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: I natt og nå nettopp hørte jeg svaner som fløy over hustaket på vei hjem fra Syden Anonymkode: 28b6a...52b Her er vårtegnet at svaneflokken som har bodd på jordet borti veien siden januar har reist Sjefen har begynt å klage over at ingen spiser lunsjen sin utendørs. Fuglekvitter nesten døgnet rundt fordi det snart er lyst døgnet rundt. Alle bilene er grå-brune av støv. Småstein i småsko. Folk har begynt å klage om 17. mai-komiteer. Det lukter hundedritt og jord. Venter bare på at møkingen starter - da lukter det virkelig vår! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #17 Del Skrevet 16. april 2018 Takk for fine bidrag i tråden Flere som vil poste vårtegn? Anonymkode: 28b6a...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 16. april 2018 #18 Del Skrevet 16. april 2018 Barnelatter ute, barn som hopper på trampoline, barn som sykler, bare veiet å kjøre på, sola varmer godt (over 10 grader. 16/17 på det varmeste i skyggen), snøen smelter i rekordfart, syklister etter veien som ikke eier vett, ødelagte veier, møkete biler, folk som vasker biler/sykler, lukten av vår (blanding av bæsj, og varm luft og råtten jord), lyse kvelder/morgener, våkne til fuglesang, kattene ruller seg rundt ute og nyter lange late dager i solveggen. Jeg elsker våren, gir et håp om bedre tider 😍😎 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #19 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg så en fyr i russebukse på Lørdag faktisk!! Det er vel det minste fine vårtegnet da... Anonymkode: f1b7c...004 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 16. april 2018 #20 Del Skrevet 16. april 2018 Når russen hamster egg på kveldstid. Ett annet vårtegn er all hundedritten jeg må rake sammen i hagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå