Aurora** Skrevet 21. august 2018 #261 Del Skrevet 21. august 2018 10 timer siden, Winza skrev: Ååh, den serien var jo drit morsom! Oscar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. august 2018 #262 Del Skrevet 21. august 2018 1 minutt siden, Aurora** skrev: Ååh, den serien var jo drit morsom! Oscar Husker når ene gutten snek seg vekk et par ganger i uken og når de andre prøvde å finne ut hva han gjorde så viste det seg at han tok dansekurs Eller da de forfalsket penger 😅 Denne serien var så fin 😄 Fox Kids var best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 21. august 2018 #263 Del Skrevet 21. august 2018 Ole dole og Doffen er gode minner fra den tiden 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 21. august 2018 #264 Del Skrevet 21. august 2018 16 minutter siden, Winza skrev: Husker når ene gutten snek seg vekk et par ganger i uken og når de andre prøvde å finne ut hva han gjorde så viste det seg at han tok dansekurs Eller da de forfalsket penger 😅 Denne serien var så fin 😄 Fox Kids var best Haha, husker når de hoppet å ropte "90 tonn 90 tonn, læreren veier 90 tonn" så kom ho 😂😂 husker de sydde sine egne klær for å imponere de 3 jentene på skolen, husker ikke helt hvordan det endte. Artig serie. Sissi husker jeg og. Fox Kids rulte, men så ble kanalen borte 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. august 2018 #265 Del Skrevet 21. august 2018 1 minutt siden, Aurora** skrev: Haha, husker når de hoppet å ropte "90 tonn 90 tonn, læreren veier 90 tonn" så kom ho 😂😂 husker de sydde sine egne klær for å imponere de 3 jentene på skolen, husker ikke helt hvordan det endte. Artig serie. Sissi husker jeg og. Fox Kids rulte, men så ble kanalen borte 😢 Og alle Saban Entertainment seriene forsvant med Skulle likt å sett Oliver Twist eller Jim Gullknapp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. august 2018 #266 Del Skrevet 21. august 2018 3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Ole dole og Doffen er gode minner fra den tiden 😀 Har du sett den nye versjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 21. august 2018 #267 Del Skrevet 21. august 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Har du sett den nye versjonen? Nei, det har jeg ikke. Ser ikke noe særlig på tegnefilmer lenger, synes alt med det er ødelagt, det gamle var mye bedre, etter det lille jeg har fått med meg på reklamer osv. Tom og jerry synes jeg har tapt seg veldig hvertfall, samme med mummitrollet. Er den nye versonen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. august 2018 #268 Del Skrevet 21. august 2018 7 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Nei, det har jeg ikke. Ser ikke noe særlig på tegnefilmer lenger, synes alt med det er ødelagt, det gamle var mye bedre, etter det lille jeg har fått med meg på reklamer osv. Tom og jerry synes jeg har tapt seg veldig hvertfall, samme med mummitrollet. Er den nye versonen bra? Nådagens barn som ikke er kjent med den gamle liker den sikkert men det gjør ikke jeg, ingenting kan bli bedre enn den gode gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 21. august 2018 #269 Del Skrevet 21. august 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Nådagens barn som ikke er kjent med den gamle liker den sikkert men det gjør ikke jeg, ingenting kan bli bedre enn den gode gamle Det er jeg helt enig i, mye går fremover og blir bedre, men tegnefilmer særlig til barn går bakover. Glad jeg opplevde de gamle som barn 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. august 2018 #270 Del Skrevet 21. august 2018 1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev: Det er jeg helt enig i, mye går fremover og blir bedre, men tegnefilmer særlig til barn går bakover. Glad jeg opplevde de gamle som barn 🙂 De viste så mange klassiske tegneserier helt opp til tidlig 2000 tallet, før de begynte å bare vise live action barneserier. Kan nesten ikke fatte at Disney XD originalt var Jetix, og som noen år før var Fox Kids Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 21. august 2018 #271 Del Skrevet 21. august 2018 8 minutter siden, Winza skrev: De viste så mange klassiske tegneserier helt opp til tidlig 2000 tallet, før de begynte å bare vise live action barneserier. Kan nesten ikke fatte at Disney XD originalt var Jetix, og som noen år før var Fox Kids De skulle fortsatt med å vise klassiske tegneserier istedenfor mye av det andre greiene, mye koseligere med deg gode og gamle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #272 Del Skrevet 4. oktober 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 5. oktober 2018 #273 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Jeg så just på NRK arkivet og fant hun dama som bygde by i en sandkasse. Det var så gøy, jeg satt pal foran tvn og etterpå var det rett ut i sandkassa og bygge min egen by. Knallgod inspirasjon som fikk barna ut i lek. Whttps://tv.nrk.no/serie/i-sandkassa Endret 5. oktober 2018 av Duff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. oktober 2018 #274 Del Skrevet 7. oktober 2018 Digget denne serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. oktober 2018 #275 Del Skrevet 17. oktober 2018 Sister act Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2018 #276 Del Skrevet 29. oktober 2018 Husker veldig godt han her rakkeren, syntes filmen var så rar samtidlig som jeg likte den 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. oktober 2018 #277 Del Skrevet 29. oktober 2018 Saved by the Bel, var en av mine favoritt serier fra ungdomskolen. Begynte i 1992 på ungdomskolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. oktober 2018 #278 Del Skrevet 29. oktober 2018 Og på videregående var det Helene og Gutta og Sunset Beach, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuxy Skrevet 29. oktober 2018 #279 Del Skrevet 29. oktober 2018 On 4/14/2018 at 7:38 PM, Guest Catalina Culès said: Denne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig fyr Skrevet 29. oktober 2018 #280 Del Skrevet 29. oktober 2018 4 hours ago, Tuxy said: Denne også Angela....var forelsket i henne da jeg gikk på ungdomsskolen. Synes rødt hår er så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå