Nattsverm Skrevet 13. april 2018 #1 Del Skrevet 13. april 2018 På en dag som skulle være like normal som andre dager. Nå klarer jeg ikke slutte å tenke over det faktum at enhver dag kan ende i katastrofe. Enhver dag kan være dagen jeg vil miste noen igjen. Jeg har ikke mye støtte rundt meg. Kanskje noen her vil forstå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. april 2018 #2 Del Skrevet 13. april 2018 Kondolerer så mye 😢💜 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #3 Del Skrevet 13. april 2018 Det er da man ser at hver dag også er en betydningsfull dag. Har selv blitt innlagt uventet flere ganger denne uken. Det er en tankevekker kan en si. Anonymkode: e7a4e...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 13. april 2018 #4 Del Skrevet 13. april 2018 Kondolerer. Jeg har også mistet søsken, og selv om det nå har gått noen år, har det ikke helt gått opp for meg enda. Jeg legger ved en lenke som du kanskje kan finne nyttig: https://helsenorge.no/psykisk-helse/sorg-og-dod/dodsfall-samtale-og-sorgreaksjonar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 13. april 2018 #5 Del Skrevet 13. april 2018 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 13. april 2018 #6 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) ❤️ Ta vare på deg i denne tida. ❤️ Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #7 Del Skrevet 13. april 2018 Faren til barna mine døde også helt plutselig på en helt vanlig dag for noen år siden. Livet går videre. Anonymkode: 73674...894 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #8 Del Skrevet 13. april 2018 Kondolerer så mye ❤️ Alle kan dø når som helst, men de fleste klarer å «blokkere» dette ute i dagliglivet. Kan hende du trenger litt hjelp til å takle at du har innsett dette nå, slik at det ikke styrer livet sitt gjennom frykt. Prøv å heller bruke det til å leve hver dag fullt ut, og å sette ekstra pris på dine nærmeste, siden man aldri vet når ens siste dag er. ❤️❤️ Anonymkode: 9b923...d77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #9 Del Skrevet 13. april 2018 Klem ❤ Anonymkode: f23fb...8cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 13. april 2018 #10 Del Skrevet 13. april 2018 39 minutter siden, Nattsverm skrev: På en dag som skulle være like normal som andre dager. Nå klarer jeg ikke slutte å tenke over det faktum at enhver dag kan ende i katastrofe. Enhver dag kan være dagen jeg vil miste noen igjen. Jeg har ikke mye støtte rundt meg. Kanskje noen her vil forstå. Kondolerer så mye. Hva skal man si som du ikke allerede vet? Hver dag kan være den siste for hvem som helst av oss, slik er livet, og det må du til slutt forsone deg med. Jeg skal dø en gang, det skal du med, og alle andre du kjenner Men så lenge du lever synes jeg ikke du skal bruke tiden din til å tenke på slikt, og det tror jeg ikke broren din ville ønske du skulle heller. Synes heller du skal hedre hans minne ved å leve ditt liv til det fulle. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 13. april 2018 #11 Del Skrevet 13. april 2018 Hadde en tid med akkurat de samme tankene etter et brått dødsfall i nærmeste familie. En blir i sjokk en stund og tankene blir kaotiske og vanskelige en periode. Så jeg forstår deg godt. Etter en tid vil du komme tilbake til deg selv, men det kan ta sin tid. Det tok meg noen måneder, og så ble ting sakte men sikkert normale igjen angående dette. Kondolerer, og ta vare på deg selv. Prøv å lese, gjøre aktiviteter osv så du får litt fri fra tankekjøret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fregnefjeset Skrevet 13. april 2018 #12 Del Skrevet 13. april 2018 Kondolerer ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattsverm Skrevet 13. april 2018 Forfatter #13 Del Skrevet 13. april 2018 Tusen takk alle sammen, jeg setter stor pris på det ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #14 Del Skrevet 13. april 2018 Varme tanker og klem til deg❤️ Anonymkode: 4c352...94a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #15 Del Skrevet 13. april 2018 Kondolerer 💜 I vinter opplevde jeg også et brått dødsfall i familien. Han var frisk, sterk og ung. Og plutselig var han ikke mer. Det har vært mange tårer og fremdeles kjenner jeg det knyter seg i meg når jeg tenker på at han er borte. Jeg har ingen råd til deg, egentlig. Annet enn at hvis du går med konstante katastrofetanker så bør du oppsøke hjelp. Anonymkode: d6dd8...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 13. april 2018 #16 Del Skrevet 13. april 2018 Kondolerer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 13. april 2018 #17 Del Skrevet 13. april 2018 Kondolerer Sender deg en stor klem! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #18 Del Skrevet 13. april 2018 Min bestevenn ble litt syk, vi vifta det bort som en vanlig forkjølelse. Noen dager senere ble hun brått dårlig og døde samme dag. Jeg fikk helt sjokk og måtte i terapi for å komme videre. I terapi var det mange som brått hadde mistet noen, og vi snakket om hvordan vi ikke fikk forberedt oss på tapet som skulle komme, som når folk blir alvorlig syke og mam vet at enden kommer etterhvert. Vi måtte lære oss og ta farvell på etterhånd, si eller skrive ned de tingene vi ville ha sagt om vi hadde tid og visste, si adjø og gå videre med minnet. Det var som å ta knekken på meg igjen, men jeg kjente at det var godt også, jeg hadde så mye jeg ville ha sagt. Jeg gikk til yndlingsplassen vår og hadde en samtale med henne høyt, jeg tror hun hørte meg. Kondolerer så utrolig mye, klem Anonymkode: 86dc8...2b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. april 2018 #19 Del Skrevet 13. april 2018 ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. april 2018 #20 Del Skrevet 14. april 2018 Kondolerer, ønsker deg alt godt videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå