Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er helt blank når det kommer til vin. I dag kjøpte jeg en hvitvin som egentlig skulle drikkes nå i ettermiddag/kveld. Jeg liker hvitvin best når den er sånn middels kjølig, så jeg satte den i kjøleskapet.

Nå skal den ikke drikkes i dag likevel, men neste helg. Bør jeg la den stå i kjøleskapet eller bør jeg ta den ut og oppbevare den i romtemperatur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det velger du selv

Er normalt å drikke hvitvin kaldt

AnonymBruker
Skrevet

Bare la den stå kjølig du :) det gjør ingenting etter min erfaring.

Anonymkode: 5093f...4ca

Skrevet
7 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Det velger du selv

Er normalt å drikke hvitvin kaldt

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare la den stå kjølig du :) det gjør ingenting etter min erfaring.

Anonymkode: 5093f...4ca

Takk for svar! Da lar jeg den stå (med mindre noen kommer og slår meg i hodet med en forskningsrapport om negative virkninger av å lagre hvitvinen kaldt 😁).

Skrevet
6 minutter siden, Eun skrev:

Takk for svar! Da lar jeg den stå (med mindre noen kommer og slår meg i hodet med en forskningsrapport om negative virkninger av å lagre hvitvinen kaldt 😁).

Hadde det vært en slik rapport hadde ikke hvitvinen stått i kjøleskapet og på kjølig alkohollager på serveringssteder (ikke alle som har slkoholkjøl men jeg har siden jeg bare trengte en av 2 matkjøler

Skrevet
3 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Hadde det vært en slik rapport hadde ikke hvitvinen stått i kjøleskapet og på kjølig alkohollager på serveringssteder (ikke alle som har slkoholkjøl men jeg har siden jeg bare trengte en av 2 matkjøler

Sant nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...