Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #41 Del Skrevet 11. mars 2005 :o Rystende hva slags kvalitet det er på dagens nettungdom. :o Her sto det elendig til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 12. mars 2005 #42 Del Skrevet 12. mars 2005 En surmaget gjest stakk innom og lot som han var litt dum elendige vi? og du syns det fordi..? jeg tror nok du trenger litt lærdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #43 Del Skrevet 14. mars 2005 Nå gutter, vil ikke dere også si at dere er lei av skapsete, feite jenter som trykker inn pølseringmagene sine og rumpefettet sitt i klærne sine som er to størrelser for små? Jeg har sett meg temmeli glei på alle de tykkfoldige jentene vi har i Norge og ser helst at folket begynner å trimme, trimme, trimme.... Hva med dere gutter her, når så du en blubbe sist? Fine nye ord jo: Skapsete, glei og tykkfoldig.... hihihi... Forøvrig ser jeg at jeg må innom Kultur som snarest og oppdateres på limericktråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2005 #44 Del Skrevet 14. mars 2005 :o Rystende hva slags kvalitet det er på dagens nettungdom. :o Her sto det elendig til.. Er ikke bare ungdommer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #45 Del Skrevet 25. mars 2005 I så fall har du muligheten til å si noe om det i denne tråden, gjerne med linker både til SHDIR, WHO og andre som kan bidra med støttende statistikk. Selv er jeg kanskje mest lei av den mentale fedmen de fremviser; et selvbilde som gjør selv Lars Sponheim til en beskjeden og kompetent mann. o HVA MED DEG SELV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2005 #46 Del Skrevet 7. april 2005 ja, jeg er virkelig det. Alle sammen går jo likedan kledd nå med korte , trange jakker også trange jeans nedi støvlettene.. Sååå gørr kjedelig..ingen som tør ha sin egen stil lenger...... Kjedelig , kjedel ig og dritt kjedelig.. synes jeg... det irritere meg faktisk at det ike går an å være litt mere individualist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2005 #47 Del Skrevet 7. april 2005 Ja, nå er det på tide å legge seg..dette siste innlegget skulle jo egentlig være et nytt innlegg da om teite urbane jenter...ja ja...nå ble det ike det likevel..natta alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå