aline Skrevet 21. februar 2005 #21 Skrevet 21. februar 2005 hadde ikke vært noe problem, drikker såpass lite i utgangspunktet at det ikke hadde vært store forskjellen. savner rødvinen allerede, men tåler det plutselig ikke lenger, så det får gå. Jeg kjeder meg ikke selv om jeg ikke drikker, jeg sitter ikke hjemme når venner fester, selv om jeg ikke drikker.. og har det faktisk såpass moro selv uten, at de som er vant til å drikke hver helg lukter på vannet mitt fordi de ikke tror på at jeg ikke drikker. .... noen trenger ikke alkohol for å miste hemninger og ha det gøy!
Gjest TomKrus Skrevet 21. februar 2005 #22 Skrevet 21. februar 2005 noen trenger ikke alkohol for å miste hemninger og ha det gøy! Nei, men sånne folk er rare.
aline Skrevet 21. februar 2005 #23 Skrevet 21. februar 2005 Nei, men sånne folk er rare. jepp, og det er derfor vi går så godt sammen med folk som drikker seg rare!
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #24 Skrevet 21. februar 2005 Dersom jeg måtte så hadde jeg nok klart det. Men jeg er altfor glad i øl til å gjøre det frivillig...
Gjest TomKrus Skrevet 21. februar 2005 #25 Skrevet 21. februar 2005 Det viktige spørsmålet her er hva du ville klart deg uten i ett år: alkoholen, mannen, barnet eller hamsteren..?
Ingeborg Skrevet 21. februar 2005 #26 Skrevet 21. februar 2005 Det viktige spørsmålet her er hva du ville klart deg uten i ett år: alkoholen' date=' mannen, barnet eller hamsteren..?[/quote']
aline Skrevet 21. februar 2005 #28 Skrevet 21. februar 2005 ...hamsteren hadde sikkert også gått bra!
Annie Skrevet 21. februar 2005 #29 Skrevet 21. februar 2005 I så fall måtte jeg ha funnet meg nye venner' date=' og det har jeg egentlig ikke noe behov for å gjøre.[/quote'] Hvorfor det? Ingen problemer å være uten alkohol i et år. Jeg har få hemninger når jeg er full. Når jeg er edru har jeg ingen!
Gjest Catwoman Skrevet 21. februar 2005 #30 Skrevet 21. februar 2005 Det skulle jeg klart fint uten noen problemer.
Gjest TomKrus Skrevet 21. februar 2005 #31 Skrevet 21. februar 2005 I min omgangskrets er festlivet veldig viktig. Jeg har jobbet edru i utelivsbransjen, og sett mye rart. Det er bedre å være en del av det rare.
nyibyen Skrevet 21. februar 2005 #32 Skrevet 21. februar 2005 Ja, men det ville blitt et stusselig år, og et år uten mange sosiale begivenheter. Jeg er ikke en av dem som kan "være sprø og gal og miste hemningene" når jeg er edru på fest. Jeg er forresten ikke slik når jeg drikker heller, men det er noe med den feststemningen som kommer med alkoholen som jeg synes er et stort bonus
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #33 Skrevet 21. februar 2005 Nei , jeg er heller ikke en av dem som kan være sprø oh gal uten alkohol, men det blir jeg ikke av alkohol heller lenger. Derfor orker jeg ikke drikke meg full lenger..Jeg skulle ønske det fantes et rusmiddel som gjorde at jeg mistet alle hemninger og som var lovelig da ....
Gjest Catwoman Skrevet 21. februar 2005 #34 Skrevet 21. februar 2005 Det kan være greit å ikke miste alle hemninger og, for det kan bli så fryktelig flaut dagen etter
Gjest Étoile Skrevet 21. februar 2005 #35 Skrevet 21. februar 2005 Jeg hadde nok klart det, men skulle hatt en veldig god grunn for å gjøre det, type graviditet. Tenk så trist å gå på en bedre restaurant og spise nydelig mat uten nydelig vin til da...
Loolaa Skrevet 21. februar 2005 #36 Skrevet 21. februar 2005 Jeg hadde nok klart det, men skulle hatt en veldig god grunn for å gjøre det, type graviditet. Tenk så trist å gå på en bedre restaurant og spise nydelig mat uten nydelig vin til da... Helt enig. Eller en kald øl til hjemmelaget pizza... Eller champis når jeg har lyst til å feire noe...
Jens Skrevet 21. februar 2005 #37 Skrevet 21. februar 2005 Har ikke nå drukket på 7 måneder pga graviditeten, mën må si det er jævlig kjedelig. Jeg er ikke en person som trenger alkohol for å ha det gøy, (sang karaoke til 0500 om morgenen nyttårsaften edru)men elsker den deilige rusen vinen gir meg når jeg drikker i godt selskap!Er jo ikke noe problem, men ikke noe jeg ville gjort om igjen frivillig!Man føler seg rett og slett litt uttafor når folk rundt en begynner bli brisne....
Mathias Skrevet 21. februar 2005 #39 Skrevet 21. februar 2005 Null problem! Alkohol brukes som unnskydlning for myre rart det...
Gjest TomKrus Skrevet 21. februar 2005 #40 Skrevet 21. februar 2005 unnskydlning Poster du innlegg i fylla igjen..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå