Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #1 Skrevet 20. februar 2005 Jeg lurer på om dere hadde klart dere i et år uten alkohol? Selv hadde jeg ikke hatt noen problemer med det da jeg nesten ikke drikker.....
Gjest Madam Felle Skrevet 20. februar 2005 #2 Skrevet 20. februar 2005 Har klart meg i 6 år nå, så ingen problemer med det gitt
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #3 Skrevet 20. februar 2005 Jeg drikker så sjeldent at det gjærne går et år i mellom jeg Jeg fikk høre det seinest på fredag av en kompis av meg faktisk; du er så elendig på å feste berta
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #4 Skrevet 20. februar 2005 Jeg trodde jeg var alene om å ikke drikke her...Jeg liker rettt og slett ikke alkohol...Fæl smak og dårlig rus. :-(
Belba Skrevet 20. februar 2005 #5 Skrevet 20. februar 2005 Jeg hadde klart det om jeg hadde bestemt meg for det.
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #6 Skrevet 20. februar 2005 Helt enig. En ting er at det smaker dritt, en annen ting er at man gjærne mister både hemninger og sans og samling.Jeg liker dårlig å ikke ha full kontroll på det jeg sier og gjør. Men dette gjelder selvfølgelig dem som drikker når de drikker, som de fleste gjør der jeg kommer fra. Skal det værra så skal det værra liksom. Det finnes jo dem som kun klarer seg med et glass vin også, har jeg hørt. En kompis jeg kjørte hjem torsdag ringte til meg fredag bare for å fylle noen tomrom i hodet for han var en del sammen med meg på kvelden. Skjønner godt at han synes det var nødvendig jah
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #7 Skrevet 20. februar 2005 Det måtte i tilfelle være en utrolig god grunn for å holde meg unna et glass rødvin det året!! Har faktisk tenkt på det i forhold til graviditet, en ting er 9 mnd i magen men så ammer man jo i månedsvis! Men her hadde jeg selvsagt greid å holde meg når jeg måtte altså. Er bare sikker på at jeg vil savne rødvinskosen..
Gjest Valhalla Skrevet 20. februar 2005 #8 Skrevet 20. februar 2005 Nei, det ville gått for mye utover min livskvalitet.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #9 Skrevet 20. februar 2005 Jeg lurer på om dere hadde klart dere i et år uten alkohol? Selv hadde jeg ikke hatt noen problemer med det da jeg nesten ikke drikker..... Jeg hadde klart det, selvsagt. Utenn røyk også.
Gjest GreenSky Skrevet 21. februar 2005 #10 Skrevet 21. februar 2005 Joda, hadde gått greit det. Men hvorfor skulle jeg nå gjøre det?
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #11 Skrevet 21. februar 2005 Joda' date= hadde gått greit det. Men hvorfor skulle jeg nå gjøre det? Nettopp. Livet er for kort til å ha det kjedelig...
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #12 Skrevet 21. februar 2005 Det er... *tenker* ..17 år siden jeg drakk alkohol sist. Livet mitt er ikke blitt det minste kjedeligere av den grunn. Jeg har full forståelse for at folk liker alkohol, og at noen blir mer avslappet og føler seg litt mindre hemmet når de har drukket litt, men å si at avhold=kjedelig, det er da litt... umodent?
Gjest Hel Skrevet 21. februar 2005 #13 Skrevet 21. februar 2005 Det hadde ikke vært noe problem. Drikker jo aldri. :-) Må også si meg enig med gjest over her.
Arkana Skrevet 21. februar 2005 #14 Skrevet 21. februar 2005 Ja, ingen problemer. Jeg drikker svært sjelden. Kan telle på én hånd antall enheter på et år. Som noen andre nevner her, det er fullt mulig å ha et spennende og fullverdig liv uten alkohol, hvorfor skulle jeg egentlig drikke alkohol bare for å drikke?
Gjest Bellatrix Skrevet 21. februar 2005 #15 Skrevet 21. februar 2005 Hadde klart meg veldig fint. Cola derimot...
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #16 Skrevet 21. februar 2005 Hadde klart meg veldig fint. Cola derimot... Skriver under på den der.
Rannva Skrevet 21. februar 2005 #17 Skrevet 21. februar 2005 Jeg drikker meg aldri full, men er glad i et glass rødvin til maten av og til. Etter nesten 1,5 års avhold (svangerskap+amming) har jeg begynnt å ta et glass etter at vesla er lagt for natta, dersom vi har vin. Det er ikke ofte, med veldig godt når det skjer. Forresten hadde det ikke vært problem å holde seg borte lenger, om det hadde vært nødvendig.
Tusenfryd Skrevet 21. februar 2005 #18 Skrevet 21. februar 2005 Jepp, og det hadde ikke kostet meg noe en gang.
Sheba Skrevet 21. februar 2005 #19 Skrevet 21. februar 2005 Aner ikke om jeg hadde greid det. Har uansett ikke noe lyst til å forsøke, og håper jeg noen gang slipper å måtte prøve... Jeg er veldig glad i Cola også for den saks skyld, hadde vært kjipt å være uten Cola et helt år også. Huff. :o
Gjest TomKrus Skrevet 21. februar 2005 #20 Skrevet 21. februar 2005 I så fall måtte jeg ha funnet meg nye venner, og det har jeg egentlig ikke noe behov for å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå