AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #41 Skrevet 12. april 2018 32 minutter siden, Lumos skrev: Klart du må finne ut om barnet er ditt, helt forståelig at du ønsker det. Jeg tror jeg ville prøvd å snakket med moren på tomannshånd, og forklart hva du har sett på bildene og at du ikke klarer å leve i uvisse. Praten med sin mann må hun ta seg av, det er ikke din feil om hun faktisk har holdt deg for narr. Vil også tro det er bedre for barnet om han får vite det nå enn om 10 år. Jeg har ingen formening om at min eks har holdt meg for narr, vi begge var veldig unge, og med tanke på ubeskyttet sex i 3år så tror jeg hun nok var ganske sikker på at det er han som var faren. Og derfor fortalte dette til meg, og det var den samme tanken jeg fikk når jeg hørte hun var gravid. At det var han som var faren og ikke jeg. Jeg vil snakke med henne om det, men jeg vil ikke lage veldig mye styr rundt dette. Og vil ta det opp med henne ansikt til ansikt. Anonymkode: 36869...aa3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #42 Skrevet 12. april 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke sånn jeg mente. Mente at hun er sammen med en annen nå, og derfor muligens ikke tenkt tanken at barnet kan være en annens. Anonymkode: c0bae...808 Det har hun nok, men bare vært naiv og skyvd den tanken bort. Anonymkode: 2a39d...4ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå