Gå til innhold

Hva slags sport driver du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kenneth

Inline, fotball og sykkel.

(Og med tanke på alt som kalles sport, så kan jeg vel nevne at jeg også handler dagligvarer med jevne mellomrom :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte
Naa for tiden er jeg veldig glad i aa ri. Og det er absolutt en sport - bra for armer (med mindre man rir en mykmunnet hest!), innsiden av laarene (au, har vondt ennaa!!), ryggen og magen (haaper jeg!).

Herlig aa galoppere gjennom skogen - men man maa vaere veldig obs saa man ikke blir revet av hesteryggen av en uventet gren!

Ellers sykler jeg en del om sommeren, gaar paa langrenn og slalom naar jeg kan, og trener noen ganger i uken paa treningssenter - svoemming, pilates, apparater og crosstrainer.

ikke si at du ser på det som styrketrening ved at hesten er hard i munnen?? hjelp... stakkars den hesten du rir og munnen hans/hennes.

jeg rir, spiller volleyball, jogger og spiller golf (om det er en sport?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpint (man er da fra Narvik), golf, biljard, skyting og pro street.

Så drev jeg det ganske langt innen lommetennis, jeg var faktisk vurdert til OL i Athen. Men den sjansen røk allerede før jeg stilte opp i NM, når jeg nektet å spille på bortebane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt fotball aktivt i flere år, og gjør det fortsatt sånn for gøy. Ellers er jeg veldig glad i volleyball (nå skal nettet snart opp på plenen), elsker å gå på bortoverski, men der jeg bor nå er det ikke mye snø (kysten), men om et års tid, når jeg flytter til de indre bygder igjen blir det nok flere turer. Også liker jeg å renne slalåm! Det kan anbefales, er jo som en lek med carvingski! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...
Gjest Spacegirl

Jeg svømmer 2 ganger i uka, går på spinning 2 ganger i uka, rir litt og går ellers spaserturer i skog og fjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykling, Nordic Walking og innimellom flyt/pilates-timer på Sats. Og så går jeg mye i marka og på fjellet. Klatret tidligere og har utstyret ennå. Prøver å bearbeide poden på 8 til å bli med på mor/barn-klatrekurs... men han syns det er litt skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjalmarlover

Jeg trener regelmessig og da går det i mye forskjellig. Styrketrening og løping ute med :hjerte: min. Er også på Pilates,Spinnig, Step og Funk :hoppe: timer....

Liker også svømmin(og badstu etterpå!!) og roing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Jeg er på aerobic/funk (fint alternativ om man ikke har ett dansetudio i närheten), yoga, svömming og löping. Ikke alt på en gang da :)

Prövde pilates i går.. Sikkert bedre etterhvert.

Trener 2-4 dager i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Jogging og styrketrening. Hadde eg funne eit bra og rimelig treningsstudio hadde eg nok tatt litt aerobic og spinning også :) men syns eigentleg det er herlig å trena i frisk luft og ikkje i eit svett treningsstudio.... Ellers syklar eg ein del om sommaren og går fjellturar.

Endret av MoonBeam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sola_*

Trener på treningssenter -spinning, styrke og litt aerobic. Trener litt mot langrenn -jogg, intervall, spenst, rulleski. Telemarkkjøring!!!! Ja, litt av hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Så drev jeg det ganske langt innen lommetennis, jeg var faktisk vurdert til OL i Athen. Men den sjansen røk allerede før jeg stilte opp i NM, når jeg nektet å spille på bortebane.

:ler:

Selv driver jeg med orientering - med varierende suksess! ;)

Gikk langrenn da jeg var ung og sprek, men nå bor jeg et sted uten snø. :grine:

Men min desiderte favorittsport er og blir:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...