nina alice Skrevet 20. februar 2005 #1 Del Skrevet 20. februar 2005 Hallo Jeg skal til London snart, og trenger info om hvor man kan shoppe klær og parfyme-varer for en rimelig penge. I reise-guiden jeg har kjøpt står det bare henvisninger til dyre butikker... Er det noen som har tips til meg så blir jeg Hilsen Nina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 20. februar 2005 #2 Del Skrevet 20. februar 2005 Har dessverre ikke noen tips til deg, men London på sparebudsjett anbefales ikke.. Opplevelsen vil ikke bli den samme.... Men god tur uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 21. februar 2005 #3 Del Skrevet 21. februar 2005 På Boots og Superdrug får du kjøpt parfymerivarer til en rimelig penge. De finner du overalt. Klær - tja, Zara, HM, Dorothy Perkins, Top Shop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nina alice Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei. Tusen takk for greit svar, da hvet jeg hva jeg kan/skal se etter av butikker... Er ikke "blakk" akkurat, men vil prioritere å bruke penger på opplevelser fremfor shopping.. Må jo betale noen tusenlapper for å komme meg til Oslo også så, det er det som er bakdelen med å bo langt mot nord Til andre som er interessert i info om rimelig overnatting: sjekk sunhotels.com, fant Lords Hotel i Bayswater - og det kostet ikke skjorta Har også skaffet meg en super Reiseguide-bok, husker ikke navn og forlag i farten - men her er oversiktskart over bane, buss, shopping, severdigheter - alt flott listet opp etter område i byen. Skal komme tilbake med tittel. Nina Alice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 28. februar 2005 #5 Del Skrevet 28. februar 2005 prøv å komme i kontakt med noen "lokale helter" som kan drive litt research for deg. det gjorde vi og fått dobbeltrom med frokost, 5 min å gå unna sentrum ca for 300kr pr natt. god pris. og overnatting er ikke det vi prioriterer når vi skal reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 28. februar 2005 #6 Del Skrevet 28. februar 2005 ops beklager, du spør etter billig shopping ikke billig overnatting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nina alice Skrevet 10. april 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 10. april 2005 Så var London-turen over. Hotell Lords i Bayswater anbefales IKKE..hvis du vil ha nattero og rent rom. Teppe på gulvet ble et problem for sønnen min som er en smule allergisk, og rommet ble ikke støvsuget eller vasket den uka vi var der. Bytte av håndklær kostet ekstra.. Men med sov-i-ro i ørene gikk det jo å få sove, men jeg som sover lett, ble vekket hver eneste natt av støy.. Vi fikk trimmet bena noe helt fantastisk, på butikker og severdigheter som: Harrods, Hamleys, Oxford Street, Camden Market, Covent Garden, Tower Bridge, The Eye, Natural History Museum, Museum of Science mm. Kjøpte et 3-dagers "Travel-card" i en billettluke på undergrunnen, da kunne vi reise så mye vi ville med buss og bane i 3 dager. Turen var flott og vi opplevde tom vår, 16 c og strålende sol i midten av mars var "vitamin-sprøyte" for to frosne nordlendinger.. Det blir nok en neste tur til London ja! Men på et bedre hotell! Mvh Nina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #8 Del Skrevet 10. april 2005 Så var London-turen over. Hotell Lords i Bayswater anbefales IKKE..hvis du vil ha nattero og rent rom. Mvh Nina Hvor mye betalte dere per natt på dette hotellet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå