Gå til innhold

Hvor handle undertøy? (Oslo)


Vibs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LaLina! Ikke en stor butikk, men godt utvalg og kjempehyggelig betjening. Dette er jo en undertøysbutikk, og det var her jeg fikk målt bh størrelse.

Trodde jeg var 70/75b, men butikkdamen fant ut at min egentlige størrelse var 65dd.

De er litt dyrere enn vanlige butikker, men bh'ene deres lages i skikkelige kvalitetsmaterialer og holder ti ganger lengre enn en h&m bh.

Hvis du ikke har fått målt bh størrelse i en undertøysbutikk før, anbefaler jeg deg det. ;)

Mange her på KG sverger til La Lina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underbart på Stten & Strøm er en av mine favoritter.

Pikant Under på CC Vest. Det Søte Liv på Glasmagasinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LaLina! Ikke en stor butikk, men godt utvalg og kjempehyggelig betjening. Dette er jo en undertøysbutikk, og det var her jeg fikk målt bh størrelse.

Trodde jeg var 70/75b, men butikkdamen fant ut at min egentlige størrelse var 65dd.

De er litt dyrere enn vanlige butikker, men bh'ene deres lages i skikkelige kvalitetsmaterialer og holder ti ganger lengre enn en h&m bh.

Hvis du ikke har fått målt bh størrelse i en undertøysbutikk før, anbefaler jeg deg det. ;)

Mange her på KG sverger til La Lina.

hvor ligger LaLina?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeflott med mange svar! Tusen takk.

Jeg har lest litt om LaLina og at de har spesialisert seg på BH'er i store størrelser (?) Nå føler ikke jeg meg helt hjemme i kategorien for å trenge det... (selv om man kan gå fra å være 70B til 65DD ved å bli målt skikkelig der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LaLina' date= selvfølgelig.

Jepp - og de har ikke bare store størrelser der, men de har særlig godt utvalg i stor cup og mindre omkrets (noe ganske mange antagelig skulle hatt uten at de vet det)

Gå dit en tur - det er gratis å prøve og kanskje du lærer noe. Var der i går jeg og kjøpte meg nytt undertøysett :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke... men mange av bh'ene de har finner du HER (ikke toppene, men bh'er og badedrakter) så kan du jo se på prisene selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Bodimondi på Oslo City. Bra utvalg' date=' og ringeklokke og slåbrok i prøverommet dersom du trenger hjelp.[/quote']

Jeg er ikke imponert over utvalget der... Da er jeg mye, mye mer fornøyd med La Lina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott med mange svar! Tusen takk.

Jeg har lest litt om LaLina og at de har spesialisert seg på BH'er i store størrelser (?) Nå føler ikke jeg meg helt hjemme i kategorien for å trenge det... (selv om man kan gå fra å være 70B til 65DD ved å bli målt skikkelig der).

De har spesialisert seg på BHer generelt. Både små og store størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg vært på LaLina og handlet (..og svidd av noen tusen..).

Helt fantastisk butikk og betjening. Takk for alle tips om LaLina!

Når det gjelder bh-størrelse gikk jeg selv fra 75B til 70E. Det gjorde faktisk underverker for selvbildet også, hvor merkelig det enn høres ut (ja, jeg synes jeg har små pupper). Men det viktigste av alt: bh'en sitter som et skudd og ser så pen ut under klærne, og brystene ser pene ut også gjennom klærne, om jeg skal si det selv. Og det uten innlegg, avstivete skåler og annet mikk-makk jeg har hatt i mine bh'er for å få litt større bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selges korsett i disse butikkene også?

De har korsett på LaLina, men kun i et merke (så vidt jeg vet om ihvertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...