AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #21 Skrevet 7. april 2018 Dette blir alt for mye å legge på den stakkars daten din. Han er ikke psykolog, og dere bare dater, pluss at dere hadde kanskje drukket. Dette burde du ta på din egen kappe, du la opp til det. Anonymkode: 7b069...cd4 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #22 Skrevet 7. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: JEG vil ned 15 kg. Det er et faktum og jeg har nevnt før at jeg vil ned 15 kg. Jeg vet jo at for meg med min høyde så er det mye, men jeg ønsker det likevel... Men andre (venner og familie) mener at jeg ikke må gå ned mer enn 5 kg. Ts Anonymkode: aa5d3...0a7 Skjønner. 15 kilo er helt sikkert for mye da. En mellomting er sikkert bra, uten at jeg vet din høyde/vekt. Du kan jo gjerne si det hvis du vil ha synspunkt på det. Anonymkode: b2fec...52f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #23 Skrevet 7. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da ble jo sikkert uttalelsen din litt absurd for ham og han trodde du tullet og slang på litt ekstra. Anonymkode: 184a0...ae5 Ja nei, jeg vet ikke. Nå vet jeg ikke lenger noe - er jeg skikkelig feit og bare ikke ser det selv, eller er jeg sånn at 15 kg høres absurd ut.. 🙄 Anonymkode: aa5d3...0a7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #24 Skrevet 7. april 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke alltid det er silent treatment. Noen ganger er folk så såret at de ikke klarer å forholde seg og svare der og da. Anonymkode: b2fec...52f Jeg har vært der også. Men selv da har jeg vært i stand til å si til personen. "du, jeg trenger litt tid". Eller på meldingen om man blir såret "ja, kan vi snakkes om det senere". Alt annet er i mine øyne utrolig barnslig, og destruktivt i et forhold. Anonymkode: 46178...558 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #25 Skrevet 7. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har vært der også. Men selv da har jeg vært i stand til å si til personen. "du, jeg trenger litt tid". Eller på meldingen om man blir såret "ja, kan vi snakkes om det senere". Alt annet er i mine øyne utrolig barnslig, og destruktivt i et forhold. Anonymkode: 46178...558 Okei, jeg skal sende et litt sent svar på meldingen hans i natt og skrive det du skrev der. Vil jo ikke være barnslig heller. Ts Anonymkode: aa5d3...0a7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #26 Skrevet 7. april 2018 26 minutter siden, AnonymBruker said: Så se å få skikk på selvbildet ditt da. Få hjelp og kvitt deg med overvekten Anonymkode: 184a0...ae5 Ja, for det er jo så enkelt for alle Anonymkode: 365a8...3fc 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #27 Skrevet 7. april 2018 Du overreagerer. Du lager selv en "spøk" ut av det. Han ville kjøpe noe sexy til deg og du tuller det bort. At han dro på med 20 kg betyr jo bare at han syns du overdrev og han gjorde det samme selv. Er du så hårsår for kroppen din så vær ærlig om det. Ikke oppfør så dumt. Han er ikke tankeleser. Her må du forklare hva problemet er. Hørt om kommunikasjon? Å nei jeg er ikke mann, men kvinne. Anonymkode: c426b...e56 6
Annonym91 Skrevet 7. april 2018 #28 Skrevet 7. april 2018 Jeg sliter med selvbildet selv å har ikke sex med lyse på osv.. å jeg veier 78 kg. Født 2 barn.. så er litt chubby.. kunne ikke falt meg inn å bli sint på daten av en spøk jeg selv hadde startet. Som han bare forsatt med. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #29 Skrevet 7. april 2018 Akkurat nå, Annonym91 skrev: Jeg sliter med selvbildet selv å har ikke sex med lyse på osv.. å jeg veier 78 kg. Født 2 barn.. så er litt chubby.. kunne ikke falt meg inn å bli sint på daten av en spøk jeg selv hadde startet. Som han bare forsatt med. Jeg er virkelig ikke sint på han. Jeg er bare lei meg og selvfølelsen fikk seg en knekk. Kanskje det var min egen feil da. Jeg sa ganske seriøst at da skulle jeg ned 15 kg først, så følte ikke at jeg kom med en spøk akkurat. Var mer sånn "haha nei det kan du bare glemme, jeg skal ned 15 kg før jeg tar på meg noe sånt". 🙄 Ts Anonymkode: aa5d3...0a7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #30 Skrevet 7. april 2018 Når du tydelig er bare 5 kg over normalvekt så er du ikke overvektig og når du da sier at du må gå ned 15 kg så er det ikke rart om mannen trodde du spøkte, for han skjønner nok at 15 kg er altfor mye for deg å gå ned. Og derfor ble det sett på som en spøk da du sa 15 kg. Jeg tror neppe han gikk inn for å såre deg. Hadde han ikke trodd du spøkte så hadde han sikkert ikke sagt noenting. Det beste hadde selvfølgelig vært om han sa at du er fin som du er, og det er jeg helt sikker på at du er og at han også mener at du er. Jeg syns du overreagerte. Og i hvert fall med tanke på at daten din ikke engang vet at du sliter med selvbildet og selvfølelsen. Når du har gikk inntrykk av at du har det fint med deg selv så skjønte han ikke at du ikke tålte den spøken. Jeg syns du burde si til han at du ble såret og at det var derfor du reagerte, men at du ikke klandrer han for at han ikke skjønte. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "haha nei det kan du bare glemme, jeg skal ned 15 kg før jeg tar på meg noe sånt". Det der høres ut som en spøk. Siden du ikke bør gå ned så mye. Anonymkode: 2c18e...b1e 3
Annonym91 Skrevet 7. april 2018 #31 Skrevet 7. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er virkelig ikke sint på han. Jeg er bare lei meg og selvfølelsen fikk seg en knekk. Kanskje det var min egen feil da. Jeg sa ganske seriøst at da skulle jeg ned 15 kg først, så følte ikke at jeg kom med en spøk akkurat. Var mer sånn "haha nei det kan du bare glemme, jeg skal ned 15 kg før jeg tar på meg noe sånt". 🙄 Ts Anonymkode: aa5d3...0a7 Kanskje han ikke kjenner deg godt nok til å forstå det var en spøk? Å om du sliter så fælt med deg selv burde du søke hjelp! For dette går videre til dine barn igjen. Å ønsker du de virkelig så vondt? Å når du driver på med dette bulimi greiene så er det ikke rart vekta di stanger.. kroppen å organer suger til seg alt du spiser før du igjen "faster" å da pinnholder kroppen på den måten å lagrer den som gjør at du legger på deg 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #32 Skrevet 7. april 2018 Det å lage så stort drama ut av en liten dårlig spøk, det er unødvendig. Det er greit å ha dårlig selvbilde, og ta seg nær av kommentarer, men når du selv slenger ut kommentarer som kan oppfattes som kødd, så kan du ikke gå i kjelleren om andre slenger seg på. Om du er så hårsår på vekt, så bør du starte med å slutte kommentere det selv først, før du krever at andre ikke tuller med det. Men ja, du kan alltids svare daten med at du trenger tid nå, for dette såret deg skikkelig. Da forteller du han at du er en av dem som lager stort drama av småting, og at din løsning er å snu ryggen til å holde seg unna. Anonymkode: bc151...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #33 Skrevet 7. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det å lage så stort drama ut av en liten dårlig spøk, det er unødvendig. Det er greit å ha dårlig selvbilde, og ta seg nær av kommentarer, men når du selv slenger ut kommentarer som kan oppfattes som kødd, så kan du ikke gå i kjelleren om andre slenger seg på. Om du er så hårsår på vekt, så bør du starte med å slutte kommentere det selv først, før du krever at andre ikke tuller med det. Men ja, du kan alltids svare daten med at du trenger tid nå, for dette såret deg skikkelig. Da forteller du han at du er en av dem som lager stort drama av småting, og at din løsning er å snu ryggen til å holde seg unna. Anonymkode: bc151...f0b Han har et sykt dårlig selvbilde selv, så derfor jeg synst han kunne latt være den kommentaren der da.. Han tror selv at han har liten penis og sender hele tiden sånne teite bilder (som "liksom" skal vere morsomt, med tekst) av mikropeniser og monsterpeniser. Sånt han får tilsendt av en rar kompis. Jeg synes det er kjempeirriterende, men jeg vet at det er for å få bekreftelse, så jeg slenger meg aldri på "spøken" og svarer alltid at han må slutte å tulle og at han ikke finnes liten.. så kanskje derfor dette såra meg mest. Blir som det som er nevnt tidligere her med en tjukkas som kommer med tjukkasvitser. Han kommer med "liten penis vitser". Hadde ALDRI slengt meg på og komt med en spøkefull kommentar til han da. Vi er vel ulike.. han skal også alltid kommentere at "hun der var sykt sexy" om vi ser på film sammen, men gjør jeg det samme så blir han sur. Ts Anonymkode: aa5d3...0a7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #34 Skrevet 7. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har et sykt dårlig selvbilde selv, så derfor jeg synst han kunne latt være den kommentaren der da.. Han tror selv at han har liten penis og sender hele tiden sånne teite bilder (som "liksom" skal vere morsomt, med tekst) av mikropeniser og monsterpeniser. Sånt han får tilsendt av en rar kompis. Jeg synes det er kjempeirriterende, men jeg vet at det er for å få bekreftelse, så jeg slenger meg aldri på "spøken" og svarer alltid at han må slutte å tulle og at han ikke finnes liten.. så kanskje derfor dette såra meg mest. Blir som det som er nevnt tidligere her med en tjukkas som kommer med tjukkasvitser. Han kommer med "liten penis vitser". Hadde ALDRI slengt meg på og komt med en spøkefull kommentar til han da. Vi er vel ulike.. han skal også alltid kommentere at "hun der var sykt sexy" om vi ser på film sammen, men gjør jeg det samme så blir han sur. Ts Anonymkode: aa5d3...0a7 Ok, da blir jo saken litt annerledes. Jeg tenker at det må være slitsomt med to stykker med dårlig selvbilde. Lett å tråkke feil da, for begge to. Kanskje du trenger en som er mer trygg på seg selv. Anonymkode: b2fec...52f 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #35 Skrevet 7. april 2018 10 minutter siden, Annonym91 skrev: Kanskje han ikke kjenner deg godt nok til å forstå det var en spøk? Å om du sliter så fælt med deg selv burde du søke hjelp! For dette går videre til dine barn igjen. Å ønsker du de virkelig så vondt? Å når du driver på med dette bulimi greiene så er det ikke rart vekta di stanger.. kroppen å organer suger til seg alt du spiser før du igjen "faster" å da pinnholder kroppen på den måten å lagrer den som gjør at du legger på deg Ja, jeg burde definitivt søke hjelp, jeg vet det.. Jeg gikk til psykolog i fjor men da hadde jeg en liten som ikke hadde barnehageplass, så det ble alltid vanskelig å få til å gå fast til timer. Men kanskje jeg burde begynne igjen nå.. ønsker jo ikke å ha det sånn, det er veldig slitsomt. Takk for et spark i ræva. Ts Anonymkode: aa5d3...0a7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #36 Skrevet 7. april 2018 Okei, så jeg sendte melding og skrev at vi kan snakke om det litt senere. Han fikk det til å handle om seg selv at jeg ikke svarte han i natt og skrev nå "jeg skjønte at du ikke svarte fordi du snakket med noen andre ja.. flott det..". Nei dette vet jeg ikke hvordan jeg skal respondere på, nå ble jeg litt irritert. Ts Anonymkode: aa5d3...0a7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #37 Skrevet 7. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, så jeg sendte melding og skrev at vi kan snakke om det litt senere. Han fikk det til å handle om seg selv at jeg ikke svarte han i natt og skrev nå "jeg skjønte at du ikke svarte fordi du snakket med noen andre ja.. flott det..". Nei dette vet jeg ikke hvordan jeg skal respondere på, nå ble jeg litt irritert. Ts Anonymkode: aa5d3...0a7 Svar at du slett ikke har gjort det eller sagt noe som skulle tyde på det, og at han får la være å antyde noe sånt. Anonymkode: b2fec...52f
Gjest Frøkenskog Skrevet 7. april 2018 #38 Skrevet 7. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var jo ikke en spøk fra min side. Ts Anonymkode: aa5d3...0a7 Eh, det kan hende han tok det du sa som selvironi! Han ville ikke väre ekkel. Det er I ditt hode det sitter. Fortell han det da vel. Hvis dere skulle hatt et forhold så må du väre ärlig om sykdommen din.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #39 Skrevet 7. april 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svar at du slett ikke har gjort det eller sagt noe som skulle tyde på det, og at han får la være å antyde noe sånt. Anonymkode: b2fec...52f Jeg svarte det du skrev her, og forklarte hvorfor jeg ikke svarte han. Han sa unnskyld og at han ikke mente det sånn og at jeg overhodet ikke trenger å slanke meg. Men dette ble sittende gitt, det er nok mitt eget problem og ikke hans det da. Jeg sa at det ikke går an å spøke om sånt til meg for jeg er altfor usikker på meg selv til at det bare preller rett av igjen. Han skrev også at han er usikker på seg selv - fordi jeg er flott og sexy mens han føler seg dårlig på mange områder? Sa han det for å gjøre meg usikker med vilje da? Skjønner ikke. Jeg er en god del yngre enn han, kanskje han føler på det da.. Jeg er 26 og han 43. Ts Anonymkode: aa5d3...0a7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #40 Skrevet 7. april 2018 Dere har nok større problemer begge to, enn den dårlige spøken fra i natt. Dere burde bare takke for dere og gå hvert til sitt. Anonymkode: 7b069...cd4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå