AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1 Del Skrevet 6. april 2018 Kortet mitt har gått ut så jeg må fornye betalingskilde på VIPPSen. Men jeg kan velge mellom konto og kort? Hva er forskjellen? Kanskje jeg slipper å fornye om jeg velger konto? Anonymkode: 081a6...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #2 Del Skrevet 6. april 2018 Var ikke klar over at du nå kan velge konto. Sannsynligvis kommer de til å kreve at du bruker det snart, siden det koster dem veldig mye å gå veien om kort. Kort-løsningen var midlertidig for at også de som ikke er DnB-kunder skulle kunne sende penger umiddelbart. Anonymkode: d7b9f...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #3 Del Skrevet 6. april 2018 Det er nytt at man kan velge konto. Jeg lest at hvis man velger konto så kan man overføre med en gang, i stedenfor at det tar noen dager før beløpet er inne på konto hvis man har forskjellig bank. Anonymkode: 83976...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #4 Del Skrevet 6. april 2018 Jeg har sparebank 1. Ok, det smarterste er kanskje å velge konto da? Kan man forresten velge flere betalingskilder? Har et kort fra SAS jeg bruker, i stedet for mitt originale kort Anonymkode: 081a6...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #5 Del Skrevet 6. april 2018 Jeg har bare kunne velge konto? Det funker fett det. Anonymkode: 0708c...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå