Gå til innhold

Spennende nytt forum i Norge!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Du, jeg har ikke sett at det linkes til enkeltinnlegg av navngitte ("nick"-gitte...) brukere i andre diskusjonsforaer, nei! Har du?

Og nei, selvfølgelig synes jeg ikke det skal være forbudt å linke til andre nettsteder! Hvor i alle verden tok du det fra??

hei

jeg la ikke merke til at det var enkeltinlegg men jeg har sett sa de hae har linket til en trådstarter i et annet forum der de ikke likte meningene til den og det var en het fdiskusjon omkring den personen vet ikke om det er mye forskjell

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det var mye bra der inne - eneste som jeg delvis var enig med de i er det at de er betenkte med tanke på vaksiner, ellers er jeg stort sett veldig uenig ja. Liker heller ikke den nedlatende holdningen det virker som om de har til andre som velger andre måter å la barna sine vokse opp på.

Det du skriver om helsestasjon har jeg ingen kjennskap til så der skal jeg holde munn.

hei

jeg snakket bare sjenerelt om helsestasjon ofg noe de nevnte der, jeg er og lit enig i skepsisen til vaksinene men jeg mener jeg ville valgt og vaskinere mot stivkrampe og polio de anre sykdommene ville jegvurdert opp i mot fare og problemer

hilsen

Skrevet
Ble for mye Jesus pjatt for min del. Samsoving og amming til barna er over 4 år er jo sykt! Hvordan blir det når foreldrene "har seg"? Ligger ungene og klapper takta? :ler:

hei

det der tenkete jeg også på kankje de har seg mensbarnet er borte uansett nå må vi passe ogss så vi ike blir slik som dem

hilsen

Skrevet

Leste gjennom en del av dette forumet. Synes det var mye bra der jeg. Selv om jeg personlig ikke har brukt denne metoden på mine tre barn.( Har to store barn og en attpåklatt ) Det som jeg synes er positivt er at det virker som en nær og kjærlighetsfull måye og oppdra barna på. Barn kan vel aldri få nok av denslags. I disse travle tider hvor vi jobber og kaver som bare det etter materielle ting tror jeg det kan være bra med slike verdier. Når man blir litt eldre og ser tilbake på livet tror jeg man ofte kan angre på at man ikke var mere sammen med barna sine. Hvorfor skal vi være så prinsippfast på alle områder ?? 8)

Skrevet
Leste gjennom en del av dette forumet. Synes det var mye bra der jeg. Selv om jeg personlig ikke har brukt denne metoden på mine tre barn.( Har to store barn og en attpåklatt ) Det som jeg synes er positivt er at det virker som en nær og kjærlighetsfull måye og oppdra barna på. Barn kan vel aldri få nok av denslags. I disse travle tider hvor vi jobber og kaver som bare det etter materielle ting tror jeg det kan være bra med slike verdier. Når man blir litt eldre og ser tilbake på livet tror jeg man ofte kan angre på at man ikke var mere sammen med barna sine. Hvorfor skal vi være så prinsippfast på alle områder ?? 8)

heï

jeg er litt enig

hilsen

Skrevet

Jeg har også lest litt der inne, men jeg fikk litt sånn sekt-følelse av de folka.

Men jeg synes tanken bak er god, det er viktig å lytte til barna og gi dem masse kjærlighet og nærhet, men å amme og samsove til de er 4 år og vel så det blir for sært.

Det er sikkert bra for små babyer dette her, men når ungene blir større synes jeg de skal i sin egen seng. Man må jo uansett venne dem av med å samsove en eller annen gang, men når man leser på det forumet får man inntrykk av at alle sover sammen til barna flytter ut av huset omtrent... :roll:

Og på spørsmål om sexlivet var det en som svarte at hun syntes ikke det var noe i veien for å ha seg mens ungen lå på den andre siden av senga og sov... det ville ALDRI jeg ha gjort!!!

Kort sagt, enig i filosofien, men uenig i metodene.

Dessuten liker jeg ikke folk som opptrer så nedlatende mot andre som de gjør her inne.

Gjest gjesta
Skrevet

Var ikke så mange teamer, og liker ikke oppsettet & design. Men Vegetarisme var et interessant forum :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg finner det litt morsomt at hovedgrunnen til at dere ikke liker forumet, er at vi opptrer så arrogant og overlegent. Samtidig så har det nå blitt en 4 siders debatt her inne, der hovedvekten av innleggene går på hvor utrolig teite, sektaktige, fanatiske og arrogante vi der inne er....

Ja, det ble endel "drittslenging" i starten. Dette er det nå ryddet opp i.

Grunnen til at det ble sånn er nok at folk følte seg "fri" for en gangs skyld. Nå hadde vi endelig fått et eget sted der vi kan slippe å få kritikk/hån for hver eneste ting vi gjør som er annerledes enn andre.

Og da følte folk seg kanskje trygge nok til å snakke om ting de er uenige i, på en litt emr åpen måte enn på andre forum. Men dette problemet er nå ryddet opp i, og forumet fokuserer nå på det vi mener er viktig, nemlig råd/tips om Attachment Parenting.

Hilsen fra Tamara, som samsover med sin snart 4-åring, og ikke finner det hverken sykt eller fanatisk. Bare naturlig og koselig.

Skrevet
Var ikke så mange teamer' date=' og liker ikke oppsettet & design. Men Vegetarisme var et interessant forum :)[/quote']

hei

syntes opsettet var lit greit det er mye slik på¨andre forum det har blitt vanlige

hilsen

Gjest Gjesten
Skrevet

No har ikkje eg ungar og sånn, så eg har jo eigentleg ikkje lov til å sei noko her, men må likevel innrømme at eg reagerer litt når eg ser ungar finne puppen sjølve, då er dei i mine auge for store til å få pupp... Men det er vel opp til kvar familie eigentleg. Men mødre som ammar ungar som finn fram sjølve bør kanskje lære barnet at dette er noko vi gjer heime, så halvstore ungar ikkje forsyner seg i tide og utide? Eg veit at eg ikkje er den einaste som reagerer på amming av 2- 4 åringar i det offentlege rom.

Og så har eg litt problem med tanken på samsoving, fordi eg vil ha sex med mannen min. Håpet er jo å få barn med ein mann eg har lyst på etter at ungen har kome og :wink: Og for meg blir det veldig feil å ha ein unge på rommet medan eg har sex. For ikkje å snakke om i same seng. Men det er sjølvsagt opp til kvar enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...