Gå til innhold

Spennende nytt forum i Norge!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med dere andre her, dessuten synes jeg det er betenkelig at de omtaler seg som det første forumet i sitt slag i Norge, det stemmer jo ikke. Bare det gir meg et dårlig inntrykk med en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant også ut at dette forumet ikke passet for meg.

Jeg synes også det er litt betenkelig at de omtaler seg som det første forumet i sitt slag i Norge.

Jeg har lest litt inne på forumet og må si meg enig med xavia "Hvor i all Verden er pappa?"

Koldbruna

Skrevet
"Forskning har vist at noen av fordelene emd samsoving

er bedre søvnkvalitet for mor og redusert fare for SIDS (krybbedød) for barnet. "

(ser bort fra stavefeilen.....)

Jeg leser da andre steder at forskning viser at samsoving gir ØKT fare for krybbedød.

Aldri om mine barn skal sove i min seng, babyer sover i babysenger.

hei

det der skjønte ikke jeg herller, mnan sier jo nå at banr ikke bør sove meddfoeldrene når de er under tre måneder fordi det da er økt fare for krybbedød man regner mewd og at noen av foreldrene regelrett har ligget i hjelbarna

når de er litt støre kan de sove sammen vis de har egen dyne jeg syns det er litt rart jeg rtrodde det var de første månedene de var mesr utrygge og trnegte tryggheten jeg syns det egentlig er litt naturlig da vis vi ser på andre pattedyr det er naturlig og samenligne med så er de ,mye med banra asine vorfor kan ikke vi gjøre det samme

jeg syns det er interresant at dedt og er helsesøæstere som er enig i dette men jeg syns det er rart med den familien en helsesøster fortalte om der der vor de hadde madrasser utover hele gulvet ogalle sov sammen

hilsen

Skrevet
Dette var en spesiell side for spesielt interesserte. Masse å være uenig i og masse å irretere seg over

hei

jeg syns det var mye interessant der og jeg syns ikke man skaøl avise altfordi man ikke har prøvd det

hilsen

Skrevet
Nå har jeg lest litt "der inne" ,og lurer egentlig litt på pappaenes rolle oppi dette her. Synes ikke jeg har funnet noe om det.

Er de enslige mødre hele gjengen ? :sjarmor:

hei

det var et bilde der av en pappa som bar bayen og jeg tror de bytter på og vere ner banreet men jeg lurte på jeg og det var vledig mye mor der

hilsen

Skrevet
Helt sikkert, men jeg liker mangfold. Hvor man får høre litt om alt. Der inne blir man ledd av hvis man er uenig, det synes jeg er lite voksent og ja, litt skremmende.

Tror barneforumet her inne passer meg mye bedre, for her vil jeg få forskjellige synspunkter. Ikke sånne insnevrede syn om at det man selv mener er den eneste sannheten.

Jeg er totalt uenig i alt som skrives der inne og ser derfor at det er et sted jeg kommer til å skape kaos og krangling. Hyggeligere for dere å kosemose videre uten meg trorjeg :wink:

hei

det var da myue bra der inne også vordan kan du vere uenig i alrt, jeg syns det var mye bra jeg syns det er bra og si at man kjener sitt banr og dets behov best og vordan det snakker og kommuniserer jeg er så lei alt det med lerde forståsegpåere som skal menen ditt o datt og bestemme vordan iv skal gjøre det, jeg kjenner jeg for gåsehud av at de forteller at helsestasjonene kommer på hemmebesøk og legger seg opp i vordsan de har det slår av tv fordi banret sitter ogser banreprogramm og begynner og ksrike når de gjrø det jeg ysns ikke helsestasjjoner har noe med det de for ta banret på beasøk og undersøke det når det er der men de skal ikke legge seg oppi va foreldre gjrø når de er hjemme

hilsen

Skrevet
Enig med dere andre her' date=' dessuten synes jeg det er betenkelig at de omtaler seg som det første forumet i sitt slag i Norge, det stemmer jo ikke. Bare det gir meg et dårlig inntrykk med en gang.[/quote']'

hei

jeg har ikke set flere slike forum i norge

hilsen

Skrevet
[det var et bilde der av en pappa som bar bayen og jeg tror de bytter på og vere ner banreet men jeg lurte på jeg og det var vledig mye mor der

Ja, jeg så også det ene bildet av pappaen, men det var også det eneste jeg hørte om noen pappaer. Jeg har lest mer enn litt der inne. (Var litt morsomt synes jeg.)

Men, enig med deg Tule, mye om mamma og barn, og ingenting om pappa.

Skrevet

hei

jeg syns det var et interesant forum selv om jeg var uenig i mye men jeg er og enig i mye

jegsyns det egentlig var verst oglesde om oppdragelses metodene til andresom det var fortalt om inne i forumet

jeg syns deter ille med sfolk som stenger et banr på åtte uker ute fordi detskriker er enig med dei forumet at et banr i den aldreren er ekstremt utrykt og trenger nerhet, jeg blir litt oppgitt over helsestasjoner i dag de bør se forksnig som viser at man ikke kan skjemme bort et banr på under seksmåneder det trenger trygghet det vil gå seg til uansett jeg husker og tråden tl koldbruna for sen stund siden nå har hun jo svart selv her og men den oppførsleen til helsesøteren hun skriver om syns jeg ikke er bra og ikke syns jeg dne er bra lall rådgivingen deres heller foreldre vil jo snart ikke tørre ofg åfå banr etter alt dette de skal fortelles om dit og datt og gjør sånn og sånn og det er glat vis man ikke lar ungen skrike seg i søvn jeg ser og her at folk inn ser ned på folk som er ner banret istt og det syns jeg er dumt :-( de kan vere uenig men respekter det andre gjør og ikke si at det er dumt jeg syns at helse stasjonene bør begynne og lere seg at5 foreldre kjenner banra sie best og vet best va so er riktig for isne banr og gi gode råd og tips i forjhold til helse,

vis man vil ha banr bør man ønske og vere ner dem jeg ser ikke va som er glat i det jeg syns at det er fint at folk tør og tneke annelreds og jeg syns at folk her inne ikke bør se ned på dem for det

hilsen

Skrevet

Det er ikke sikkert at vi kan diskutere dette nettstedet her på KG, ifølge reglementet. Jeg vet ikke. Vi får se...

Men uansett; nå har jeg lest både lenge og vel på forumet til denne gruppen. Noe så arrogant skal man lete lenge etter!

For det meste dreide trådene seg om baksnakking av brukere på andre foraer og deres meninger.

Det er sikkert noe bra i det de har å komme med. Men jeg tror absolutt de ville nådd lenger hvis de rett og slett bare presenterte sine ideer. Og ikke prøvde å fremheve sine idealer ved å rakke ned på andre.

Skrevet
Det er ikke sikkert at vi kan diskutere dette nettstedet her på KG, ifølge reglementet. Jeg vet ikke. Vi får se...

Men uansett; nå har jeg lest både lenge og vel på forumet til denne gruppen. Noe så arrogant skal man lete lenge etter!

For det meste dreide trådene seg om baksnakking av brukere på andre foraer og deres meninger.

Det er sikkert noe bra i det de har å komme med. Men jeg tror absolutt de ville nådd lenger hvis de rett og slett bare presenterte sine ideer. Og ikke prøvde å fremheve sine idealer ved å rakke ned på andre.

hei

jeg tror det egentlig er lit slik vi er alle at vi fremhever det vi har lykkes med vore egne banr og bruker det som grunn itl at andre misslykkes det er ikke så lett og se det på seg slev jeg tror vikanskje skal se litt på oss først

hilsen

Skrevet

Vel, leste du egentlig det jeg skrev?

Det er sikkert noe bra i det de har å komme med.

Det er ganske enkelt ment som et godt råd til dem (jeg vet at de leser her inne). Når man linker til enkeltinnlegg i andre foraer på den måten disse gjør, så får ikke brukerne av de andre foraene mulighet til å forsvare seg! Og det synes jeg ikke er riktig!

Skrevet
Vel, leste du egentlig det jeg skrev?

hei

¨jeger littenigmeddeg men at de linker til andre foradet gjøres jher og det syns du det skulle vert forbudt

hilsen

Skrevet

Du, jeg har ikke sett at det linkes til enkeltinnlegg av navngitte ("nick"-gitte...) brukere i andre diskusjonsforaer, nei! Har du?

Og nei, selvfølgelig synes jeg ikke det skal være forbudt å linke til andre nettsteder! Hvor i alle verden tok du det fra??

Skrevet

hei

det var da myue bra der inne også vordan kan du vere uenig i alrt, jeg syns det var mye bra jeg syns det er bra og si at man kjener sitt banr og dets behov best og vordan det snakker og kommuniserer jeg er så lei alt det med lerde forståsegpåere som skal menen ditt o datt og bestemme vordan iv skal gjøre det, jeg kjenner jeg for gåsehud av at de forteller at helsestasjonene kommer på hemmebesøk og legger seg opp i vordsan de har det slår av tv fordi banret sitter ogser banreprogramm og begynner og ksrike når de gjrø det jeg ysns ikke helsestasjjoner har noe med det de for ta banret på beasøk og undersøke det når det er der men de skal ikke legge seg oppi va foreldre gjrø når de er hjemme

hilsen

Synes ikke det var mye bra der inne - eneste som jeg delvis var enig med de i er det at de er betenkte med tanke på vaksiner, ellers er jeg stort sett veldig uenig ja. Liker heller ikke den nedlatende holdningen det virker som om de har til andre som velger andre måter å la barna sine vokse opp på.

Det du skriver om helsestasjon har jeg ingen kjennskap til så der skal jeg holde munn.

Skrevet

Enig i at det er mye å være uenig i der, og det er tydelig at de ikke ønsker "oss andre" som har andre synspunkter. De advarer allerede i velkomstteksten:

Hvis du har lyst til å diskutere generell barneoppdragelse/praksis, anbefaler vi at du besøker www.babyprat.com som er et generelt babyforum som tar opp alle typer syn på det å være foreldre. Dette forumet er dedikert dem som støtter denne filosofien

Skrevet

Et jatte-med-forum med andre ord :)

Må jo bli kjedelig i lengden...

Skrevet
Et jatte-med-forum med andre ord :)

Må jo bli kjedelig i lengden...

Neida, de har hete diskusjoner der alle rakker ned på oss "anti-ap". :roll:

Forstår ikke at de kan kreve forståelse for at de ammer i opptil 4,5 år, mens de selv ikke respekterer de som gjør ting anderledes en dem. :klø:

Jaja, dem om det..

Gjest Anonymous
Skrevet

Ble for mye Jesus pjatt for min del. Samsoving og amming til barna er over 4 år er jo sykt! Hvordan blir det når foreldrene "har seg"? Ligger ungene og klapper takta? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...