Gå til innhold

Dere som er "hatet" av barnemor

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, O.G. skrev:

Bli ilag med en fyr som har fire unge under 8 år, damer....

Og de har vært sammen i fire år.... Så da de ble sammen hadde han tydeligvis fire barn under fire år (!)

Anonymkode: d96ff...e8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og de har vært sammen i fire år.... Så da de ble sammen hadde han tydeligvis fire barn under fire år (!)

Og?? 

Endret av duskelapp
Skrevet (endret)
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, desperat av både TS og fyren...

Endret av O.G.
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen har hatt det travelt😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jepp... Akkurat nå har det topper seg, og mor har holdt ene barnet fra samvær med far (det andre barnet er stor nok til å bestemme selv) Barnet kom til oss i dag, og fortalte at mor hadde nektet barnet å dra til oss (mor hadde fortalt oss at barnet nektet å komme til oss.)

Hun har lagt meg for hat, og sprer hatefulle rykter om meg. Hun har gått helt i vranglås når det kommer til kommunikasjon. Jeg har nå tatt kontakt med FVK, for det begynner å bli uholdbart. Hun er direkte slem mot meg og har kommet inn i mitt hus, uten å ringe på for å true meg og kjefte på meg FORRAN to små barn. 

Dette skal man ikke godta, men hun bruker barna som pressmiddel. Hun har klart og tydelig sagt at hun ønsker meg ut av huset og at jeg ikke skal ha noe å gjøre med barna hennes.

Anonymkode: 07fbe...f11

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i ett forhold i over 4 år. Vi har bodd sammen i snart 3.

Det var hun som gikk fra han og de har fire barn sammen som er under 8. Bruddet var rolig. 

Hun har aldri likt meg. Vi har vekslet minimalt med ord, men jeg har vært lett i humøret de gangene vi har møttes og imøtekommende. Jeg har deltatt på lite og bevisst tatt hensyn fordi jeg er også alenemor og vil ikke gjøre for mye utav meg fordi det er ikke jeg som er en av foreldrene når ting skjer osv. 

Jeg tar det ikke personlig, fordi jeg føler det ikke står på hvem jeg er. At hun hadde ikke godtatt noen uansett. 

Men jeg synes det er veldig tungt. Jeg har hørt flere kommentarer at jeg ikke betyr noe for barna. De kjenner meg ikke og jeg kjenner ikke dem. De vil ikke ha noe med meg gjøre osv.... Jeg oppfatter ikke vår situasjon hjemme slik. Ingenting jeg gjør betyr noe som helst... 

Har dere opplevd at en slik innstilling endres? Hun har hatt flere kjærester og har ikke merker forskjell da heller. Ofte kan personer bli enklere da, men jeg er likevel bare ugress... 

Hvorfor er det slik at en ikke klarer at en annen person har med barna å gjøre? For meg er det uforståelig da jeg setter stor pris på stemor til mitt barn og det hun gjør. 

Anonymkode: 61356...102

Kanskje ikke så rart hun dro fra ham, dere har vært sammen i over fire år, og han har fått fire unger de siste åtte årene med eksen. Tror jeg hadde vært bitter selv. 

Anonymkode: 81c29...148

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tvillinger? Trillinger? Firlinger?

Anonymkode: 98549...136

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i ett forhold i over 4 år. Vi har bodd sammen i snart 3.

Det var hun som gikk fra han og de har fire barn sammen som er under 8. Bruddet var rolig. 

Hun har aldri likt meg. Vi har vekslet minimalt med ord, men jeg har vært lett i humøret de gangene vi har møttes og imøtekommende. Jeg har deltatt på lite og bevisst tatt hensyn fordi jeg er også alenemor og vil ikke gjøre for mye utav meg fordi det er ikke jeg som er en av foreldrene når ting skjer osv. 

Jeg tar det ikke personlig, fordi jeg føler det ikke står på hvem jeg er. At hun hadde ikke godtatt noen uansett. 

Men jeg synes det er veldig tungt. Jeg har hørt flere kommentarer at jeg ikke betyr noe for barna. De kjenner meg ikke og jeg kjenner ikke dem. De vil ikke ha noe med meg gjøre osv.... Jeg oppfatter ikke vår situasjon hjemme slik. Ingenting jeg gjør betyr noe som helst... 

Har dere opplevd at en slik innstilling endres? Hun har hatt flere kjærester og har ikke merker forskjell da heller. Ofte kan personer bli enklere da, men jeg er likevel bare ugress... 

Hvorfor er det slik at en ikke klarer at en annen person har med barna å gjøre? For meg er det uforståelig da jeg setter stor pris på stemor til mitt barn og det hun gjør. 

Anonymkode: 61356...102

Dette må du regne med. Barnas mor og barna vil gjerne konsentrere seg om far. Du er litt i veien.

Anonymkode: 18d57...3cf

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, O.G. skrev:

Bli ilag med en fyr som har fire unge under 8 år, damer....

Skulle vel gå greit, siden det ikke er barnefaren som er problemet her?

Anonymkode: 32125...f22

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skulle vel gå greit, siden det ikke er barnefaren som er problemet her?

Anonymkode: 32125...f22

Vil en kvinne ha en fix ferdig familie å dille for, så må hun da det.

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde sikkert vært det samme enten de hadde hatt ett eller fem barn. Det ser ut som dette problemet er evigvarende. Det handler nok om sjalusi og av ingen skal komme her og blande seg. Jeg har vært borti samme problem, bare at det var fars nye dame som la barnemor for hat. Kritiserte alt barnet hadde opplevd, helt ned til å le av hvilken dusjsåpe de brukte hjemme hos barnemor. For ikke å snakke om hvor farlig og usunn mat barnemor hadde i huset (bl.a. meierismør som var livsfarlig pga fett)

Heldigvis har det gått noen år nå, barnet er blitt nesten voksen og ser selv, har begynt å ta avstand fra stemor. Man må faktisk bare sluke en del kameler og la tiden gå. Hun kommer til å få igjen når barna blir store nok. 

Anonymkode: 50ca8...c9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...