AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #41 Skrevet 10. april 2018 Hvis du har et infarkt, er du ikke det minste i tvil om at du trenger akuttmedisinsk hjelp umiddelbart. Det er ikke slik at du lurer på om du kan ha et infarkt fordi du blir sliten under trening. Veldig mange infarktpasienter beskriver det som om det sitter en elefant på brystet, og de blir tungpustede og sliter med å bevege seg. Bare å sitte i ro er en stor anstrengelse. Ubehandlet hjerteinfarkt fører i hovedsak til rask død. Her er det ikke snakk om hjertesykdom, men om muskelsmerter. Anonymkode: 57930...dcb
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #42 Skrevet 11. april 2018 Men det jeg har lært her i tråden er at hjerteinfarkt ikke er noe akutt, men noe som bygger seg opp og gradvis blir vondere. Anonymkode: e5a55...263
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #43 Skrevet 11. april 2018 det jeg også har blitt veldig forskrekket over er responsen her. jeg melder om et problem, og dere driver parodi og ler. wow Anonymkode: e5a55...263
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #44 Skrevet 11. april 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Men det jeg har lært her i tråden er at hjerteinfarkt ikke er noe akutt, men noe som bygger seg opp og gradvis blir vondere. Anonymkode: e5a55...263 Det er helt enkelt feil. Du må ikke tro på hva folk her skriver. Snakk med legen din. Du har mange vonde og unødvendige tsnker rundt dette. Anonymkode: 57930...dcb
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #45 Skrevet 11. april 2018 Kan det ha vært vagina smerter. Vet at det kan gi liknende symptomer. Anonymkode: bbf7d...473
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #46 Skrevet 11. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kan det ha vært vagina smerter. Vet at det kan gi liknende symptomer. Anonymkode: bbf7d...473 Du mener vel angina? Angina kommer ved anstrengelse, gir nokså sterke smter og åndenød, og går over når man setter seg ned. Det er en alvorlig tilstand som SKAL utredes, men det er svært sjelden det rammer unge mennesker. Anonymkode: 57930...dcb
Arabella Skrevet 11. april 2018 #47 Skrevet 11. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: det jeg også har blitt veldig forskrekket over er responsen her. jeg melder om et problem, og dere driver parodi og ler. wow Anonymkode: e5a55...263 Jeg har ikke ledd av deg, men blir irritert over at du ikke foretar deg noe. Du skrev det første innlegget 5. april. Nå er det blitt den 12. Alle som har svart deg, sier at du må kontakte lege. Hvorfor gjør du ikke det hvis du er så bekymret?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #48 Skrevet 12. april 2018 Fordi ikke alle som har skrevet sier jeg må kontakte legen. Noen sier det bare er brystsmerter. 11 hours ago, AnonymBruker said: Det er helt enkelt feil. Du må ikke tro på hva folk her skriver. Snakk med legen din. Du har mange vonde og unødvendige tsnker rundt dette. Anonymkode: 57930...dcb Hæ? Anonymkode: e5a55...263
Kragebein Skrevet 12. april 2018 #49 Skrevet 12. april 2018 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Kragebein, mod
Fremhevede innlegg