MissJ Skrevet 19. februar 2005 #1 Del Skrevet 19. februar 2005 Min kjære og jeg planlegger bryllupsreise til Bali i september, noen som har vært der og kan gi oss bra tips? Vi har hørt at vi bør få med oss Gili øyene og evnt Lombok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #2 Del Skrevet 19. februar 2005 Ja! Dere må definitivt se Gili Islands. Jeg var på en rundreise for ca 5 år siden. Vi tok flyet til Bali, men stopp noen dager i Singapore (absolutt verdt å få med seg:), tilbake stoppet vi noen dager i Bangkok på vei hjem. Også verdt å se... Ellers var selve Bali litt skuffende syntes vi. Vi bodde i Kuta, som er et bråkete turistifisert sted. Derfor kom vi oss videre til Lombok med båt. Lombok er som Bali var for 20 år siden.. nesten ingen biler og ikke så mange turister. Utrolig sjarmerende!! Det har nok skjedd mer der siden vi var der; kanskje flere hotell etc. Vi bodde i Sengiggi på et kjempekoselig sted. Husker ikke navnet, men vi fant alt i Lonely Planet. Derfra tok vi en liten båt over til Gili øyene. Vi bodde på Gili Travangan som er øya hvor det er flest turister; et eldorado for dykking/snorkling m/høy partyfaktor. Ellers er de to andre øyene Gili Air og Gili Meno mye mer rolig. Vi var der kun på dagsturer. Men hørte at Gili Air er øyen for familer (men med høyest malaria-fare..masse mygg der) og Gili Meno var øyen for bryllupsreisende med de fineste strendene:), De har også en egen webside: http://www.giliislands.com/. Vi var borte på reisen i tilsammen 5 uker, men var nesten to av dem på Gili- øyene... GLED DEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissJ Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 20. februar 2005 Takk for supre tips! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rutti Skrevet 20. februar 2005 #4 Del Skrevet 20. februar 2005 `har vært på selve bali og studert i 3 måneder jeg, send meg en pm for mer info du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #5 Del Skrevet 24. februar 2005 Min kjære og jeg planlegger bryllupsreise til Bali i september, noen som har vært der og kan gi oss bra tips? Vi har hørt at vi bør få med oss Gili øyene og evnt Lombok. Har vært på Bali noen ganger. Mange flotte opplevelser, fantastisk natur. På min hjemmeside www.janovebrenden.no kan du finne en del tips og informasjon om Bali blant mine reisebrev. Du finner også massevis av bilder fra Bali. Skal dit igjen til sommeren Lykke til og god tur :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå