Gjest O.G. Skrevet 7. april 2018 #21 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke ring, det er bortkastede penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #22 Del Skrevet 7. april 2018 31 minutter siden, jabx skrev: Når hun bommer så grovt på så mange så er det åpenbart at hun ikke har ekte evner. Hadde hun hatt ekte evner så hadde hun truffet mer konsekvent. Hvis det er Gogga du tenker på så bedrev hun rene gjetteleken når jeg var der, og som nevnt så har ingenting stemt.. I tillegg satt hun og sa at hun visste at alt hun spådde skulle skje. Hun spådde også en gravid venninne at hun kom til å spontanabortere, og det skjedde ikke, men venninnen min fikk selvfølgelig masse frykt for å abortere etter denne spådommen. Så selv om Gogga kanskje skulle treffe bra på noen har hun bommet temmelig stygt på ganske mange også. Anonymkode: 45483...a92 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 7. april 2018 #23 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) På 6.4.2018 den 23.35, AnonymBruker skrev: Har et tips til deg; Gogga på Karmøy. Kan ringe å bestille tlf tid eller få tid hjemme hos henne. Det er helt rart hvor godt hun traff på ting i fremtiden og ting hun fortalte om fortid/relasjoner etc som hun umulig kan vite om/gjette seg til. Anonymkode: 7b8e2...bd6 Fordi du er totalt ukritisk og også uintelligent, rimelig desperat også som gjør noe så stupid. Mest sannsynlig er du arbeidsledig eller lavtlønnet så du ikke har økonomi til å være med på sosiale settinger andre kan delta på - typisk dem som ringer klarsynte på de dagene Se&Hør ikke kommer ut og det går få såpeserier på TV. Hadde du sosialisert deg med andre så hadde du fått korrigeringer nok til å se hvor stupid det hele er, men det får du jo ikke i den bobbla di som er utenom alt som er normalitet. Endret 7. april 2018 av Snabeldyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 7. april 2018 #24 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) På 7.4.2018 den 1.16, den1m skrev: Det står i bibelen om urene spådomsånder, og hun fra serbia på den kirke-pdf'en tror tydligvis bare at Jesus er en profet, ikke Guds sønn, og da ramler hun nok ut av kristendommen. Problemet med alt det her, er at du spør satan om en tjeneste når du kontakter sånne, og da setter du deg i gjeld til djevelen. Det ER kanskje noen med profetiske evner, men en skal være VELDIG forsiktig med sånt, fra et kristent perspektiv. Jeg fikk noe om det her ifra en annen kristen, rett før jeg leste denne tråden (akkuratt nå, ikke sett her før), så jeg tok det som et hint at jeg skulle svare. Gud kan snakke igjennom andre, men det kan og være onde ånder som gjør det. Hvem av de det er, skjønner vi bl.a ved å se det vi får opp mot hva det står i bibelen. Hvis dere skal ha et kristent perspektiv på dette her, så hold dere langt unna spåkoner osv. Hvis dere vil ha noe fra Gud, be om at det skal skje, enkelt og greit. Han gir deg det, hvis det er etter Guds vilje. Jeg er kristen og ikke klarsynt. slettet Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 7. april 2018 #25 Del Skrevet 7. april 2018 2 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg er kristen og ikke klarsynt. Men... det er noe jeg ikke klarer å få ut av hodet, nemlig at for noen år siden hadde jeg vært på besøk hos en venn og da jeg dro derifra så fikk jeg en følelse av at jeg aldri skulle se personen igjen og jeg fikk en trang til å dra tilbake for å ta avskjed med personen. 8 dager etterpå fikk jeg vite at personen var død. Jeg hadde forutsett det, og det var egt ingenting som tydet på at det skulle skje noe med personen. Han var frisk og rask, men sovnet bare inn... Jeg har aldri klart å glemme at jeg faktisk visste det på forhånd. 😞 Den følelsen har jeg og mange andre også fått, det er en helt normal tanke og kan beskrives av psykologien. Ikke dermed sagt at personene dør i ettertid, men ja det kan skje og det hendte deg - er da ikke noe som har noe med klarsynthet å gjøre fordet. Tilfeldigheter altså... Og tidvis kan en tanke komme først og tilfeldigheten etterpå... Hver dag tenker vi mennesker på andre, tidvis også noen vi ikke har sett eller tenkt på de siste årene... Som regel så ser man ikke disse med det første og glemmer det hele, men det kan jo skje at noen treffer noen de ikke har sett på lenge som de tilfeldigvis møter like etterpå - de har like lite med klarsynhet som alle de man tenker på og ikke treffer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #26 Del Skrevet 7. april 2018 3 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg er kristen og ikke klarsynt. Men... det er noe jeg ikke klarer å få ut av hodet, nemlig at for noen år siden hadde jeg vært på besøk hos en venn og da jeg dro derifra så fikk jeg en følelse av at jeg aldri skulle se personen igjen og jeg fikk en trang til å dra tilbake for å ta avskjed med personen. 8 dager etterpå fikk jeg vite at personen var død. Jeg hadde forutsett det, og det var egt ingenting som tydet på at det skulle skje noe med personen. Han var frisk og rask, men sovnet bare inn... Jeg har aldri klart å glemme at jeg faktisk visste det på forhånd. 😞 ÅÅhh..dette er så skummelt! Jeg er så redd at jeg også har slike evner! Har skjedd flere ganger at jeg har begynt å tenke på personer ut av det blå. At de har vært i tankene mine plutselig flere ganger sånn veldig ofte på kort tid. Litt etterpå hadde de dødd i en ulykke. Jeg kan også gjette meg frem til når en fremtidig arb.giver vil ringe :/ Jeg er flink til å veie ja/nei, men når det kommer til meg i selv i forhold til andre personer, er det veldig vanskelig. Særlig kjærliget, fordi jeg ikke klarer å skille mellom ønske og fakta. Jeg har lenge nå vært så betatt av en fyr, og jeg hadde sjansen til å treffe ham i sommer i fjor. Jeg lot være, men lysten var der...jeg tvang meg til og la være. Men dette føltes mer som en selvstraff enn det føltes som fornuftig. Jeg var redd for at han ikke hadde gjensidige følelser, men det var han som var mest på...jeg følte at han hadde følesler, men jeg nektet for det. Og nå tror jeg nesten at jeg er den som sitter igjen med følelsene, mens han er på god vei videre. Og nå gjelder det å skylde frykt og faktisk sannhet da. Føler han det samme som meg enda, eller har han gått vidre? hva ville skjedd om jeg tok kontakt og fortalte mine følesler? Jeg klarer ikke å se noe klart... Anonymkode: e9587...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #27 Del Skrevet 7. april 2018 Spør synske piggy. Anonymkode: 19b86...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 7. april 2018 #28 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) På 8.4.2018 den 1.22, AnonymBruker skrev: ÅÅhh..dette er så skummelt! Jeg er så redd at jeg også har slike evner! Har skjedd flere ganger at jeg har begynt å tenke på personer ut av det blå. At de har vært i tankene mine plutselig flere ganger sånn veldig ofte på kort tid. Litt etterpå hadde de dødd i en ulykke. Jeg kan også gjette meg frem til når en fremtidig arb.giver vil ringe 😕 Jeg er flink til å veie ja/nei, men når det kommer til meg i selv i forhold til andre personer, er det veldig vanskelig. Særlig kjærliget, fordi jeg ikke klarer å skille mellom ønske og fakta. Jeg har lenge nå vært så betatt av en fyr, og jeg hadde sjansen til å treffe ham i sommer i fjor. Jeg lot være, men lysten var der...jeg tvang meg til og la være. Men dette føltes mer som en selvstraff enn det føltes som fornuftig. Jeg var redd for at han ikke hadde gjensidige følelser, men det var han som var mest på...jeg følte at han hadde følesler, men jeg nektet for det. Og nå tror jeg nesten at jeg er den som sitter igjen med følelsene, mens han er på god vei videre. Og nå gjelder det å skylde frykt og faktisk sannhet da. Føler han det samme som meg enda, eller har han gått vidre? hva ville skjedd om jeg tok kontakt og fortalte mine følesler? Jeg klarer ikke å se noe klart... Anonymkode: e9587...f69 Ja, jeg forstår hva du mener. Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #29 Del Skrevet 7. april 2018 Tror det er bedre at du snakker med en psykolog, rådgiver, terapaut, prest eller noen andre som driver med terapi eller sjelesorg. Om du skal sjanse på denne mannen går det ikke an å spå om, et forhold avhenger av de personene som er i forholdet og er ikke bygget på tilfeldigheter eller spådommer. Anonymkode: ea70d...fd7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 7. april 2018 #30 Del Skrevet 7. april 2018 TS: Klart du ikke skal satse på han her når det ikke gikk bra mellom dere når forholdene lå til rette for det, gjør både deg selv og han en tjeneste, gå videre og se deg om etter noen andre. Dere var ikke ment for hverandre, det har historien vist dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #31 Del Skrevet 7. april 2018 14 minutter siden, Snabeldyr skrev: TS: Klart du ikke skal satse på han her når det ikke gikk bra mellom dere når forholdene lå til rette for det, gjør både deg selv og han en tjeneste, gå videre og se deg om etter noen andre. Dere var ikke ment for hverandre, det har historien vist dere. Ja, det tenker jeg og at etter å ikke ha tatt sjansen etter så mange ganger, er det nok bortkastet å tenke mer på ham :/ Men jeg vet ikke hvor jeg skal lete. Jada, jeg vet det kan dukke opp når du ikke leter. Men jeg lurer sånn på om det er en jeg allerede har møtt, eller om det er en ny som kommer i livet mitt, eller om det er noen i det hele tatt. Kjenner flere som lever alene og. Noen ulykkelig alene mens andre har det helt greit. Og så tar jeg meg i å spørre om ting kan være forutbestemt. Hvorfor måtte jeg bli forelsket i han dersom det ikke skulle bli noe mer? Enda en gang liksom... Og kan det være mulig han hadde følelser selv om det ikke var meningen det skulle bli oss? 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er bedre at du snakker med en psykolog, rådgiver, terapaut, prest eller noen andre som driver med terapi eller sjelesorg. Om du skal sjanse på denne mannen går det ikke an å spå om, et forhold avhenger av de personene som er i forholdet og er ikke bygget på tilfeldigheter eller spådommer. Anonymkode: ea70d...fd7 Ja, jeg vurderer behandling for dette her. Jeg ser i ettertid at jeg kunne vært mer imøtekommende og ærlig om meg selv. Men valgte heller den barnslige metoden....å være kostbar og spennende. 20 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Ja, jeg forstår hva du mener. Det er også sant det med at det kan være vanskelig å skille mellom fantasi og frykt. Jeg har separasjonsangst i tillegg, noe som kan gi meg panikkanfall og katastrofetanker om jeg føler på meg at noe skal skje. Jeg kan ikke vite om det er et liksom tegn på at noe forferdelig skal skje, eller om det bare er angst. Skillet mellom fantasi og virkelighet blir visket ut. Jeg har bindingsangst. Jeg vil kunne hoppe av noe dersom det ikke passer meg lenger, men dette lar seg jo stort sett ikke gjøre. Om det er forhold eller jobb. Jeg er også redd for å gjøre drømmer til virkelighet. Drømmer blir jo ikke som du har sett for deg. Og hadde jeg faktisk innledet et forhold med han her så hadde jeg altid vært redd for at han skulle dumpe meg. Anonymkode: e9587...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #32 Del Skrevet 8. april 2018 Dere må virkelig slutte å kaste bort pengene deres på slikt bedrageri. Jeg blir så rasende over at enkelte får lure penger fra folk som trenger hjelp, og det er ikke ulovlig engang! Tenk, det finnes spåtelefoner - det er helt vanvittig!!! Bare det at noen av dere beskriver "spåingen" dere har fått fra noen med ordene "hun/han treffer nokså godt". Dere legger jo sannheten rett i deres egne ord. Det er ikke spåing, de kan ikke se hverken fortid, fremtid eller nåtid - de tipper, og siden utsagnene deres er så generelle, så legger du setningen inn i riktig kontekst i livet ditt, og derfor føles det som om de "treffer" med detaljer som er aktuelle for livet ditt. Det er det samme prinsippet som horoskop. Les alle tekstene i et horoskop engang, og vær ærlig; kunne ikke mesteparten av tekstene vært gjeldende for deg og livet ditt på en eller annen måte? Eller så bedriver de cold reading - de starter samtalen med en påstand som har høy sjanse for å være korrekt, som at noen har dødd, hatt kreft, navnet begynner på bokstaven M, og videre fisker de etter info fra deg, som de bruker til å gjøre påstanden mer og mer aktuell til ditt liv. TS, ikke ring en"synsk". Hvis du absolutt trenger hjelp, så gå til en profesjonell terapeut, eventuelt andre yrkesgrupper som har kompetanse og erfaring nok til å hjelpe deg. Og ikke undervurdér det å snakke med en venn, et familiemedlem, eller rett og slett det å chatte med noen som har vært i samme situasjon. Anonymkode: a0897...d32 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #33 Del Skrevet 8. april 2018 Absolutt ingenting kommer til å skje med mindre du tar kontakt med han. En million klarsynte kan fortelle deg at det blir dere to, men absolutt ingenting skjer med mindre du får ut fingeren og gjøre noe. Om det kan bli noe mellom dere er det BARE dere to som vet, og det får dere vite etter at dere faktisk bruker tid sammen og blir ordentlig kjent med hverandre. I stedet for å kaste bort masse penger og tid på umoralske folk som bare vil ha pengene dine, så sender du han en melding i morgen. For ærlig talt hva tror du kommer til å skje? Om en "klarsynt" forteller deg at dere kommer til å få et langt og lykkelig liv sammen, hva gjør vel de ordene når du ikke engang klarer å sende han en liten melding? Anonymkode: 4d996...3b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
den1m Skrevet 8. april 2018 #34 Del Skrevet 8. april 2018 6 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg er kristen og ikke klarsynt. Men... det er noe jeg ikke klarer å få ut av hodet, nemlig at for noen år siden hadde jeg vært på besøk hos en venn og da jeg dro derifra så fikk jeg en følelse av at jeg aldri skulle se personen igjen og jeg fikk en trang til å dra tilbake for å ta avskjed med personen. 8 dager etterpå fikk jeg vite at personen var død. Jeg hadde forutsett det, og det var egt ingenting som tydet på at det skulle skje noe med personen. Han var frisk og rask, men sovnet bare inn... Jeg har aldri klart å glemme at jeg faktisk visste det på forhånd. 😞 Slapp av, dette her har jeg og (veldig mye) av både i og utenfor kirken. Men å være spåkone er noe annet, og jeg har stort sett aldri bedt om det. Greia med at en skal være veldig forsiktig med sånt, er at vi er på den åndelige slagmarken så vi ikke vet hva vi "får inn". Å "ha en spådomsånd" blir en annen kategori. Noe kan være ifra Gud, og noe kan være ifra fienden, og stort sett kommer det "utenifra" her. Fienden kan og skyte tanker/drømmer inn i hodet, og gi mareritt (dette har jeg hatt mye av). Så hva som er fra hvem, kommer jo ann på om det er positivt eller negativt og stemmer med bibelen, men det jeg vet 100% sikkert, er at det har med at jeg ble kristen å gjøre, og ikke sikkert jeg hadde blitt kristen om det ikke skjedde for jeg måtte virkelig klype meg selv i armen når jeg fikk dette her i fanget. Og jeg tror de fleste kristne har dette her i varierende grad, noen mer enn andre. Virker ivertfall sånn på meg på de jeg snakker med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #35 Del Skrevet 8. april 2018 Spar pengene dine til noe bedre og lev livet ditt slik som det er. Ikke la noen utenforstående får dirigere deg eller gi falske forhåpninger. Finn ut av ting på den vanlige måten som vi alle må. Anonymkode: a5d33...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chamallow Skrevet 8. april 2018 #36 Del Skrevet 8. april 2018 Gjerrigknarker og tjuvradder de sannsigerskerne. Soper inn penger fra desperate, angstfylte individer. Ligg unna er mitt råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #37 Del Skrevet 26. juli 2022 Made4u skrev (På 8.4.2018 den 1.09): Fordi du er totalt ukritisk og også uintelligent, rimelig desperat også som gjør noe så stupid. Mest sannsynlig er du arbeidsledig eller lavtlønnet så du ikke har økonomi til å være med på sosiale settinger andre kan delta på - typisk dem som ringer klarsynte på de dagene Se&Hør ikke kommer ut og det går få såpeserier på TV. Hadde du sosialisert deg med andre så hadde du fått korrigeringer nok til å se hvor stupid det hele er, men det får du jo ikke i den bobbla di som er utenom alt som er normalitet. Trur svaret ditt sier mye mer om deg enn meg😂😂 Anonymkode: 7b8e2...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #38 Del Skrevet 28. juli 2022 On 4/7/2018 at 10:41 PM, AnonymBruker said: Har ikke sagt at hun treffer på 100% alt og alle, men jeg har veldig god erfaring med henne. Samt to venninder til (hun ene har vært flere ganger). Så det holder for meg😊 Anonymkode: 7b8e2...bd6 Hva er da poenget?? Man skal spå og ikke gjette. Jeg kan også gjette ca her og der, men jeg vil ikke kalle meg for klarsynt Anonymkode: 2b069...40d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juli 2022 #39 Del Skrevet 30. juli 2022 Google cold reading. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juli 2022 #40 Del Skrevet 30. juli 2022 Du kan få et gratis råd av meg: Ikke ring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå