camilla26 Skrevet 19. februar 2005 #1 Del Skrevet 19. februar 2005 Noen som har noen tips til kule utesteder i barcelona? skal dit i slutten av april. Veldig lysst til å dra på noen kule Clubber der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissJ Skrevet 19. februar 2005 #2 Del Skrevet 19. februar 2005 Da har jeg et perfekt tips til deg, du mååå gå på Baja Beachclub!!! http://www.bajabeach.es/index_in.html Fantastisk kult sted på stranden der det er fullt party til langt på natt :-) Alle som jobber der går i baywatch klær, bikini og badeshorts, ser fantastiske ut og gir bra show på bardiskene med jevne mellomrom. Min kjære og jeg var der for snart 4 år siden og mimrer om det enda! God tur! Vi skal forresten tilbake til Barcelona i mai og gifte oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #3 Del Skrevet 20. februar 2005 Det er ett sted der som er skikkelig kult! Eller klientellet er ihvertfall verdt å oppleve! Ligger inn til høyre ved den grønne døra ett stykke opp i La Rambla! Døra ser du fort! Det er sånn grotte liknende! Ble snydens der og det var artig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 21. februar 2005 #4 Del Skrevet 21. februar 2005 Ett godt råd: IKKE gå eteter Lonely Planets utelivsguide. Jeg tilbragte en hel kveld med å lete etter spennende klubber som var listet der, men som var nedlagt eller forsvunet uten spor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla26 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 21. februar 2005 Da har jeg et perfekt tips til deg, du mååå gå på Baja Beachclub!!! http://www.bajabeach.es/index_in.html Fantastisk kult sted på stranden der det er fullt party til langt på natt :-) Alle som jobber der går i baywatch klær, bikini og badeshorts, ser fantastiske ut og gir bra show på bardiskene med jevne mellomrom. Min kjære og jeg var der for snart 4 år siden og mimrer om det enda! God tur! Vi skal forresten tilbake til Barcelona i mai og gifte oss takk for tipst. garatulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå