Gå til innhold

barcelona?

camilla26

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til kule utesteder i barcelona?

skal dit i slutten av april.

Veldig lysst til å dra på noen kule Clubber der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg et perfekt tips til deg, du mååå gå på Baja Beachclub!!! http://www.bajabeach.es/index_in.html

Fantastisk kult sted på stranden der det er fullt party til langt på natt :-) Alle som jobber der går i baywatch klær, bikini og badeshorts, ser fantastiske ut og gir bra show på bardiskene med jevne mellomrom. Min kjære og jeg var der for snart 4 år siden og mimrer om det enda! God tur!

Vi skal forresten tilbake til Barcelona i mai og gifte oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ett sted der som er skikkelig kult! Eller klientellet er ihvertfall verdt å oppleve! Ligger inn til høyre ved den grønne døra ett stykke opp i La Rambla! Døra ser du fort! Det er sånn grotte liknende! Ble snydens der og det var artig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett godt råd: IKKE gå eteter Lonely Planets utelivsguide. Jeg tilbragte en hel kveld med å lete etter spennende klubber som var listet der, men som var nedlagt eller forsvunet uten spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg et perfekt tips til deg, du mååå gå på Baja Beachclub!!! http://www.bajabeach.es/index_in.html

Fantastisk kult sted på stranden der det er fullt party til langt på natt :-) Alle som jobber der går i baywatch klær, bikini og badeshorts, ser fantastiske ut og gir bra show på bardiskene med jevne mellomrom. Min kjære og jeg var der for snart 4 år siden og mimrer om det enda! God tur!

Vi skal forresten tilbake til Barcelona i mai og gifte oss :P

takk for tipst. garatulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...