Snuppah00 Skrevet 14. mai 2018 #421 Del Skrevet 14. mai 2018 Jeg synes Bloggerne har tapt seg og synes denne sesongen var litt kjedelig. Merker jeg er drittlei både Anniken (som ikke gjør annet enn å sutre og si hvor sliten hun er) og kjedelige Anne Brith Nå som Marna er ute, så gidder jeg ikke å se neste sesong. Orker ikke å se på FF og Stina Bakken. Nei huff 😝 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 14. mai 2018 #422 Del Skrevet 14. mai 2018 7 timer siden, Snuppah00 skrev: Jeg synes Bloggerne har tapt seg og synes denne sesongen var litt kjedelig. Merker jeg er drittlei både Anniken (som ikke gjør annet enn å sutre og si hvor sliten hun er) og kjedelige Anne Brith Nå som Marna er ute, så gidder jeg ikke å se neste sesong. Orker ikke å se på FF og Stina Bakken. Nei huff 😝 Blir helt konge med liste-Stina da!!! Ser for meg at vi får innblikk i hvordan hun lager listene, bruker de på nytt osv. Handlelister.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 15. mai 2018 #423 Del Skrevet 15. mai 2018 17 timer siden, Takida skrev: Blir helt konge med liste-Stina da!!! Ser for meg at vi får innblikk i hvordan hun lager listene, bruker de på nytt osv. Handlelister.. 😂 Listene til liste-Stina er nesten, men bare nesten, legendariske. Håper hun kanskje kan overraske med noen taklister eller noe i den duren. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 15. mai 2018 #424 Del Skrevet 15. mai 2018 På 11/5/2018 den 13.51, J.. skrev: Hadde vært morsomt å høre hva Anniken tenker om Kristines reaksjon på bruddet,hun som sa i forrige sesong at hun ønsket K kom til henne når bruddet var ett faktum,da hun var "kjærlighetssorgens mor.",sånn mtp hvor bra K tar hele greia. (Hadde neppe tatt råd fra noen med 7 år lang kjærlighetssorg,menneh..) For ja,kjærlighetssorg er kjipt,men absolutt ikke det verste man går igjennom,og det er noe alle går igjennom før eller senere. Jeg er enig at 7 år er veldig lenge, men da er det ikke en kjærlighetssorg men depresjon. Hun burde få behandling. Har man opplevd brudd i nære relasjoner i tidlig alder så kan et nytt brudd blusse opp i det opprinnelige traumet og gjøre det veldig vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. mai 2018 #425 Del Skrevet 15. mai 2018 Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev: Jeg er enig at 7 år er veldig lenge, men da er det ikke en kjærlighetssorg men depresjon. Hun burde få behandling. Har man opplevd brudd i nære relasjoner i tidlig alder så kan et nytt brudd blusse opp i det opprinnelige traumet og gjøre det veldig vanskelig. Ingen tvil om det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 15. mai 2018 #426 Del Skrevet 15. mai 2018 På 12/5/2018 den 10.02, elisaday skrev: Jeg har inntrykk av at bloggerne har gått fra en happy-go-lucky fremstilling av de som er med til at det de siste par sesongene har vært en overflod av syting, klaging og sympatisanking og fokus på hvor "vanskelig" det er å leve det hektiske og krevende blogglivet. Men jeg kan ta feil. Jeg er enig i at det kanskje er mye fokus på hvor tøft og vanskelig det er å være blogger. Jeg tviler ikke på det de sier. Det å måtte utlevere seg konstant og hele tiden ta imot kritikk gjør at de er i en veldig sårbar posisjon, men selvfølgelig: de gjør det frivillig og kan slutte å blogge om de vil. Ingen tvinger dem til å fortsette. Når det kommer til sutring, klaging og negativitet har nok bloggerne dårlige dager som alle andre mennesker, bare at de lever av å dokumentere alt de gjør mens vi andre ikke gjør det. Det er nok grunnen til at man hører over gjennomsnittet mye klaging hos bloggerne. Noen prøver også å fremme psykisk helse og skape åpenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 15. mai 2018 #427 Del Skrevet 15. mai 2018 1 time siden, maipai skrev: 😂 Listene til liste-Stina er nesten, men bare nesten, legendariske. Håper hun kanskje kan overraske med noen taklister eller noe i den duren. Mange lister som skal legges si😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 15. mai 2018 #428 Del Skrevet 15. mai 2018 21 timer siden, Takida skrev: Blir helt konge med liste-Stina da!!! Ser for meg at vi får innblikk i hvordan hun lager listene, bruker de på nytt osv. Handlelister.. Hvilken liste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 25. mai 2018 #429 Del Skrevet 25. mai 2018 Okay, lenge etter alle andre så har jeg nå fullført sesongen. Og den som kommer aller, aller best ut av dette må jo være Morten. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 25. mai 2018 #430 Del Skrevet 25. mai 2018 2 timer siden, Puffin skrev: Okay, lenge etter alle andre så har jeg nå fullført sesongen. Og den som kommer aller, aller best ut av dette må jo være Morten. Digger Morten, fikk lyst til å gifte meg med han selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 26. mai 2018 #431 Del Skrevet 26. mai 2018 8 timer siden, Rørleggerfrue skrev: Digger Morten, fikk lyst til å gifte meg med han selv Mmm, ja han er herlig 😚 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 26. mai 2018 #432 Del Skrevet 26. mai 2018 Ja for en herlig fyr! Og den kjærligheten som han viser barna er bare vakker å se på! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 31. mai 2018 #433 Del Skrevet 31. mai 2018 Ryddet for spekulasjoner og kommentarer til tråd skjult for moderering. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 31. mai 2018 #434 Del Skrevet 31. mai 2018 På 26.5.2018 den 21.22, Puffin skrev: Ja for en herlig fyr! Og den kjærligheten som han viser barna er bare vakker å se på! Enig! Og det viser bare at utseende har null å si når det kommer til forelske 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. mai 2018 #435 Del Skrevet 31. mai 2018 45 minutter siden, Citronella skrev: Enig! Og det viser bare at utseende har null å si når det kommer til forelske 💜 Atte hæ? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 1. juni 2018 #436 Del Skrevet 1. juni 2018 23 timer siden, J.. skrev: Atte hæ? Hun er jo ekstremt pen, og han er helt ordinær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. juni 2018 #437 Del Skrevet 1. juni 2018 14 minutter siden, Citronella skrev: Hun er jo ekstremt pen, og han er helt ordinær For det er jo kjempeviktig sånn mtp hvordan han er som person og bonuspappa. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 1. juni 2018 #438 Del Skrevet 1. juni 2018 15 minutter siden, J.. skrev: For det er jo kjempeviktig sånn mtp hvordan han er som person og bonuspappa. Om du så hva jeg skrev tidligere så virker han å være en fantastisk fyr, familieorientert og snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanesss Skrevet 1. juni 2018 #439 Del Skrevet 1. juni 2018 1 time siden, Citronella skrev: Hun er jo ekstremt pen, og han er helt ordinær Går på kjemi mellom mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. juni 2018 #440 Del Skrevet 1. juni 2018 1 time siden, Citronella skrev: Hun er jo ekstremt pen, og han er helt ordinær Det er jo bare din mening. Andre syns kanskje han er ekstremt pen og at hun ser ordinær ut 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg