Gå til innhold

Bloggerne sesong 8

prinsessa2282

Anbefalte innlegg

Jeg synes Bloggerne har tapt seg og synes denne sesongen var litt kjedelig. Merker jeg er drittlei både Anniken (som ikke gjør annet enn å sutre og si hvor sliten hun er) og kjedelige Anne Brith :Gjesp: Nå som Marna er ute, så gidder jeg ikke å se neste sesong. Orker ikke å se på FF og Stina Bakken. Nei huff 😝

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Snuppah00 skrev:

Jeg synes Bloggerne har tapt seg og synes denne sesongen var litt kjedelig. Merker jeg er drittlei både Anniken (som ikke gjør annet enn å sutre og si hvor sliten hun er) og kjedelige Anne Brith :Gjesp: Nå som Marna er ute, så gidder jeg ikke å se neste sesong. Orker ikke å se på FF og Stina Bakken. Nei huff 😝

Blir helt konge med liste-Stina da!!! Ser for meg at vi får innblikk i hvordan hun lager listene, bruker de på nytt osv. Handlelister..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Takida skrev:

Blir helt konge med liste-Stina da!!! Ser for meg at vi får innblikk i hvordan hun lager listene, bruker de på nytt osv. Handlelister..

😂 Listene til liste-Stina er nesten, men bare nesten, legendariske. Håper hun kanskje kan overraske med noen taklister eller noe i den duren.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
På 11/5/2018 den 13.51, J.. skrev:

Hadde vært morsomt å høre hva Anniken tenker om Kristines reaksjon på bruddet,hun som sa i forrige sesong at hun ønsket K kom til henne når bruddet var ett faktum,da hun var "kjærlighetssorgens mor.",sånn mtp hvor bra K tar hele greia.

(Hadde neppe tatt råd fra noen med 7 år lang kjærlighetssorg,menneh..)

For ja,kjærlighetssorg er kjipt,men absolutt ikke det verste man går igjennom,og det er noe alle går igjennom før eller senere.

Jeg er enig at 7 år er veldig lenge, men da er det ikke en kjærlighetssorg men depresjon. Hun burde få behandling. Har man opplevd brudd i nære relasjoner i tidlig alder så kan et nytt brudd blusse opp i det opprinnelige traumet og gjøre det veldig vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg er enig at 7 år er veldig lenge, men da er det ikke en kjærlighetssorg men depresjon. Hun burde få behandling. Har man opplevd brudd i nære relasjoner i tidlig alder så kan et nytt brudd blusse opp i det opprinnelige traumet og gjøre det veldig vanskelig.

Ingen tvil om det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
På 12/5/2018 den 10.02, elisaday skrev:

Jeg har inntrykk av at bloggerne har gått fra en happy-go-lucky fremstilling av de som er med til at det de siste par sesongene har vært en overflod av syting, klaging og sympatisanking og fokus på hvor "vanskelig" det er å leve det hektiske og krevende blogglivet. Men jeg kan ta feil. 

Jeg er enig i at det kanskje er mye fokus på hvor tøft og vanskelig det er å være blogger. Jeg tviler ikke på det de sier. Det å måtte utlevere seg konstant og hele tiden ta imot kritikk gjør at de er i en veldig sårbar posisjon, men selvfølgelig: de gjør det frivillig og kan slutte å blogge om de vil. Ingen tvinger dem til å fortsette. 

Når det kommer til sutring, klaging og negativitet har nok bloggerne dårlige dager som alle andre mennesker, bare at de lever av å dokumentere alt de gjør mens vi andre ikke gjør det. Det er nok grunnen til at man hører over gjennomsnittet mye klaging hos bloggerne. Noen prøver også å fremme psykisk helse og skape åpenhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, maipai skrev:

😂 Listene til liste-Stina er nesten, men bare nesten, legendariske. Håper hun kanskje kan overraske med noen taklister eller noe i den duren.

Mange lister som skal legges si😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Takida skrev:

Hvilken liste? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Okay, lenge etter alle andre så har jeg nå fullført sesongen. Og den som kommer aller, aller best ut av dette må jo være Morten. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Puffin skrev:

Okay, lenge etter alle andre så har jeg nå fullført sesongen. Og den som kommer aller, aller best ut av dette må jo være Morten. 

Digger Morten, fikk lyst til å gifte meg med han selv :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rørleggerfrue skrev:

Digger Morten, fikk lyst til å gifte meg med han selv :fnise:

Mmm, ja han er herlig 😚

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for en herlig fyr! Og den kjærligheten som han viser barna er bare vakker å se på! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella
På 26.5.2018 den 21.22, Puffin skrev:

Ja for en herlig fyr! Og den kjærligheten som han viser barna er bare vakker å se på! 

Enig! Og det viser bare at utseende har null å si når det kommer til forelske 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Citronella skrev:

Enig! Og det viser bare at utseende har null å si når det kommer til forelske 💜

Atte hæ?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
23 timer siden, J.. skrev:

Atte hæ?

Hun er jo ekstremt pen, og han er helt ordinær 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Citronella skrev:

For det er jo kjempeviktig sånn mtp hvordan han er som person og bonuspappa.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
15 minutter siden, J.. skrev:

For det er jo kjempeviktig sånn mtp hvordan han er som person og bonuspappa.

Om du så hva jeg skrev tidligere så virker han å være en fantastisk fyr, familieorientert og snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanesss
1 time siden, Citronella skrev:

Går på kjemi mellom mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Citronella skrev:

Det er jo bare din mening. Andre syns kanskje han er ekstremt pen og at hun ser ordinær ut

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...