FruRosa Skrevet 9. april 2018 #101 Del Skrevet 9. april 2018 Litt komisk å høre hvordan Anna forandrer på dialekten sin. Det høres tilgjort ut. Virker som hun krampaktig prøver å legge om til sørlandsk, men glemmer seg når hun f.eks. blir sint. Jeg hører det godt, siden jeg er fra samme distrikt som henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 9. april 2018 #102 Del Skrevet 9. april 2018 1 time siden, fjær skrev: for meg er det litt spesielt at en kostholdsfreak; som passer på kroppen sin, er så avhengig av snus at hun hun ville få dårligere livskvalitet om hun måtte slutte hvis hun ble gravid, Litt upopulær mening her kanskje, men mange bruker snus som en erstatning for søtsaker når de ønsker å bygge kropp. Jeg syns det er bra at hun viser at man ikke nødvendigvis er 100% perfekt bare fordi man er opptatt av trening og kosthold. Når man bruker mye tid på å trene og ta vare på kroppen sin, er det også normalt å føle seg ukomfortabel med å bli "feit" under en graviditet. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. april 2018 #103 Del Skrevet 9. april 2018 6 minutter siden, fitnessjenta skrev: Litt upopulær mening her kanskje, men mange bruker snus som en erstatning for søtsaker når de ønsker å bygge kropp. Jeg syns det er bra at hun viser at man ikke nødvendigvis er 100% perfekt bare fordi man er opptatt av trening og kosthold. Når man bruker mye tid på å trene og ta vare på kroppen sin, er det også normalt å føle seg ukomfortabel med å bli "feit" under en graviditet. Man tar jo ikke vare på kroppen sin når man snuser... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 9. april 2018 #104 Del Skrevet 9. april 2018 Funkygine hadde vært gull, om hun ikke hadde overeksponert ungene sine. Det er ekstremt uheldig de situasjonene hun legger ut av barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 9. april 2018 #105 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) 17 timer siden, Varma skrev: Funkygine hadde vært gull, om hun ikke hadde overeksponert ungene sine. Det er ekstremt uheldig de situasjonene hun legger ut av barna. Skrev en kommentar på bloggen ang dette for en stund tilbake og flere hang seg på, men ingen respons. Skjønner ikke greia for hun virker veldig oppegående ellers. Endret 10. april 2018 av lillesky 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boski Skrevet 10. april 2018 #106 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg syns det er fint at noen tørr å sette ord på hvordan det kan føles for noen å være gravid. Det blir ofte fremstilt som rosenrødt og fantastisk hele tiden, men det er mange som sliter med nettopp det Jørgine beskriver. Når jeg ble gravid fikk jeg sjokk over hvordan jeg følte meg. Aldri følt større kroppspress enn da jeg var gravid. Alle ville se og ta på magen min. Du skulle ikke ha for stor, ikke for liten. Alle kommentarer ble tatt i negativ retning, om folk sa den var stor eller liten. Det er ikke noe en tenker over før en føler på det selv; men du blir kommentert hver dag i kanskje 5 mnd. I starten er den «så liten og søt!», så har den «vokst kjempemye», på slutten er det «tvillinger?» Det må være lov å ha komplekser selv når en bærer på noe så fantastisk som ett barn. Håper jeg slipper unna disse tankene neste gang. Klarte ikke å nyte graviditeten i det heletatt, fordi jeg slet sånn med kroppssyn. Det verste av alt er at når jeg ser tilbake var den kjempefin, og jeg nøt det ikke ett sekund.. Jørgine virker som ei spennende dame! Eksponerer barna for mye, da.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 10. april 2018 #107 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Rart hvordan det Jørgines følelser ved gravidkroppen normaliseres,men ikke andre bloggere i samme situasjon.. Bare fordi hun sier det høyt? Endret 10. april 2018 av J.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 10. april 2018 #108 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Jørgine og hele familien virker som herlige mennesker! Et skikkelig friskt pust blant «togkrasjene» i denne serien. Hun har en over gjennomsnittet sterk og sunn kropp. At hun er ærlig og sier hun gruer seg til å bli gravid og feit ser jeg ikke noe galt i. Jeg følte meg også som en «hval» på slutten der. Jeg elsket ikke å gå gravid. Mye mer kritikkverdig med en viss annen blogger som redigerte magen mindre. Mens hun liksom eeelsket å gå gravid! Endret 10. april 2018 av Hummingbird2 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 10. april 2018 #109 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg liker Jørgine, men skjønte ikke hva hun mente da hun sa "sist gang vi hadde sex, så prøvde du å gjøre meg gravid og det er ikke greit Uhm? Når man flytter inn i ny leilighet, så tar man det jo som en selvfølge at det er rent der. Det var jo ikke rotete der, men ikke rengjort så nøye. Det er på sin plass å klage, men er jo helt teit at de dro tilbake til Søgne igjen. Hva med å prøve å overnatte der og dra på IKEA mens husverten rengjør? Nå som det er sagt, så er plassen de skal gifte seg på helt fantastisk og idyllsk. Må nok ha gitt mye for å kunne gifte seg der. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 10. april 2018 #110 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg liker Jørgine. At hun kan virke vel kroppsfiksert tror jeg har en del med familien å gjøre, mye intern konkurranse dem i mellom, noe som egentlig bare er gøy. Synes det er fint at hun er ærlig og sier at hun ikke liker gravidkroppen, det betyr ikke at hun er utakknemlig hun sier bare det veldig mange føler. Det virker som noen vinkler det til kroppshysteri og utakknemlighet bare for at hun tilfeldigvis er veltrent. Jeg synes heller ikke det var stas å være gravid, men tipper Jørgine er enig at det er verdt "strevet". Når det gjelder snusingen hennes så er nok det mye mer vanlig blant idrettsutøvere enn mange kanskje tror. Nikotin er ikke bra på lik linje med at for mye koffein ikke er bra, hadde hun røyket hadde jeg forstått kritikken. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 10. april 2018 #111 Del Skrevet 10. april 2018 16 minutter siden, Snuppah00 skrev: Jeg liker Jørgine, men skjønte ikke hva hun mente da hun sa "sist gang vi hadde sex, så prøvde du å gjøre meg gravid og det er ikke greit Uhm? Når man flytter inn i ny leilighet, så tar man det jo som en selvfølge at det er rent der. Det var jo ikke rotete der, men ikke rengjort så nøye. Det er på sin plass å klage, men er jo helt teit at de dro tilbake til Søgne igjen. Hva med å prøve å overnatte der og dra på IKEA mens husverten rengjør? Nå som det er sagt, så er plassen de skal gifte seg på helt fantastisk og idyllsk. Må nok ha gitt mye for å kunne gifte seg der. Etter å ha sett bildene hun la ut (Anna) - skjønner jeg at de ikke ville overnatte der. I dette blogginnlegget kan du se bildene http://mammatilmichelle.blogg.no/1501689605_leiligheten_fra_helvette.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 10. april 2018 #112 Del Skrevet 10. april 2018 På 6.4.2018 den 3.15, Jegskulleønskeat skrev: Ingen vil ha det vondt. Sorry, men det er det dummeste jeg hører folk si når andre har det vondt Hallo. Hun har sagt det selv. haha. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 10. april 2018 #113 Del Skrevet 10. april 2018 33 minutter siden, Bambi1995 skrev: Hallo. Hun har sagt det selv. haha. serriøst? Hva mente hun da hun sa det? men ja, det finnes jo folk som bader seg i selvmedlidenhet, og andre som har opplevd virkelig grusomme ting som ikke ser grunnen til å slutte og være positiv. Jeg tror positivisme eller pessimisme er medfødt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 10. april 2018 #114 Del Skrevet 10. april 2018 45 minutter siden, orfeus skrev: Etter å ha sett bildene hun la ut (Anna) - skjønner jeg at de ikke ville overnatte der. I dette blogginnlegget kan du se bildene http://mammatilmichelle.blogg.no/1501689605_leiligheten_fra_helvette.html Usj, skjønner godt de reagerte. Hadde ikke ville sove der jeg heller. Mener dere virkelig at de bare skulle vaske og støvsuge der selv? Really? Ærlig talt, det er huseiers ansvar at det er rengjort før det flytter inn folk. Sjokkerende at huseier lar andre flytte inn i en så skitten leilighet. Jeg hadde ringt huseier asp og sagt han får komme å vaske før jeg flytter inn Jeg er ikke fan av Anna, men her skjønner jeg henne godt. Synes ikke hun overdrivde eller noe 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elevbruker Skrevet 10. april 2018 #115 Del Skrevet 10. april 2018 32 minutter siden, Aurora** skrev: Usj, skjønner godt de reagerte. Hadde ikke ville sove der jeg heller. Mener dere virkelig at de bare skulle vaske og støvsuge der selv? Really? Ærlig talt, det er huseiers ansvar at det er rengjort før det flytter inn folk. Sjokkerende at huseier lar andre flytte inn i en så skitten leilighet. Jeg hadde ringt huseier asp og sagt han får komme å vaske før jeg flytter inn Jeg er ikke fan av Anna, men her skjønner jeg henne godt. Synes ikke hun overdrivde eller noe Enig de kan ikke forvente 45 tusen i mnd for noe slik så kommer urent. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. april 2018 #116 Del Skrevet 10. april 2018 Den leiligheten var ufyselig! Jeg ville aldri overnattet der, tenk på hva som gjemmer seg i madrassene når det er så mye synlig møkk. Æsj! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 10. april 2018 #117 Del Skrevet 10. april 2018 På 9.4.2018 den 14.02, GulSitron skrev: Klarer ikke ta Anna seriøst når hu klager på leiligheten de leide før svd Det var helt innafor å klage. Har du sett de bildene hun la ut av leiligheten eller? Det var utrolig nasty der. Så ikke ut som det var blitt vasket ordentlig der på lenge. De fleste hadde nok klaget. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 10. april 2018 #118 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg tror Anna var veldig gira over å være med på SVD, men fikk sjokk da hun innså hvor hardt og tøft det ville bli. Var nok ikke slik hun hadde sett det for seg. Hun virket litt skeptisk på trening. Dumt hun trakk seg, men bra Marna fikk delta ☺ Den leiligheten var skikkelig ekkel. Hadde aldri villet overnatte der. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 10. april 2018 #119 Del Skrevet 10. april 2018 5 minutter siden, Minnie23 skrev: Jeg tror Anna var veldig gira over å være med på SVD, men fikk sjokk da hun innså hvor hardt og tøft det ville bli. Var nok ikke slik hun hadde sett det for seg. Hun virket litt skeptisk på trening. Dumt hun trakk seg, men bra Marna fikk delta ☺ Den leiligheten var skikkelig ekkel. Hadde aldri villet overnatte der. Anna hadde aldri taklet det kjøret, hverken fysisk eller psykisk. Det er knallhard trening som kan knekke enhver, det har man sett mange ganger. Sterke idrettsutøvere som gråter pga følelsene dansen får frem. Da holder det ikke å være en bortskjemt tenåring som er vant å redigere alt folk får se. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. april 2018 #120 Del Skrevet 10. april 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. /lillesky (mod) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg