Gå til innhold

Bloggerne sesong 8

prinsessa2282

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Elevbruker skrev:

hun er gravid nå :) 

Så fantastisk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer ikke ta Anna seriøst når hu klager på leiligheten de leide før svd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GulSitron skrev:

Klarer ikke ta Anna seriøst når hu klager på leiligheten de leide før svd

Det mest latterlige er å klage over skittent sopebrett (!)......

Endret av J..
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, J.. skrev:

Det mest latterlige er å klage over skittent sopebrett (!)......

Greit nok så kan man kanskje forvente mer når man må ut med 45000kr(?) i mnd i husleie, men hvor vanskelig er det å bare plukke opp telefonen, ringe å klage og være så voksen at man bare får tak i en støvsuger og rengjør selv? Da kan man jo muligens forhandle litt om leien også i og med at man måtte rengjøre litt før man flyttet inn.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, GulSitron skrev:

Greit nok så kan man kanskje forvente mer når man må ut med 45000kr(?) i mnd i husleie, men hvor vanskelig er det å bare plukke opp telefonen, ringe å klage og være så voksen at man bare får tak i en støvsuger og rengjør selv? Da kan man jo muligens forhandle litt om leien også i og med at man måtte rengjøre litt før man flyttet inn.

Skulle huseier ha 45 000 kr i månden? :hakeslepp: Leide de en villa eller? Dobbelt så mye som jeg tjener i månden 

Men Ja, utrolig umodent gjort av henne 

Endret av Christy89
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av Anna. Har ikke sansen for henne overhodet, og hun gjør seg selv ingen tjenester ved å være med på bloggerne. Hun virker altså så himla vanskelig. 

Tenk at det så ut som at noen hadde bodd i leiligheten før dem. Det er jo helt krise. Det så ikke akkurat veldig rotete og skittent ut der, reaksjonen virket veldig voldsom. Anna ser ut til å gå rett i kjelleren med en gang hun møter motstand, ingen tvil om at hun er dårlig på å håndtere situasjoner som ikke går hennes vei.

Jørgine synes jeg også gjorde dårlig figur u dagens episode. Påpeker veldig hvor fælt det er å være feit, og hvor dårlig graviditeten føles. Enda godt de ikke har satt henne og Julianne i samme episode, for da hadde det nesten blitt provoserende. Og snakket om at mannen hennes prøvde å få henne gravid uten at hun ville det, hva skulle det egentlig bety? Var planen å hoppe av i svingen da liksom, siden de tydeligvis ikke beskyttet seg på andre måter? 🤔

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christy89 skrev:

Skulle huseier ha 45 000 kr i månden? :hakeslepp: Leide de en villa eller? Dobbelt så mye som jeg tjener i månden 

Men Ja, utrolig umodent gjort av henne 

De leide vel på Frogner apartments eller noe sånt. 

For min del liker jeg å se leieobjektet FØR jeg bestemmer meg. Virker som at de bare har sett på størrelse og bilder før de sa ja. 

Edit: skriveleif

Endret av GulSitron
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt vondt av mannen til Funky når de satt i bilen, og hun slo på kameraet og bare "Janei nå må vi snakke om og finne ut av det her med barn". Han så veldig ukomfortabel ut der han satt og ble "nødt" til å ta samtalen mens han ble filma. 

Og veldig spesielt av A i den leiligheta da. Når hun spurte J om de virkelig skulle ta med barn inn i den skitne leiligheta. Var den virkelig SÅ skitten at den var ubeboelig? Trenger jo ikke pusse tennene med den støvkosten liksom... 🙈 Litt støvsuging så hadde det sikkert gått bra.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
2 minutter siden, Mitral skrev:

Fikk litt vondt av mannen til Funky når de satt i bilen, og hun slo på kameraet og bare "Janei nå må vi snakke om og finne ut av det her med barn". Han så veldig ukomfortabel ut der han satt og ble "nødt" til å ta samtalen mens han ble filma. 

Og veldig spesielt av A i den leiligheta da. Når hun spurte J om de virkelig skulle ta med barn inn i den skitne leiligheta. Var den virkelig SÅ skitten at den var ubeboelig? Trenger jo ikke pusse tennene med den støvkosten liksom... 🙈 Litt støvsuging så hadde det sikkert gått bra.

Skulle ønske jeg orket Google bildene hun la ut fra den leiligheten, men den var virkelig ekkel. Jeg tviler på at den hadde vært vasket det siste året 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, orfeus skrev:

Skulle ønske jeg orket Google bildene hun la ut fra den leiligheten, men den var virkelig ekkel. Jeg tviler på at den hadde vært vasket det siste året 🤢

Ja, kan godt være den så værre ut enn hva som kom frem i episoden. Og hvis prisen var så høy pr mnd som det der så syns jeg jo også at man i det minste kan forvente skikkelig rengjøring. Men bare virka som hun tok det som en helt uløselig situasjon der og da, uten noe utvei. Mens J så litt ut som han lurte på om hun var seriøs når hun sa at hun ville droppe hele greia, men ikke turte si noe på det :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Nuttery said:

Hvor har dere sett dagens episode?

sumo. morgendagens episode blir lagt ut rett over midnatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Mitral skrev:

Tenkte det samme..

Og igjen var det dette med å "bli feit" som var ett var argumentene med å ikke få barn..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, halvehimmelen skrev:

Jørgine synes jeg også gjorde dårlig figur u dagens episode. Påpeker veldig hvor fælt det er å være feit, og hvor dårlig graviditeten føles. Enda godt de ikke har satt henne og Julianne i samme episode, for da hadde det nesten blitt provoserende. Og snakket om at mannen hennes prøvde å få henne gravid uten at hun ville det, hva skulle det egentlig bety? Var planen å hoppe av i svingen da liksom, siden de tydeligvis ikke beskyttet seg på andre måter? 🤔

Jørgine er en treningsnarkoman og kostholdsfreak. Hun får vel helt noia av å måtte gå gravid og bli "feit" Hun burde heller slappe av litt og heller nyte å være gravid. Er ingen krise om man legger litt på seg.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Minnie23 said:

Jørgine er en treningsnarkoman og kostholdsfreak. Hun får vel helt noia av å måtte gå gravid og bli "feit" Hun burde heller slappe av litt og heller nyte å være gravid. Er ingen krise om man legger litt på seg.

for meg er det litt spesielt at en kostholdsfreak; som passer på kroppen sin, er så avhengig av snus at hun hun ville få dårligere livskvalitet om hun måtte slutte hvis hun ble gravid,

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, fjær skrev:

for meg er det litt spesielt at en kostholdsfreak; som passer på kroppen sin, er så avhengig av snus at hun hun ville få dårligere livskvalitet om hun måtte slutte hvis hun ble gravid,

Hun er nå gravid nå :) venter en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Elevbruker said:

Hun er nå gravid nå :) venter en gutt.

Ja det vet jeg 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk utrolig vondt av mannen til Jørgine når de satt i bilen, og hun sa at det var noe de måtte ta opp. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...