Gå til innhold

Den store fetisj tråden.😁

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Må si jeg blir ekstremt kåt av en pen slank voksen dame I 20-25 års alderen, som bader i en sexy våtdrakt på sommeren! Får en vanvittig pirrende følelse når jeg opplever dette......... For det må jo være ekstremt digg å ha på seg dette tettsittende plagget?? 

Tenner også spesielt på voksne jenter som kjører motorsykkel på sommeren, og er kledd opp i flotte tykke motorsykkedresser som ligner på en scooterdress........ Nam nam......... 

Ellers må jeg si att jeg er svak for å se en ung dame som har pakket seg inn i ett stort mykt skjerf, lue, og har på seg en myk og deilig tettsittende varmedress/scooterdress på vinteren.......Selvfølgelig er hun helt rosa I ansiktet pga 15 minusgrader.......... Deeeeeilig!!! 

Anonymkode: a8f61...0ef

Jente/ dame med pannelugg, lue,  friske roser i kinnene og litt snø I håret og øyenbryn.  Ettersittende heldress 

Anonymkode: 0c173...6d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jente/ dame med pannelugg, lue,  friske roser i kinnene og litt snø I håret og øyenbryn.  Ettersittende heldress 

Skulle gjerne sett flere som deg som  bruker thermodress/skjerf/ lue på vinteren ........ Sender ett bilde av mine heldresser: Bergans Expedition og Svalbarddressen.......Elsker disse!    nonymkode: 0c173...6d0

da7d039403bab3ce99c10532126244d8.jpg

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg blir faktisk veldig glad når jeg ser slike som deg, og som kler seg skikkelig på vinteren!! Synes det er litt rart att ikke flere tar på seg en heldress som er så ekstremt behagelig å bruke........... Fortsett med dette!! Jeg digger deg virkelig!!

Tror jeg skulle flyttet til Nord Norge.......... Der tror jeg folk er mye flinkere til å kle seg skikkelig!! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg tenner på å putte gulrøtter opp i rompa på unge kvinner. Slik at bare den grønne dusken stikker ut. 
Har noen deilig bilder med tre kvinner som sitter på kne med rompa i været og en gulrotdusk ut av rompa. 

Anonymkode: 9702e...59b

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg tenner på å putte gulrøtter opp i rompa på unge kvinner. Slik at bare den grønne dusken stikker ut. 
Har noen deilig bilder med tre kvinner som sitter på kne med rompa i været og en gulrotdusk ut av rompa. 

Anonymkode: 9702e...59b

Herlig!! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Pleier du å bruke ett stort og mykt skjerf da?? 🙂🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

da7d039403bab3ce99c10532126244d8.jpg

Har og sans for de og dunjakker og soveposer

Skrevet

Tenner på tanken om og få slikke kona ren spesielt etter at andre har brukt henne 

Anonymkode: 0917e...115

• Hjerte 1
Skrevet

Har fått en greie for Ladyboys.... Fikk testet ut dette når jeg var i Asia på gjennomreise for ikke lenge siden.... Gud bedre det var ett eventyr uten sidestykke.... Vi snakker sammen enda, men jeg er redd for stigmaet familie, venner og bekjente vil ha rundt dette så holder det for meg selv til evig tid!! 

Mann begynnelse 40

Anonymkode: f5eb9...ca8

Skrevet
Tummy skrev (1 time siden):

Herlig! Det skjønner jeg godt att du er!!  Sykt digg å bruke disse goddressene på vinteren ja!! Sender ett bilde av dunjakken min også.........

IMG20230930182521.jpg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Herlig! Det skjønner jeg godt att du er!!  Sykt digg å bruke disse goddressene på vinteren ja!! Sender ett bilde av dunjakken min også.........

IMG20230930182521.jpg

Send gjerne PM om du vil.

Skrevet
Tummy skrev (6 timer siden):

Den røde Bergansdressen er jo faktisk en ettersittende sovepose med egen plass til armer og bein!! Ahhhhhhh........Superdeilig klesplagg dette altså !!!!! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har fått en greie for Ladyboys.... Fikk testet ut dette når jeg var i Asia på gjennomreise for ikke lenge siden.... Gud bedre det var ett eventyr uten sidestykke.... Vi snakker sammen enda, men jeg er redd for stigmaet familie, venner og bekjente vil ha rundt dette så holder det for meg selv til evig tid!! 

Mann begynnelse 40

Anonymkode: f5eb9...ca8

Du likte å suge kuk?

Anonymkode: 83829...b25

Skrevet

Jeg blir utrolig kåt av damer I silke og sateng. Så vakkert å se på, og helt nydelig å ta på! Liker å komme over klærne hennes, og kanskje rive det i stykker også. Kjoler, bluser og brudekjoler I fint og glatt stoff er herlig.  Jo mer nydelig,  jo mer tenner jeg på å ødelegge det! Har også vurdert å ta på meg storesøster's brudekjole,  og bruke den som mekke antrekk i garasjen.  Kline den full av olje og smurning. 😍😍

Skrevet
stig k skrev (4 timer siden):

Jeg blir utrolig kåt av damer I silke og sateng. Så vakkert å se på, og helt nydelig å ta på! Liker å komme over klærne hennes, og kanskje rive det i stykker også. Kjoler, bluser og brudekjoler I fint og glatt stoff er herlig.  Jo mer nydelig,  jo mer tenner jeg på å ødelegge det! Har også vurdert å ta på meg storesøster's brudekjole,  og bruke den som mekke antrekk i garasjen.  Kline den full av olje og smurning. 😍😍

Da blir hun nok fornøyd!😂

Synes heller du burde gjøre som meg; Skaffe deg dine egne brudekjoler!

Skrevet

Monika Tgirl

Anonymkode: 099fc...ec2

Skrevet
Monika Tgirl skrev (19 timer siden):

Da blir hun nok fornøyd!😂

Synes heller du burde gjøre som meg; Skaffe deg dine egne brudekjoler!

Hehe, det blir ikke like spennende 😁 Hun har jo giftet seg for mange år siden,  har da ikke bruk for den mer?😁 Har du hatt på deg brudekjole,  og blitt møkkete I den da?🙂

Skrevet
stig k skrev (36 minutter siden):

Hehe, det blir ikke like spennende 😁 Hun har jo giftet seg for mange år siden,  har da ikke bruk for den mer?😁 Har du hatt på deg brudekjole,  og blitt møkkete I den da?🙂

Har 3 stk. Nei, prøver å holde de rene😀

Brukt de til fotosessions.

Skrevet

Jeg syns det er sikkelig sexy å se damer i jeans, gjerne med ei skjorte. (Typ officeskjorte)...! Bunad er også hot! 

Men, det som tenner meg mest, er wetlook! Dusje eller bade med klær på! Blir helt syykt kåt av det... 💦 Å se jenter i våte jeans/skjorte er sykt deilig...! Selv dusjer jeg så si hver gang jeg bruker jeans og skjorte! Noe som er flere ganger i uka! Ralph Laurenskjorter er favoritten 🤤

Det er en "rar", men uskyldig fetish for noen, men for meg, gir det meg sinnsyke orgasmer!

OG... noen av de damene jeg enten har vært ssmmen med, eller hatt som fuckfriend, har syntes det var mye deiligere med våte klær i dusjen eller bassenget enn de trodde på forhånd!

Mann 38

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.11.2025 den 20.23):

Er det virkelig nesten ingen andre her inne, som elsker å bruke Thermo/Scooterdress på vinteren??

Synes det er litt merkelig att vi er så dårlig på å bruke dette plagget som er så utrolig behagelig og varmt........  Det er vel viktigere å være tynnkledd å fryse i 12-15 minusgrader, enn å være behagelig og varmt kledd! I tillegg er det utrolig deilig med med en ettersittende heldress!! Tenk hva dere går glipp av!!  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...