Gå til innhold

Den store fetisj tråden.😁

Fremhevede innlegg

Skrevet

Virker som svarene her varierer litt med kinks og fetisjer, så da kan vel jeg dele min kink også. Jeg har en veldig sterk breeding kink. Jeg bruker prevensjon selv, for jeg vil ikke bli gravid, men jeg tenner helt sinnssykt på tanken om å bli gravid, eller at noen prøver å gjøre meg gravid. 

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fetisj er at jeg bruker bleie og bæsjer i dem:) blir tent når folk ser rart på meg og spør om jeg har bæsja:) er ikke greit lissom, men digger å gå med dritbleie

Anonymkode: 1ead1...53d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Min fetisj er at jeg bruker bleie og bæsjer i dem:) blir tent når folk ser rart på meg og spør om jeg har bæsja:) er ikke greit lissom, men digger å gå med dritbleie

Skjønner deg godt! 😅 Jeg elsker å ha ett tykkere bind under dundressen!! Ufattelig digg!! 

Anonymkode: a8f61...0ef

• Hjerte 1
Skrevet

Velpleide svette kvinneføtter…Lett Bush under armene…osv..osv

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Anonymkode: a8f61...0ef

Digg:)

Anonymkode: 1ead1...53d

Skrevet

Jeg tenner på tanken å tjene en vakker kvinne. Vaske hennes hus og tjene henne etter ønske 

Mann 34

• 3 uker senere...
Skrevet

Deilig å sette kateter og ta på bleie og legge sei for natta og la det ligge og renne.

Og deilig å ha bleie offentlig som ingen ser.

Føles herligt ydmykende og skammfullt

Anonymkode: 61d28...70f

Skrevet

Jeg tenner på ballonger, gjerne i kombinasjon med tettsittende lycra som f.eks. klær fra leohex. I løpet av årenes gang har jeg vært heldig å få oppleve at tidligere samboere og kjærester har akseptert og deltatt i fetisjen. Er en fordel om man ikke er redd for ballonger som sprekker 🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...