Gå til innhold

Thomas Hayes


Hege899

Anbefalte innlegg

Foreløpig ikke imponert over "Han heter ikke William". Syns serien var veldig, veldig rar og med dårlig skuespill (ikke bare fra Hayes, men så og si alle) og jeg forstår meg overhodet ikke på plottet. Kanskje den ikke var myntet på meg, men jeg ble i hvert fall ikke fristet til å se videre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns han var utrolig pen som William, men som Thomas Hayes er han egentlig helt normal. Det var nok hele settingen rundt rollen som gjorde han så kjekk der. Tror han kan angre på at han takket nei til sesong to av Skam.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er vel ca den eneste som kommer godt ut av ''han heter ikke william'' :P Går det egentlig an å lage en norsk komiserie uten at man dør av kleinhet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians

 I Skam var hans mest imponerende egenskap som skuespiller å se kjekk ut i slow-mo mens han gikk. Han sier replikker på en utrolig død måte og har veldig lite dybde å gå på. Klart dårligste skuespilleren i Skam, av de mest kjente, syns nå jeg. Tror han blir glemt etterhvert.

Endret av Gillians
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde nok tenka på eit alternativt yrke, for eg trur ikkje han klarar å leva på Skam så mykje lenger. Null utstråling.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så samtlige episoder av Han heter ikke William i går/natt, og må si jeg ble veldig skuffet over hvor dårlig det var. Her snakker vi om en som har hovedrollen, men som allikevel ender opp med en birolle - og det i en serie om seg selv!  Han fremstår som en utrolig kjedelig person. Skal han virkelig satse på skuespillerkarrieren, burde han prøve seg på en rolle som er litt mer utfordrende. Man skal aldri si aldri, men jeg har ikke trua.

Når det er sagt, så møtte jeg Thomas en gang, og han er en utrolig hyggelig person. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, melkehjerter31 skrev:

Så samtlige episoder av Han heter ikke William i går/natt, og må si jeg ble veldig skuffet over hvor dårlig det var. Her snakker vi om en som har hovedrollen, men som allikevel ender opp som en birolle - og det i en serie om seg selv!  Han fremstår som en utrolig kjedelig person. Skal han virkelig satse på skuespillerkarrieren, burde han prøve seg på en rolle som er litt mer utfordrende. Man skal aldri si aldri, men jeg har ikke trua.

Når det er sagt, så møtte jeg Thomas en gang, og han er en utrolig hyggelig person. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2018 den 15.41, Gillians skrev:

Hun jobber jo på Trønderlag teater, går da bra med henne?

Faktisk har hun flyttet til Oslo.

Spiller i Hair på Oslo Nye. Gjorde en finfin innsats der. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så hele serien på Viaplay i går. Det er det mest bortkastede jeg brukt tid på på lenge. Det er to timer og førti minutter jeg aldri får tilbake. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Oktnxbye skrev:

Jeg så hele serien på Viaplay i går. Det er det mest bortkastede jeg brukt tid på på lenge. Det er to timer og førti minutter jeg aldri får tilbake. 

Takk! Da vet jeg at jeg ikke kommer til å se den. Thomas er kjekk, men det er det. Så han ble intervjuet av Lindmo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt rart at han sa nei til sesong to av skam, fordi han ville være "noe annet" enn KUN William.. Og syntes det ble for mye. Når han senere velger å spille i en serie som nettopp er basert på william i skam, og at han "ikke er det"..  Tenker at det var dumt at han takket nei til sesng to av skam..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2018 den 16.23, melkehjerter31 skrev:

Så samtlige episoder av Han heter ikke William i går/natt, og må si jeg ble veldig skuffet over hvor dårlig det var. Her snakker vi om en som har hovedrollen, men som allikevel ender opp med en birolle - og det i en serie om seg selv!  Han fremstår som en utrolig kjedelig person. Skal han virkelig satse på skuespillerkarrieren, burde han prøve seg på en rolle som er litt mer utfordrende. Man skal aldri si aldri, men jeg har ikke trua.

Når det er sagt, så møtte jeg Thomas en gang, og han er en utrolig hyggelig person. 

Jeg begynte å se serien i helga, tenkte at den umulig kunne være så dårlig som omtalt her (med siste episode av Skam friskt i minne, der William kommer i slowmotion ut av porche og tar Nora med storm). Jeg gadd ikke å se ferdig første episode engang. Det kan hende den tar seg opp etterhvert, men jeg opplevde den så innholdsløs og kjedelig at jeg ikke gadd å bruke mer tid på serien for å finne ut av det. 

Jeg har heller andri sett en mer uttrykksløs skuespiller siden Kirsten Stewart i Twilight. Mulig det hadde hjulpet å blitt i Skam siste sesongen, og da kanskje fått flere muligheter til å utvikle seg som skuespiller før han gikk videre til andre prosjekter. Har riktignok ikke sett Elven, mulig han spiller bedre der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gillians
17 timer siden, Prelunia skrev:

Synes det er litt rart at han sa nei til sesong to av skam, fordi han ville være "noe annet" enn KUN William.. Og syntes det ble for mye. Når han senere velger å spille i en serie som nettopp er basert på william i skam, og at han "ikke er det"..  Tenker at det var dumt at han takket nei til sesng to av skam..

For å være kynisk: Tenker han fikk tilbudet om Elven, som er mye mer penger enn en mini NRK-produksjon, og at det var motivasjonen. Han har jo ikke akkurat hatt noe problem med å melke William-fame'n han fikk ellers. Og nå har han til og med laget en serie med William i navnet, ikke akkurat tegn på at han vil unngå det for alt i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett første episode og likte det jeg så. Det må nevnes at jeg har enkel humor og elsker Eivind Sander.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2018 den 15.30, Jordbærogfløte skrev:

Har sett første episode og likte det jeg så. Det må nevnes at jeg har enkel humor og elsker Eivind Sander.

Endelig noe positivt her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.4.2018 den 15.30, Jordbærogfløte skrev:

Har sett første episode og likte det jeg så. Det må nevnes at jeg har enkel humor og elsker Eivind Sander.

:5:

Jeg syntes serien var morsom, og gleder meg til neste episode. :tommelsmil: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 7.28, loffen skrev:

:5:

Jeg syntes serien var morsom, og gleder meg til neste episode. :tommelsmil: 

Ja, jeg koser meg skikkelig med den serien. Ser frem til å se mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 5.38, Katten skrev:

Endelig noe positivt her!

Ja, jeg hadde jo lave forventninger pga anmeldelsene, så den ga meg virkelig noe positivt :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...