Gå til innhold

Flørting


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg dro på fest i helga sammen med en haug med venner. Deriblandt en gammel flamme fra mange år tilbake. (Han har vært sammen med ei dame i 9 år, men de har nylig gjort det slutt. Jeg er sammen med typen min på niende året.)

Dette var en utefest med store arealer noe som førte til at jeg ikke så noe til typen min iløpet av hele festen. Den jeg derimot så noe til var min gamle flamme...

Vi flørta hemningsløst hele kvelden! Ikke noe kyssing og klemming, kun hete blikk, små, intime kommentarer o.l.

Hadde typen min fått vite om dette hadde han sjalusiklikka totalt! For min del førte denne kvelden til at jeg føler meg som ei helt ny jente. Jeg føler meg attraktiv og sexy, noe som igjen førte til at jeg og typen hadde verdens beste sex i går!

Jeg slår et slag for en liten, uskyldig flørt. Den gjorde iallefall meg godt.

Hvorfor jeg skriver dette? Jo, jeg fortalte om kvelden til min fortrolige venninne og hun påstår at jeg var utro!!! Nå vil jeg sette stor pris på kommentarer i fra dere. Så kom igjen, hva syns dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Nei, du var slettes ikke utro!

Hvis flørting er utro, så er jeg notorisk utro!!!

HALLO, snart kalles det vel utroskap å bare sende en annen mann et litt sjarmerende BLIKK eller SMIL.... :o

Flørt med god samvittighet, du! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig i at det du gjorde ikke var utroskap i mine øyne heller.

MEN!! Du trenger da vel ikke gjøre det på felles fester gjør du vel? Der du risikerer at han, eller andre som snakker om begivenheter..., har mulighet til å få det med seg?

Kan du ikke ta deg en kveld på byen med jentene i ny og ne, flørte litt og kose deg (holde deg på matte da), da får du tilbake det lille kikcet og følelsen av å være attraktiv, uten at du risikerer at typen din trenger å se på. For selv om han sikkert bare synes det er deilig med ei blid og positiv jente, så vil han helt sikkert ikke se på deg flørte med andre.

Ville du likt å sett typen flørte med ei X? med hete blikk og hintende ord? Også i tillegg ha bedre sex en på lenge??? hadde ant. beskyldt'n for å tenke på henne jeg da... (litt kvinnetanke?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørting er sunt!! Flørter er med alle jeg, store og små, menn og kvinner, ekser og fremmede, mannen på bussen, kunder på jobb osv.. :) Men den intime flørten er bare med kjæresten, og det vet han.. 8) Ikke fordi jeg er redd han skal bli sjalu, men fordi... jeg vet ikke, fordi det er kjæresten min, godgutten og han som får fram det beste i meg. Men det er klart jeg liker å få respons på flørtingen med andre også, men ville aldri gått lenger en enn til flørting.

Men dette er kanskje igjen en definisjonsspørsmål på hva flørting er? For meg er det blikk, smil, små komentarer og komplementer.. Med kjæresten er det også fysisk kontakt, klemmer, kyss og kos.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som heter 'ut og bli sulten, gå hjem og spis'...... Syns det er bra her. Det er lov til en uskyldig flørt, men gjør det nå ikke foran kjæresten, da er det klart det blir både sjalusi og missforståelser.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...