Gå til innhold

Klesplagg gjennomvått etter vask


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en 3 år gammel Miele vaskemaskin. I går vasket jeg en maskin med klær, alt ok. I dag satte jeg kun inn en morgenkåpe til skylling og sentrifugering etter å ha farget håret (fikk litt farge på den, men tenkte at den ikke trengte full vask). Morgenkåpen er dryppende våt ! Har prøvd å sentrifugere to ganger, like våt. Renset lofilteret. Alt ok der. Hender det at maskiner rett og slett ikke gjør jobben skikkelig fordi det er for lite klær i maskinen ? 

Anonymkode: 65f2e...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et stort og tungt plagg pleier vaskemaskiner ikke å klare å sentrifugere fordi det blir for tungt på det ene punktet plagget ligger i trommelen. 

Ta bort klesplagget, start sentrifugeringen med tom trommel. Går det? Ja, jeg er 99,9 % sikker på at du da får maskinen til å sentrifugere. Skal du da ha morgenkåpen sentrifugert har du to muligheter. Trykke mest mulig vann ut for hånd, eller legge mer i trommelen. 

Ps. Dette er ingen aprilsnarr. 

Anonymkode: a04f0...1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som eier av en liten vaskemaskin støter jeg ofte på dette problemet. Løsningen er å ha to omtrent like store ting i maskina samtidig, og håpe de ikke vikler seg inn i hverandre. Den andre løsningen er å vri opp morgenkåpa for hånd og henge den opp i dusjen.

Anonymkode: 020f9...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...