Krok1 Skrevet 4. februar 2020 #1281 Del Skrevet 4. februar 2020 Just now, xxx123 said: Det er jo du som ba folk komme med eksempler på "overvektige og mindre pene influensere/bloggere"?🙄 Kommentarene dine gir ikke mening... Du virker vanskelig, bare fordi du kan😅 Ja, overvektig og mindre pen. Det er andre ord enn feit og stygg. Du er ikke helt enkel selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spinjitzu Skrevet 4. februar 2020 #1282 Del Skrevet 4. februar 2020 19 minutter siden, Krok1 skrev: Hæ? Mulig jeg tar feil, men kommentaren din gir ingen mening. Jeg snakket om de uopererte, de "de naturlige". Det er heller ikke Influensere selv som bestemmer hvem som skal ha suksess, det er de som klikker. Og de klikker på de pene og tynne. Jeg har heller ikke brukt ordene "feit" og "stygg", det er du som drar det dit og gjør det til noe negativt. Sunt vett og andre verdier enn utseendet hadde vært fint, men da hadde nok Influenserne blitt arbeidsledig veldig fort. Det her sklir ut i helt merkelige retninger, og vi kommer uansett ikke til å bli enige. Må påpeke at ingen reagerte på at jeg snakket om tynne influensere, før jeg etterlyste noen overvektige. Da var det plutselig ille å snakke om vekt. Men neida, naturlig tynne influensere skaper ikke noe kroppspress eller usunne idealer. Godt vi har avklart det da. Jeg synes ikke tynne er noe fint å si heller, fordi jeg personlig bruker det ordet om «for tynn», mens passe er «slank». Men får inntrykk av at du og flere bruker ordet tynn om alle som ikke er overvektige og dermed ikke legger noe negativt i det. Så dermed har jeg ikke tatt den diskusjonen her. Når du ber folk nevne «en influenser som ikke er tynn og pen» er det jo DU som legger opp til at det er noe negativt. Jeg kan komme på flere influensere som ikke er det minste pene etter min smak, men jeg har ikke lyst å navngi noen, fordi det bare er slemt og sårende. Jeg har heller ikke lyst å nevne noen som er for tynne, hvis det hjelper. At enkelte opererer seg, bruker for mye sminke, har dårlige holdninger og bedriver direkte svindel (reklame med udokumenterte feilaktige påstander) forbeholder jeg meg derimot retten til å kritisere. Jeg synes også det er forskjell på å ut av det blå kommentere at den og den har et for bredt medfødt hofteparti og det ikke er pent, og å si at et hofteparti noen har operert på seg etter å ha gått massivt ut og sagt at man er ferdig med operasjoner, og så viser frem fra alle vinkler med minst mulig klær, i alle sosiale medier, ikke var en forbedring. Og så er vi altså uenige i at det bare er tynne og pene influensere, og at ingen vil klikke på innhold fra en person som ikke er tynne og pene, uansett hvor mye bra de har å komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxx123 Skrevet 4. februar 2020 #1283 Del Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, Krok1 skrev: Ja, overvektig og mindre pen. Det er andre ord enn feit og stygg. Du er ikke helt enkel selv Mindre pen er et negativt ladet ord og er på en måte et synonym til stygg (selv om det er verre). Det er du som skrev overvektig og mindre pen i en setning, og forbinder overvektig med mindre pen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieMarie Skrevet 4. februar 2020 #1284 Del Skrevet 4. februar 2020 10 minutter siden, morhjertegod skrev: Kristin sier hele tiden at sofie elise har operert rompa si på tv, mener hun da SE fjernet inplantatene i rompa? For turen til tyrkia ble vel ikke dokumenter på bloggerne/sofies verden? Om hun mener da hun fjernet dem, så advarte vel SE om hvor farlig det kunne være osv... Eller har jeg missforstått??? Det er løgn at alt ble fjernet. Det ble sagt i forkant. Sannheten er at innleggene ble BYTTET UT med andre innlegg, pluss hun lå inn ekstra innlegg i hoftene. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. februar 2020 #1285 Del Skrevet 4. februar 2020 12 minutter siden, morhjertegod skrev: Kristin sier hele tiden at sofie elise har operert rompa si på tv, mener hun da SE fjernet inplantatene i rompa? For turen til tyrkia ble vel ikke dokumenter på bloggerne/sofies verden? Om hun mener da hun fjernet dem, så advarte vel SE om hvor farlig det kunne være osv... Eller har jeg missforstått??? SE har fjernet gamle implantater, satt inn nye OG dokumentert hele operasjonen i serien sin. I tillegg har hun nok fyllt hoftene med et el annet samtidig da de er merkbart mye bredere nå. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. februar 2020 #1286 Del Skrevet 4. februar 2020 54 minutter siden, CecilieX skrev: Forretningskvinnen bak Årets business i influencerverden, stiller altså ikke til debatt. #bransjestandard Sier vel i grunn alt om denne bransjen! Er så vanvittig pinlig at hun ikke stiller opp! Stå for det du driver med i hvert fall! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 4. februar 2020 #1287 Del Skrevet 4. februar 2020 Just now, xxx123 said: Mindre pen er et negativt ladet ord og er på en måte et synonym til stygg (selv om det er verre). Det er du som skrev overvektig og mindre pen i en setning, og forbinder overvektig med mindre pen. Ja, og jeg skrev mindre pen, og noen andre skrev stygg. Rett skal være rett. Jeg skrev overvektig og mindre pen - to forskjellige ting. Kunne/burde kanskje skrevet og/eller. Det trenger ikke være noen forbindelse der. (Selv om jeg har hørt i 25 år at man må være tynn for å være pen). Er fremdeles nysgjerrig på hvem disse influensere er, som finnes, uten at noen vil nevne dem. Send meg gjerne en pm. Dette blir uansett flisespikkeri langt utenfor tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 4. februar 2020 #1288 Del Skrevet 4. februar 2020 1 time siden, Fru Uperfekt skrev: Hun jobbet istedenfor å gå på skole. Er ikke alle som vil eller ønsker å gå på skole etter usk eller vgs Ok. Har lest linken om det. Selvsagt ikke alle som studerer, og det er greit det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 4. februar 2020 #1289 Del Skrevet 4. februar 2020 1 time siden, J.. skrev: Nettopp. Han er inhabil. Helt idiotisk at han skal være med. Inhabil? Han stiller jo i SE's sted. Når jeg går på møter i min fars navn med fullmakt, er jeg da inhabil? Å være inhabil har ingenting med dette å gjøre. Da har du misforstått hva inhabilitet betyr. Hvem mener du skulle stilt for å representere SE som ikke ville vært inhabil i dine øyne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 4. februar 2020 #1290 Del Skrevet 4. februar 2020 8 minutter siden, spinjitzu said: Når du ber folk nevne «en influenser som ikke er tynn og pen» er det jo DU som legger opp til at det er noe negativt. Jeg kan komme på flere influensere som ikke er det minste pene etter min smak, men jeg har ikke lyst å navngi noen, fordi det bare er slemt og sårende. Jeg har heller ikke lyst å nevne noen som er for tynne, hvis det hjelper. Vel, da har du misforstått meg. Hadde synes det var kjempepositivt om det fantes noen godt synlige influensere i større størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. februar 2020 #1291 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) 2 minutter siden, førstedamen skrev: Inhabil? Han stiller jo i SE's sted. Når jeg går på møter i min fars navn med fullmakt, er jeg da inhabil? Å være inhabil har ingenting med dette å gjøre. Da har du misforstått hva inhabilitet betyr. Hvem mener du skulle stilt for å representere SE som ikke ville vært inhabil i dine øyne? Han tjener penger på dette, han får betalt for å være manager for henne. Derav inhabil. Endret 4. februar 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. februar 2020 #1292 Del Skrevet 4. februar 2020 15 minutter siden, xxx123 skrev: Mindre pen er et negativt ladet ord og er på en måte et synonym til stygg (selv om det er verre). Det er du som skrev overvektig og mindre pen i en setning, og forbinder overvektig med mindre pen. 👏🏻👏🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. februar 2020 #1293 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) 17 minutter siden, førstedamen skrev: Inhabil? Han stiller jo i SE's sted. Når jeg går på møter i min fars navn med fullmakt, er jeg da inhabil? Å være inhabil har ingenting med dette å gjøre. Da har du misforstått hva inhabilitet betyr. Hvem mener du skulle stilt for å representere SE som ikke ville vært inhabil i dine øyne? Ja jeg mener han er inhabil,delvis fordi han er faren hennes,og delvis fordi han tidligere har vist igjen å igjen at han ikke ser på henne som AS,men som barnet sitt,å reagerer deretter. Derfor inhabil. Endret 4. februar 2020 av J.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 4. februar 2020 #1294 Del Skrevet 4. februar 2020 13 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Han tjener penger på dette, han får betalt for å være manager for henne. Derav inhabil. Men han møter FOR SE. Hadde hun vært inhabil da om hun møtte selv? Er jo det du sier. Hun tjener jo også penger på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. februar 2020 #1295 Del Skrevet 4. februar 2020 15 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Han tjener penger på dette, han får betalt for å være manager for henne. Derav inhabil. "Ikke bit hånden som mater deg".. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. februar 2020 #1296 Del Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, førstedamen skrev: Men han møter FOR SE. Hadde hun vært inhabil da om hun møtte selv? Er jo det du sier. Hun tjener jo også penger på det. Det er vel hatten han har på som betyr noe? Og hvorfor kan hun ikke stille selv men sender far og manager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 4. februar 2020 #1297 Del Skrevet 4. februar 2020 18 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Det er vel hatten han har på som betyr noe? Og hvorfor kan hun ikke stille selv men sender far og manager? Var ikke det jeg stilte spørsmål ved jeg stilte spørsmål til feilbruken av begrepet inhabil. Og det kan være tusen grunner til at hun ikke stiller selv: Sykdom, psykisk belastning hun opplevde etter forrige debatt, at hun ikke har lyst, at hun ikke føler hun har noe å tilføre debatten, andre avtaler hun ikke ønsker å avbryte osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. februar 2020 #1298 Del Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, førstedamen skrev: Var ikke det jeg stilte spørsmål ved jeg stilte spørsmål til feilbruken av begrepet inhabil. Og det kan være tusen grunner til at hun ikke stiller selv: Sykdom, psykisk belastning hun opplevde etter forrige debatt, at hun ikke har lyst, at hun ikke føler hun har noe å tilføre debatten, andre avtaler hun ikke ønsker å avbryte osv osv. Han har da egen interesse av å stille opp? Hun er melkekua hans? Derav inhabil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 4. februar 2020 #1299 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) TV2 mener episoden var helt innafor. https://www.vg.no/rampelys/i/EWgVj5/kristin-gjelsvik-langer-ut-mot-tv-2-under-enhver-kritikk Så da er det vel det SE`s Pappa og TV2`s representant skal forsvare og debattere med i kveld. De mener at episoden ikke fremmer plastiske operasjoner, men er til "skrekk og advarsel", og de fokuserer på at det hele dreier seg om at SE måtte fjerne farlige implantater. Altså, SER de ikke de nye hoftene? Jeg nekter å tro at den nye rumpen og de nye hoftene var nødvendige å sette INN for å få UT de farlige implantatene. Nei, vi har ikke noe med hva hun gjør med kroppen sin som privatperson, men vi har noe med at hun lyver til unge følgere i bedriftskanalene sine og på TV - hun lever tross alt av å vise frem denne nye kroppen (jeg ser iallefall ikke at det er så mye mer som skjer i kanalene hennes) Hun løy om at den forrige rumpen var trent til å bli sånn, hun løy om at hun var ferdig med store silikonpupper, hun løy om at hun likte å ha gått opp i vekt, hun løy på debatten for ett år siden om at hun ikke syns man skal dokumentere reiser med plastiske operasjoner. Hun løy om at hun la seg flat. Tilsynelatende så bryr hun seg ikke, og det er utrolig trist. Hvis ikke disse løgnene sender merkelige signaler til unge usikre mennesker som følger henne så vet ikke jeg! Men det kan vi ikke snakke om, for det er personangrep. Jeg heier på Kristin! Endret 4. februar 2020 av Isild 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneKS Skrevet 4. februar 2020 #1300 Del Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev: Han har da egen interesse av å stille opp? Hun er melkekua hans? Derav inhabil. Uhm, man er normalt ikke subjektiv i en debatt? Hele greia er jo at man støtter en side... Hvordan kan man være inhabil i en debatt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå