Klump Skrevet onsdag kl. 21:28 #12961 Skrevet onsdag kl. 21:28 Slik oppførsel hører ikke hjemme noe sted og langt mindre når man har ansvar for 4 mindreårige barn. Hun virker direkte syk i hodet. Håper folk rundt K tar tak nå og enten får dama på rett kjøl eller kvitter seg med hele galskapen. 15 1
M.H85 Skrevet onsdag kl. 21:52 #12962 Skrevet onsdag kl. 21:52 Anno1969 skrev (1 time siden): For det første… nå er Kristin kommet hjem til familieliv og fått sønnen hjem. Dagen etter er humøret på bånn… og hun er misfornøyd, sint og sur. Hun skylder på syklus, men opplever aldri at hun har det sånn når hun er på farten med venner, vin og tur. Eller bare hjemme alene med tøffelen!! Nå skal alle ta hensyn til henne og humøret hennes regner jeg med. Sønnen er vel vant med at mor er ustabil, men hans barn er jo neppe det… må jo være utrolig tungt å bo i lag med så ustabile mennesker! så til innføringen og opplysningen om deres sexliv og Kristins lyster!! At det går ant!! Hun eier ikke skam!! Tenk å sitte å legge ut om hvor spontan dem er, hvor hun elsker å bli tatt bakfra og uplanlagt bli slengt på kjøkkenbenken og pult… Hvor mye hun elsker sex!! Hun har fått beskjed på sykehuset at det kunne ta lengre tid før stingene går ut pga. at enkelte trenger lengre tid på å gro, men hun er så kåt at hun vil ikke godta det svaret. Og må kontakte privat gynekolog i håp om å få et annet svar!! Er helt sjokkert at hun ikke har mer omløp i skallen og ikke bryr seg om hvem som hører på hva hun forteller!! Lærere, moren til barna til mannen. Alle!! Tenk på sønnen!! Han kan bli mobbet pga. det mor legger ut, selv om han er liten enda. Barn er grusomme! Naboene der di bor! Arbeidskolleger til begge to, foreldre. Svigerforeldre altså alle!! Ho kan ikke være riktig vel bevart! Dette er det verste jeg har hørt av alt hun har slengt utav seg av dumheter! Det går ikke ant at det er bare jeg som reagerer! Og hvis ikke mannen hennes gjør det med tanke på barna sine og sin familie og venner, ja, da er han like syk som henne! Hvor er omsorgsevnen i det huset… for her tenker hun ikke på barna iallefall. Hun kan rett og slett ødelegge livet demmes! Håper moren til barna tar affære nu!! Bra innlegg. Sagt mye likt selv... Hun stråler når hun er alene med temu uten barn. Når 4 barn er hjemme er hun sur, "flykter" ut i hagen, bruker ingen tid på barna, virker som hun bare vil bort. Hva feiler henne? Hvorfor i huleste valgte hun seg en fyr med kids da?? Barna er det fineste man har, tenker ikke Temu på sine egne barn?! Hvordan de har det oppi der. Etter påskeferie uten barn kommer hun hjem å sutrer over at hun vil bli tatt bakfra nåååååå!!! Herregud jeg håper virkelig min kjæreste hadde reagert om jeg oppførte meg slik😱 Eller bryr temu seg ikke. Crazy house... 17 1
blåbærpai Skrevet torsdag kl. 06:47 #12963 Skrevet torsdag kl. 06:47 Etter at Snap ble hovedinntektskilde har hun mistet gangsynet fullstendig. 9 11
M.H85 Skrevet torsdag kl. 09:34 #12964 Skrevet torsdag kl. 09:34 (endret) Nå tror jeg det har klikket fullstendig for kjerringa. Dagens snap.... Hun fortsetter å utdype at alt hun har lyst til er å bli tatt jæææææææævlig hardt sånn hardcore!!!! 😱 Hun sier også at åpenhet om kvinnekropp og samliv er viktig. Stopp! der Gjelsvik. Det du skriker om har ingenting med sex&samliv å gjøre. Herregud hun er jo helt på tur!! Det er nesten som man tror hun glemmer hun er 40 års 4 barns "mor". Hun burde bodd alene i leilighet uten forstyrrelser (barn) med vinskapet sitt og pratet til telefonen hele dagen å gjerne startet en sex podcast, lev sunt podcast og sterke meninger podcast... Er jo en slik dame hun er, hvertfall ønsker å være. Hun har så ekstremt behov for oppmerksomhet at jeg knapt har sett verre influenser! Nesten skremmende at en fyr velger det der som stemor for sine barn. Hun bryr seg kun om seg selv. Lurer på hvordan det der ekteskapet går....Det går nok bra så lenge Temu tittentei lar Gjelsvik styre alt...😱 Endret torsdag kl. 09:43 av M.H85 18 6
Klump Skrevet torsdag kl. 15:26 #12965 Skrevet torsdag kl. 15:26 M.H85 skrev (5 timer siden): Nå tror jeg det har klikket fullstendig for kjerringa. Dagens snap.... Hun fortsetter å utdype at alt hun har lyst til er å bli tatt jæææææææævlig hardt sånn hardcore!!!! 😱 Hun sier også at åpenhet om kvinnekropp og samliv er viktig. Stopp! der Gjelsvik. Det du skriker om har ingenting med sex&samliv å gjøre. Herregud hun er jo helt på tur!! Det er nesten som man tror hun glemmer hun er 40 års 4 barns "mor". Hun burde bodd alene i leilighet uten forstyrrelser (barn) med vinskapet sitt og pratet til telefonen hele dagen å gjerne startet en sex podcast, lev sunt podcast og sterke meninger podcast... Er jo en slik dame hun er, hvertfall ønsker å være. Hun har så ekstremt behov for oppmerksomhet at jeg knapt har sett verre influenser! Nesten skremmende at en fyr velger det der som stemor for sine barn. Hun bryr seg kun om seg selv. Lurer på hvordan det der ekteskapet går....Det går nok bra så lenge Temu tittentei lar Gjelsvik styre alt...😱 Hadde jeg vært Temu hadde jeg for alvor revurdert de bryllupsplanene 11 4
Jobbermedbarn Skrevet torsdag kl. 15:40 #12966 Skrevet torsdag kl. 15:40 M.H85 skrev (6 timer siden): Nå tror jeg det har klikket fullstendig for kjerringa. Dagens snap.... Hun fortsetter å utdype at alt hun har lyst til er å bli tatt jæææææææævlig hardt sånn hardcore!!!! 😱 Hun sier også at åpenhet om kvinnekropp og samliv er viktig. Stopp! der Gjelsvik. Det du skriker om har ingenting med sex&samliv å gjøre. Herregud hun er jo helt på tur!! Det er nesten som man tror hun glemmer hun er 40 års 4 barns "mor". Hun burde bodd alene i leilighet uten forstyrrelser (barn) med vinskapet sitt og pratet til telefonen hele dagen å gjerne startet en sex podcast, lev sunt podcast og sterke meninger podcast... Er jo en slik dame hun er, hvertfall ønsker å være. Hun har så ekstremt behov for oppmerksomhet at jeg knapt har sett verre influenser! Nesten skremmende at en fyr velger det der som stemor for sine barn. Hun bryr seg kun om seg selv. Lurer på hvordan det der ekteskapet går....Det går nok bra så lenge Temu tittentei lar Gjelsvik styre alt...😱 Det er jo egentlig bare utrolig trist. Jeg har blokkert henne overalt, så jeg skriver ut fra det du forteller her, men skrev for lenge siden at jeg tror hun aldri bearbeidet bruddet og det tilsynelatende sviket fra barnefar og at ting har bare bygd seg opp. Det jeg har lest her virker bare krampaktig og uekte. Får vondt av barna og familien ellers. 10 2
Sol Rampelyset Skrevet torsdag kl. 16:28 #12967 Skrevet torsdag kl. 16:28 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjon. Sol, admin.
M.H85 Skrevet torsdag kl. 17:16 #12968 Skrevet torsdag kl. 17:16 Klump skrev (1 time siden): Hadde jeg vært Temu hadde jeg for alvor revurdert de bryllupsplanene Jeg også. Jeg var i et forhold for en del år siden, relativt kort heldigvis før jeg sa bye bye. Han viste lite interesse for mine barn... At Temu gifter seg med en en dame som kun ser seg selv, vel det kan han angre på en vakker dag.... Barna først! Alltid. 7 1
DivaBit Skrevet fredag kl. 13:50 #12969 Skrevet fredag kl. 13:50 blåbærpai skrev (På 9.4.2026 den 8.47): Etter at Snap ble hovedinntektskilde har hun mistet gangsynet fullstendig. Det er hun ikke alene om, dessverre. Jo mer penger de tjener, desto verre blir både innhold og holdninger. 11 1
Knocks Skrevet lørdag kl. 05:39 #12970 Skrevet lørdag kl. 05:39 Jeg tror influensere er avhengig av å lage endel innhold som provoserer for å holde inntekten oppe . Den delen av publikum som ser på bare for å bli irritert eller provosert må jo utgjøre en stor del. Så egentlig burde vel KG takke dere istedenfor for å kritisere dere? 3
parmanoia Skrevet lørdag kl. 05:52 #12971 Skrevet lørdag kl. 05:52 DivaBit skrev (16 timer siden): Det er hun ikke alene om, dessverre. Jo mer penger de tjener, desto verre blir både innhold og holdninger. Alle blir slik til slutt, mer eller mindre. 1
Marihone Skrevet lørdag kl. 08:46 #12972 Skrevet lørdag kl. 08:46 M.H85 skrev (På 8.4.2026 den 17.52): Nå fortsetter hun det jeg nevnte "minutt for minutt" sex etter operasjonen. Ååååååhhh alt jeg vil er å bli slengt på kjøkkenbenken å bli tatt BAKFRA!!!!! Alvorlig talt. Har hun grenser? Dette hører mødre i klassen til barna, ekser, hele norge. Hva faen driver hun med🤮 Jeg ble sjokkert selv, og jeg er en veldig åpen og ikke-dømmende person, men dette hører privatlivet til. Jeg tror ikke hun tenker over det hun sier. 4 2
Marihone Skrevet lørdag kl. 08:57 #12973 Skrevet lørdag kl. 08:57 M.H85 skrev (På 9.4.2026 den 11.34): Nå tror jeg det har klikket fullstendig for kjerringa. Dagens snap.... Hun fortsetter å utdype at alt hun har lyst til er å bli tatt jæææææææævlig hardt sånn hardcore!!!! 😱 Hun sier også at åpenhet om kvinnekropp og samliv er viktig. Stopp! der Gjelsvik. Det du skriker om har ingenting med sex&samliv å gjøre. Herregud hun er jo helt på tur!! Det er nesten som man tror hun glemmer hun er 40 års 4 barns "mor". Hun burde bodd alene i leilighet uten forstyrrelser (barn) med vinskapet sitt og pratet til telefonen hele dagen å gjerne startet en sex podcast, lev sunt podcast og sterke meninger podcast... Er jo en slik dame hun er, hvertfall ønsker å være. Hun har så ekstremt behov for oppmerksomhet at jeg knapt har sett verre influenser! Nesten skremmende at en fyr velger det der som stemor for sine barn. Hun bryr seg kun om seg selv. Lurer på hvordan det der ekteskapet går....Det går nok bra så lenge Temu tittentei lar Gjelsvik styre alt...😱 Temu virker som en enkel mann, som er tilfreds så lenge han får deilig sex og god mat. Hun har jo snakket om at hun gir han blowjob osv, og han har snakket om hennes deilige rompe. For et dypt og nært følelsesmessig forhold de har. Skulle tro de var tenåringer begge to. Det virker som om sosiale medier får influencere til å bli en annen person på sikt der de går langt for å tjene penger. De fleste som er 35+, som meg selv, bruker etter hvert mindre tid på sosiale medier og fokuserer på familieliv og å leve et liv i fred og ro. Eller det er i hvert fall slik hos meg og mine venner. 15
lllll Skrevet lørdag kl. 09:14 #12974 Skrevet lørdag kl. 09:14 (endret) Marihone skrev (18 minutter siden): Temu virker som en enkel mann, som er tilfreds så lenge han får deilig sex og god mat. Jeg tror ikke det er så ❤️❤️fantastisk❤️❤️ sex som de skal ha det til. Hun virker til å være en bestemt dame som vet hva hun vil ha og ikke er redd for å sette ned foten. Hun fremstiller livet sitt nå som at det er rett ned på kne og gape hver gang typen får lyst, det stemmer ikke med hvordan hun er. Synes det er forstyrrende kvalmt. Folk som har bra sex kringkaster det ikke. Kjemien mellom sånne par er så gnistrende at de ikke har hverken tid eller behov for å dele det med resten av verden. Og ikke minst trenger de ikke bekreftelse fra andre om at det de har er bra. De bare vet det og holder det privat. Er så sykt hvordan influensere har blitt, de er son roboter hele gjengen og like alle sammen. Grensene hviskes ut og de merker det ikke selv. Er spent på ettervirkningene av det den dagen verden går videre. Tenker da mest på barna 💔 Endret lørdag kl. 09:16 av lllll 8 13
Full kontroll Skrevet lørdag kl. 10:17 #12975 Skrevet lørdag kl. 10:17 lllll skrev (1 time siden): Jeg tror ikke det er så ❤️❤️fantastisk❤️❤️ sex som de skal ha det til. Hun virker til å være en bestemt dame som vet hva hun vil ha og ikke er redd for å sette ned foten. Hun fremstiller livet sitt nå som at det er rett ned på kne og gape hver gang typen får lyst, det stemmer ikke med hvordan hun er. Synes det er forstyrrende kvalmt. Folk som har bra sex kringkaster det ikke. Kjemien mellom sånne par er så gnistrende at de ikke har hverken tid eller behov for å dele det med resten av verden. Og ikke minst trenger de ikke bekreftelse fra andre om at det de har er bra. De bare vet det og holder det privat. Er så sykt hvordan influensere har blitt, de er son roboter hele gjengen og like alle sammen. Grensene hviskes ut og de merker det ikke selv. Er spent på ettervirkningene av det den dagen verden går videre. Tenker da mest på barna 💔 🎯 2
Stargaze Skrevet lørdag kl. 10:24 #12976 Skrevet lørdag kl. 10:24 Kult å lese sånt for kommende svigerfamilie også…lurer på hva de egentlig tenker om den brautedama. 12
Bjerka Skrevet lørdag kl. 12:09 #12977 Skrevet lørdag kl. 12:09 baremeg007 skrev (På 8.4.2026 den 22.20): Er direkte flaut å bivåne. Trodde virkelig hun hadde nådd toppen av kransekaken med sitt lille foredrag om «piggtråden» nedi der som sperret passasjen for tøffelen, men neida - fortsetter og fortsetter. Sikkert gøy for barna deres å høre om på skolen og i nabolaget! Piggtråden som sperrer passasjen for tøffelen...!!! 😂😂😂😂👏🏼 Må bare si at dere skriver så herlig innpå her, jeg knekker sammen 😂❤️ Er forøvrig helt enig med dere, det er egentlig bare forferdelig flaut alt sammen. Hvem som helst kan se dette 🙈 6 1
Irja Skrevet lørdag kl. 13:35 #12978 Skrevet lørdag kl. 13:35 Tenk å gå rak i ryggen inn på et foreldremøte etter å ha sittet på snap og ropt ut hvor gira du er på å bli tatt bakfra 🤣 11 4
M.H85 Skrevet lørdag kl. 13:51 #12979 Skrevet lørdag kl. 13:51 Barnefri enda en helg, har ikke temu barna lengre? Men det er klart nå koser a mor seg. Hun er strålende glad hver gang det ikke er barn til stede🙈 Jeg har aldri swtt noen som faktisk liker barnefri mer enn barna sine.... 9
Bjerka Skrevet lørdag kl. 14:44 #12980 Skrevet lørdag kl. 14:44 Irja skrev (1 time siden): Tenk å gå rak i ryggen inn på et foreldremøte etter å ha sittet på snap og ropt ut hvor gira du er på å bli tatt bakfra 🤣 Jeg tenkte på det samme, og å måtte se lærerne til barna dine i øynene. Jeg hadde dødd! 🤣🙈🙈 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå