enkefru Skrevet onsdag kl. 21:27 #12801 Skrevet onsdag kl. 21:27 merry skrev (1 time siden): Må ungene bytte skole om de kjøper dette huset? Synes jeg i tilfelle er egoistisk Ja, dette siste som ble linket til ligger ikke langt fra grensen til skolekretsen de bor i nå, så det kan kanskje gå. Det forrige gjorde ikke det. 3
baremeg007 Skrevet torsdag kl. 01:09 #12802 Skrevet torsdag kl. 01:09 Margit777 skrev (11 timer siden): Er vel ikke akkurat så rik han heller? Han lever vel mer eller mindre på sluttpakken sin fra 2023/24. men greia de bor i nå har en verdi på ca 13 mill (om de faktisk setter det tilbake i stand, da - fra sirkus til normalt tiltalende bolig). 3
Hønemoor Skrevet torsdag kl. 01:32 #12803 Skrevet torsdag kl. 01:32 Jeg må også si at jeg så de første snapene hvor han skulle ta over, og han virker jo litt enkel? Jeg må si hun hadde hauset han så opp, så jeg ble litt sjokkert. Men i starten tenkte jeg han var litt vittig og sånn, men så begynte jeg å forstå at han er ikke noe bedre enn henne. Og det å utlevere eksen med å si at det ikke var riktig å fri, men å likevel få tre unger som knytter til enda dypere sammen er jo bare helt spinnvilt. Han sa også en gang at hun ikke var like villig til å hoppe til køys med han som Kristin. For det første hadde jeg aldri utlevert noe sånn om mine barns mor, men det stilte jo ikke han i et godt lys og. Han fikk det jo virkelig ikke til å høres ut som at han var livets elsker. Men jeg tipper det er Kristin sine usikkerheter som gjør at han må bekrefte mye over for henne, og jeg tror innerst inne at det er en stor sorg for henne at han ikke ville ha barn med henne. Men han har nok sett hvordan hun er som mor, og tenkt «nei takk». 4 10
Stjertmeis Skrevet torsdag kl. 07:50 #12804 Skrevet torsdag kl. 07:50 baremeg007 skrev (6 timer siden): kan ellers noen gi meg en recap på hva dette med at kg ikke kan forholde seg til verken hus eller nabolag er for noe? Har hun sagt at naboene misliker de? I så fall er jo det helt forståelig - alt de lirer av seg for åpent kamera, med tacky morgenkåpe og håndkle på hodet attpåtil… Her kommer en recap, fritt fra minnet: Det var vel en dag sist uke KG hadde en "prat med venninnene sine" på snapstory, der ho la ut om at ho aldri ville klare å finne roen eller trives i huset til livets mann, fordi dette huset hadde han kjøpt med sin eks, og det var dét som var historikken til huset. Den kan ikke omskrives. Ho la ut om hvor mye og hvor hardt ho hadde forsøkt å trives, forsøkt å finne sin plass, men at det ikke nytter. Uansett hvor mye ho maler og ommøblerer og fornyer, så er det fortsatt huset til livets mann og eksen. KG sa at det nå er så galt at ho ikke makter det mer. Ho MÅ flytte, helst i går. Det går utover humør, temperament osv. Ho blir visst rett og slett en dårligere person av å bo der. I tillegg la ho ut om at det ikke bare var selve huset. Det var også omgivelsene, nabolaget og naboene. De hadde allerede et forhold til livets mann og hans eks som et par, og det var visst et problem for KG. KG hevder at ho anerkjenner at dette er hjemmet til barna, men mener at når de voksne ikke er lykkelige, så vil det også gå utover barna. KG minnet om at ho ikke hadde det godt, og ikke var noen god utgave av seg selv i det huset. KG mente at om de flytter til et annet hus der de jan skrive historien selv, så ville alle få det bedre. KG mente at selv om er synd for barna å flytte lenger/langt unna vennene og miljøet, så vil det likevel være bedre. For KG var det hvert fall uaktuelt å bo lenger enn høyst nødvendig i livets mann sitt hus. Dette er livets mann informert om, og de er derfor enige om å jakte ny bolig. Så til noen korte betraktninger fra meg selv: selv om jeg absolutt - på generelt grunnlag, kan anerkjenne at det kan oppleves vanskelig å flytte inn i en bolig kjæresten din har hatt med en eks, spesielt når det er historikk med familieliv med barn i bildet, så virker det for meg som at dette stikker særdeles dypt hos KG, dypere enn bare boligen. KG får opplagt ikke dekket sine behov for bekreftelse gjennom å være den kvinnen som livets mann faktisk velger å dele livet sitt med. Og det er muligens der det ligger: mindreverdighetskomplekser og bekreftelsesbehov. Men hva vet jeg. Det er uansett upassende og forj**** å dele disse betraktningene for åpen skjerm når det er barn med i bildet, og det blir sagt så utrolig mye mellom linjene. 11 1 21
Nøytral-80 Skrevet torsdag kl. 09:24 #12805 Skrevet torsdag kl. 09:24 Stjertmeis skrev (1 time siden): Her kommer en recap, fritt fra minnet: Det var vel en dag sist uke KG hadde en "prat med venninnene sine" på snapstory, der ho la ut om at ho aldri ville klare å finne roen eller trives i huset til livets mann, fordi dette huset hadde han kjøpt med sin eks, og det var dét som var historikken til huset. Den kan ikke omskrives. Ho la ut om hvor mye og hvor hardt ho hadde forsøkt å trives, forsøkt å finne sin plass, men at det ikke nytter. Uansett hvor mye ho maler og ommøblerer og fornyer, så er det fortsatt huset til livets mann og eksen. KG sa at det nå er så galt at ho ikke makter det mer. Ho MÅ flytte, helst i går. Det går utover humør, temperament osv. Ho blir visst rett og slett en dårligere person av å bo der. I tillegg la ho ut om at det ikke bare var selve huset. Det var også omgivelsene, nabolaget og naboene. De hadde allerede et forhold til livets mann og hans eks som et par, og det var visst et problem for KG. KG hevder at ho anerkjenner at dette er hjemmet til barna, men mener at når de voksne ikke er lykkelige, så vil det også gå utover barna. KG minnet om at ho ikke hadde det godt, og ikke var noen god utgave av seg selv i det huset. KG mente at om de flytter til et annet hus der de jan skrive historien selv, så ville alle få det bedre. KG mente at selv om er synd for barna å flytte lenger/langt unna vennene og miljøet, så vil det likevel være bedre. For KG var det hvert fall uaktuelt å bo lenger enn høyst nødvendig i livets mann sitt hus. Dette er livets mann informert om, og de er derfor enige om å jakte ny bolig. Så til noen korte betraktninger fra meg selv: selv om jeg absolutt - på generelt grunnlag, kan anerkjenne at det kan oppleves vanskelig å flytte inn i en bolig kjæresten din har hatt med en eks, spesielt når det er historikk med familieliv med barn i bildet, så virker det for meg som at dette stikker særdeles dypt hos KG, dypere enn bare boligen. KG får opplagt ikke dekket sine behov for bekreftelse gjennom å være den kvinnen som livets mann faktisk velger å dele livet sitt med. Og det er muligens der det ligger: mindreverdighetskomplekser og bekreftelsesbehov. Men hva vet jeg. Det er uansett upassende og forj**** å dele disse betraktningene for åpen skjerm når det er barn med i bildet, og det blir sagt så utrolig mye mellom linjene. Om hun sa alt dette her for åpent kamera er hun jo virkelig en versting på utlevering av privatliv. Det gjelder også barna sitt. Men du, tenk hvor herlig det ville vært å bare avfølge? 😁 8 1 6
Stjertmeis Skrevet torsdag kl. 09:29 #12806 Skrevet torsdag kl. 09:29 Nøytral-80 skrev (Akkurat nå): Om hun sa alt dette her for åpent kamera er hun jo virkelig en versting på utlevering av privatliv. Det gjelder også barna sitt. Men du, tenk hvor herlig det ville vært å bare avfølge? 😁 Nå følger jeg ikke KG på noen plattformer (heller ingen andre influensere), men det er klart å poppe innom snappen hennes et par tre ganger i uka bidrar jo også til inntekter. Selv om jeg primært bare hastetrykker fordi det aller meste, og kun stopper opp hist og pist dersom det står skrevet tekst på snappen om noe jeg tenker kan være "interessant" å få med seg (eksempelvis boligkjøp, økonomi). Noen ganger går det ukes-/månedsvis mellom hver gang jeg er innom en influenser, men jeg skal ærlig innrømme at KG har jeg vært innom noen ganher i uka siden en eller anna gang i januar. Det er jeg ikke stolt over 🫣 5
Miranda16 Skrevet torsdag kl. 11:23 #12807 Skrevet torsdag kl. 11:23 Den dama kommer aldri til å bli fornøyd med tilværelsen og det vil aldri "hjelpe" å flytte. Dama har flyttet x antall ganger og er aldri fornøyd. Hun elsker menn hvor hun har overtaket og overkjører. Det skirker at vil ikke si hun er lykkelig. Kjæresten to har 0 kjemi og har nada til felles. Hun er bare det mest desperate dama der ute. 11 6
tausen Skrevet torsdag kl. 12:26 #12808 Skrevet torsdag kl. 12:26 Hønemoor skrev (10 timer siden): Hun må jo være veldig sjalu, siden hun har behov for mye bekreftelse fra han? Kan jo gjerne være sånn hvis du har blitt bedratt kanskje tidligere, men må si jeg stusser på mye. Hun valgte selv å flytte inn til han. Hun kunne jo blitt boende i egen bolig, men den måtte hun jo selvfølgelig ut av før det på sikt hadde endt i tvangssalg. Jeg minner om at stilen hennes gjør at hun har lagt bak seg to boliger nå hvor hun ikke har gått i pluss, og det skal mye til i dette markedet. Men hadde hun ikke vært så himla ego, hadde dem jo blitt boende der dem er nå. Økonomien har mulighet for å stabilisere seg og det viktigste er at ungene slipper å flytte på seg. Hun følte hun måtte pusse opp for å slette spor av eksen, men virker som dette sitter dypere. Men håper bare for guds skyld livets mann, som om max to år er en eks setter ungene sine og sikrer alles stabilitet ved å kreve å bli boende. Temuvikaren si ex burde jo prøve å få barna på heltid, så de slipper å leve i det forferdelige sirkuset som far og stemor holder på med. KG kommer jo til å ødelegge tryggheten til de barna 6 9
Sol Rampelyset Skrevet torsdag kl. 18:58 #12809 Skrevet torsdag kl. 18:58 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Anno1969 Skrevet torsdag kl. 20:59 #12810 Skrevet torsdag kl. 20:59 Queen19 skrev (På 12.2.2026 den 8.37): Får vondt av sønnen hennes jeg, han har blitt flyttet mye på i løpet av sitt korte liv. Kristin har ikke evner til å se slike ting. Hun kommenterer bare at det ser ut som at han har taklet dette veldig fint! Derfor ikke noe problem å flytte enda en gang!! Hun har så stort ego at hvis hun ikke får det som hun vil, går hun bare litt ned i kjelleren til Temu vikaren synes så synd i henne at han må bare kjøpe drømmehuset til henne nå!! Så er hun hyperaktiv og unormalt glad en liten periode, før hun finner på noe nytt som ikke er godt nok for henne! Og slik vil ballen rulle resten av hennes liv, for det er sånn hun er!! Hvis noen prøver å snakke fornuft til henne, eller stiller kritiske spørsmål er di bare negative personer osv. Er jo bare å høre hvor sarkastisk hun er når hun snakker til Temu vikaren fordi han prøver å være fornuftig… Dette kommer til å gå straka vegen til helvete økonomisk igjen!! Temu burde tenke seg godt om før han gifter seg med henne!! Dette blir livet hans… Ei som aldri blir fornøyd i mer enn en mnd. før noe nytt må gjøres. Enten metime, reise, innkjøp, oppussing, ommøblering eller uansett!! Latterlig at hun skal rasere barnas hjem pga. sitt eget ego!! Og at Temuvikaren lar det skje!! 4 19
Full kontroll Skrevet i går, 08:46 #12811 Skrevet i går, 08:46 Vedr skjermbruk,,,det er vel få barn som F som er omringet av så mange voksne influencer-relasjoner, som har mobilen nærmest ❤️ enn objektet, det er klanderverdig og trist dèt Uansett hva - barn gjør som du gjør , ikke hva du sier! 14 1
Bjerka Skrevet 12 timer siden #12812 Skrevet 12 timer siden (endret) "Hæ, går ikke Flytog og t bane på samme spor...?" 😂 Altså, det huset hun så på i går, var jo en drøm. Men jeg tør ikke tenke på hvor mye det koster. Men som Kristin sier, hun vil ikke ha mer av fornuften til Livets mann. Hun vil ta sjanser og være spontan... ja det har jo fungert bra fram til nå... 🙈 Også skal hun rive barna ut av barndomshjemmet... Det kan bli tøft for dem. Endret 11 timer siden av Bjerka 4 4
Maia3 Skrevet 11 timer siden #12813 Skrevet 11 timer siden Bjerka skrev (6 minutter siden): "Hæ, går ikke Flytog og t bane på samme spor...?" 😂 Altså, det huset hun så på i går, var jo en drøm. Men jeg tør ikke tenke på hvor mye det koster. Men som Kristin sier, hun vil ikke ha mer av fornuften til Livets mann. Hun vil ta sjanser og være spontan... ja det har jo fungert bra fram til nå... 🙈 Hun vil ikke høre på fornuft fra noen. Det er bare EG EG EG og EG. Fatter ikke at ikke livets mann setter ned foten snart. Hun gir jo blaffen I både han og barna. De må bli utrolig stresset av denne høylytte og masete damen. Hun roper og skriker i alle medier om alt som er galt med alle andre. Tenk å virkelig tro selv at man er så "perfekt " som henne. 2 7
skeiv-ostepop Skrevet 6 timer siden #12814 Skrevet 6 timer siden Maia3 skrev (5 timer siden): Hun vil ikke høre på fornuft fra noen. Det er bare EG EG EG og EG. Fatter ikke at ikke livets mann setter ned foten snart. Hun gir jo blaffen I både han og barna. De må bli utrolig stresset av denne høylytte og masete damen. Hun roper og skriker i alle medier om alt som er galt med alle andre. Tenk å virkelig tro selv at man er så "perfekt " som henne. Han er vel ikke med på visningene hun er på? Jeg tenker det er en måte for han å sette ned foten på. Kristin får ikke kjøpe ny bolig uten han og så lenge han ikke er med signaliserer han nok hvor han står. Tipper selvsentrerte Kristin ikke hører på han når han sier nei og han har derfor gitt opp - og nekter å være med på visninger. Og da kan en jo lure på hvor lenge forholdet varer… 1 2
globalagogo Skrevet 6 timer siden #12815 Skrevet 6 timer siden Stjertmeis skrev (På 19.2.2026 den 10.29): Nå følger jeg ikke KG på noen plattformer (heller ingen andre influensere), men det er klart å poppe innom snappen hennes et par tre ganger i uka bidrar jo også til inntekter. Selv om jeg primært bare hastetrykker fordi det aller meste, og kun stopper opp hist og pist dersom det står skrevet tekst på snappen om noe jeg tenker kan være "interessant" å få med seg (eksempelvis boligkjøp, økonomi). Noen ganger går det ukes-/månedsvis mellom hver gang jeg er innom en influenser, men jeg skal ærlig innrømme at KG har jeg vært innom noen ganher i uka siden en eller anna gang i januar. Det er jeg ikke stolt over 🫣 Er inntektene basert på hvor lenge man er innpå klippet? Det er vel ikke noe forskjell på å haste-trykke seg gjennom eller lide seg gjennom hva hun sier? Tror hun får inntekt av det uansett jeg. Det aller beste vi alle kan gjøre er å blokkere. 1 3
Stjertmeis Skrevet 5 timer siden #12816 Skrevet 5 timer siden globalagogo skrev (39 minutter siden): Er inntektene basert på hvor lenge man er innpå klippet? Det er vel ikke noe forskjell på å haste-trykke seg gjennom eller lide seg gjennom hva hun sier? Tror hun får inntekt av det uansett jeg. Det aller beste vi alle kan gjøre er å blokkere. Jeg aner ikke hvordan inntektsmodellen til snapchat fungerer. Jobber ikke med SoMe. Men det var noen som skrev i en annen rampelystråd for en god stund siden at visningstid var hovedfaktoren. Det høres fornuftig ut, men jeg aner ikke. Modellen endres vel med ujevne mellomrom også. Er ikke uenig i at blokkering kan være et fornuftig grep. Men det er vel først og fremst fornuftig for ens egen del om man ikke klarer å la være å gå inn på influensere med mindre de er blokkert, når de blir "servert" foran øynene på deg. Det klarer jeg fint å motstå. De siste ukene har jeg valgt å gå innom KG et 2-3 ganger i uka, og diskuterer av og til det jeg ser her inne. Men nå er jeg ikke ute etter å diskutere hvordan vi skal forholde oss til influenserne vi diskuterer på Ranpelys-trådene. Hvorvidt man skal blokkere og diskutere frakoblet innholdet deres, eller om man skal se for å kunne diskutere innholdet, er det stor uenighet om. De diskusjonene har hittil ikke ført til noen enighet, og vil neppe gjøre det nå heller. 1
baremeg007 Skrevet 4 timer siden #12817 Skrevet 4 timer siden Stjertmeis skrev (På 19.2.2026 den 8.50): Her kommer en recap, fritt fra minnet: Det var vel en dag sist uke KG hadde en "prat med venninnene sine" på snapstory, der ho la ut om at ho aldri ville klare å finne roen eller trives i huset til livets mann, fordi dette huset hadde han kjøpt med sin eks, og det var dét som var historikken til huset. Den kan ikke omskrives. Ho la ut om hvor mye og hvor hardt ho hadde forsøkt å trives, forsøkt å finne sin plass, men at det ikke nytter. Uansett hvor mye ho maler og ommøblerer og fornyer, så er det fortsatt huset til livets mann og eksen. KG sa at det nå er så galt at ho ikke makter det mer. Ho MÅ flytte, helst i går. Det går utover humør, temperament osv. Ho blir visst rett og slett en dårligere person av å bo der. I tillegg la ho ut om at det ikke bare var selve huset. Det var også omgivelsene, nabolaget og naboene. De hadde allerede et forhold til livets mann og hans eks som et par, og det var visst et problem for KG. KG hevder at ho anerkjenner at dette er hjemmet til barna, men mener at når de voksne ikke er lykkelige, så vil det også gå utover barna. KG minnet om at ho ikke hadde det godt, og ikke var noen god utgave av seg selv i det huset. KG mente at om de flytter til et annet hus der de jan skrive historien selv, så ville alle få det bedre. KG mente at selv om er synd for barna å flytte lenger/langt unna vennene og miljøet, så vil det likevel være bedre. For KG var det hvert fall uaktuelt å bo lenger enn høyst nødvendig i livets mann sitt hus. Dette er livets mann informert om, og de er derfor enige om å jakte ny bolig. Så til noen korte betraktninger fra meg selv: selv om jeg absolutt - på generelt grunnlag, kan anerkjenne at det kan oppleves vanskelig å flytte inn i en bolig kjæresten din har hatt med en eks, spesielt når det er historikk med familieliv med barn i bildet, så virker det for meg som at dette stikker særdeles dypt hos KG, dypere enn bare boligen. KG får opplagt ikke dekket sine behov for bekreftelse gjennom å være den kvinnen som livets mann faktisk velger å dele livet sitt med. Og det er muligens der det ligger: mindreverdighetskomplekser og bekreftelsesbehov. Men hva vet jeg. Det er uansett upassende og forj**** å dele disse betraktningene for åpen skjerm når det er barn med i bildet, og det blir sagt så utrolig mye mellom linjene. Det er jo helt tydelig at den dama ikke er helt «i vater». Sykelig opphengt i «husets historie», som vi alle skjønner at ikke egentlig handler om huset i det hele tatt, men om at han har en eks! Hva skal liksom forandre seg i et annet hus? Fortiden er ikke mulig å reversere, og fyren har fortsatt 3 unger med sin eks og får aldri noen med KG. Han er uansett hva kg vil, knyttet til sin eks for resten av livet mtp barna. Hun vil måtte høre de snakke om moren sin akkurat så mye det passer dem så lenge hun har med dem å gjøre (altså helt til det blir slutt med hun og tøffelen). Det neste blir garantert at «uff, det at disse tre(!!) barna dine er levende beviser på fortiden din gjør at jeg blir påminnet dette hver dag - det ødelegger humøret og lykken min! Vi må ha mye mer barnefri!» 3 1
Stjertmeis Skrevet 4 timer siden #12818 Skrevet 4 timer siden baremeg007 skrev (5 minutter siden): Det er jo helt tydelig at den dama ikke er helt «i vater». Sykelig opphengt i «husets historie», som vi alle skjønner at ikke egentlig handler om huset i det hele tatt, men om at han har en eks! Hva skal liksom forandre seg i et annet hus? Fortiden er ikke mulig å reversere, og fyren har fortsatt 3 unger med sin eks og får aldri noen med KG. Han er uansett hva kg vil, knyttet til sin eks for resten av livet mtp barna. Hun vil måtte høre de snakke om moren sin akkurat så mye det passer dem så lenge hun har med dem å gjøre (altså helt til det blir slutt med hun og tøffelen). Det neste blir garantert at «uff, det at disse tre(!!) barna dine er levende beviser på fortiden din gjør at jeg blir påminnet dette hver dag - det ødelegger humøret og lykken min! Vi må ha mye mer barnefri!» Enig. Selv om det sikkert ikke er helt uvanlig å kjenne seg litt fremmed i et hjem med så mye historie, så er KGs besettelse rundt dette huset ganske voldsom. Og det tyder på, som du skriver, at det ikke er husets historikk per se som er problemet, men mannens historikk. Og den kan de ikke flytte fra. 2 4
Korpsnerden Skrevet 3 timer siden #12819 Skrevet 3 timer siden Jeg tipper historien om at hun ikke orker å bo i huset og visningene kun er for content. Hun vet det vil engasjere og provosere, som igjen bidrar til views og inntekt. Jeg tror absolutt KG ville byttet bolig om hun hadde mulighet, men jeg tviler på at de har det akkurat nå. 6 2
Stjertmeis Skrevet 3 timer siden #12820 Skrevet 3 timer siden Korpsnerden skrev (9 minutter siden): Jeg tipper historien om at hun ikke orker å bo i huset og visningene kun er for content. Hun vet det vil engasjere og provosere, som igjen bidrar til views og inntekt. Jeg tror absolutt KG ville byttet bolig om hun hadde mulighet, men jeg tviler på at de har det akkurat nå. Jeg har fundert på det samme. Spesielt fordi jeg ikke kan begripe at de har råd til å flytte til noe som er "content-verdig" innenfor den radiusen de må holde seg innenfor mtp. skole og miljø for barna. Om det er tilfellet, at ho kun oppkonstruerer disse flytteplanene for klikk og penger, så er det jo i grunn enda verre enn om det vat reelt. Om alt er reelt, så er det utrolig utleverende og overhodet ikke greit overfor barna å dele prosessen og alle sine tanker om bakgrunnen for åpen skjerm. Dersom det ikke er reelt, og alt ho nå deler for åpen skjerm ikke har rot i vitkeligheten, så er det om mulig en enda større overtramp over barna hans. Å lage falsk innhold på barnas bekostning og barnas usikkerhet for egen vinning. Flytteplaner eller ei, det er aldri greit at ho overfor flere hundre tusen følgere utbasunerer sin avsky mot mannens og barna hans sin historie (og indirekte deres mor) for å demonstrere sin potensielle "makt" som den nye kvinnen. 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå