parmanoia Skrevet i går, 07:44 #12581 Skrevet i går, 07:44 Ta dere sammen! Noen har faktisk svært vondt etter en sånn operasjon. Det er vanlig å få skrevet ut noe å få med hjem. Man trenger heller ikke holde kjeft om at man trenger reseptbelagte medisiner. Følgerne blir ikke avhengige av den grunn, og det er idioti å shame henne for å bruke og våge å snakke høyt om det. 2 1 3
skeiv-ostepop Skrevet i går, 08:01 #12582 Skrevet i går, 08:01 parmanoia skrev (14 minutter siden): Ta dere sammen! Noen har faktisk svært vondt etter en sånn operasjon. Det er vanlig å få skrevet ut noe å få med hjem. Man trenger heller ikke holde kjeft om at man trenger reseptbelagte medisiner. Følgerne blir ikke avhengige av den grunn, og det er idioti å shame henne for å bruke og våge å snakke høyt om det. Jeg tviler ikke på at hun har det vondt. Jeg tviler heller ikke på at hun har fått smertestillende. Men det er en grunn til at man ikke trenger å dele eller snakke om reseptbelagte medisiner på sosiale medier. Det kan fort bidra til negativ deling, feil informasjon og skadelig omtale. Og jeg forstår ikke hva det er å "våge å snakke høy om"? 10 8
parmanoia Skrevet i går, 08:05 #12583 Skrevet i går, 08:05 skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Jeg tviler ikke på at hun har det vondt. Jeg tviler heller ikke på at hun har fått smertestillende. Men det er en grunn til at man ikke trenger å dele eller snakke om reseptbelagte medisiner på sosiale medier. Det kan fort bidra til negativ deling, feil informasjon og skadelig omtale. Og jeg forstår ikke hva det er å "våge å snakke høy om"? Det er ingen grunn til å holde kjent om reseptbelagt smertestillende nei. Hun tar det etter en operasjon. Folk flest skjønner at det er for henne og ikke andre. Det får være måte på til kontroll. Dette er ikke rus. Det er smertelindring. 6
skeiv-ostepop Skrevet i går, 08:07 #12584 Skrevet i går, 08:07 parmanoia skrev (Akkurat nå): Det er ingen grunn til å holde kjent om reseptbelagt smertestillende nei. Hun tar det etter en operasjon. Folk flest skjønner at det er for henne og ikke andre. Det får være måte på til kontroll. Dette er ikke rus. Det er smertelindring. Jeg er uenig i at dette er greit å dele og snakke om. At hun tar dette etter en operasjon må hun bare gjøre men det finnes overhode ingen grunn til at hun trenger å dele dette med flere tusen følgere. 9 2
Sparkel Skrevet i går, 10:02 #12585 Skrevet i går, 10:02 (endret) Er ganske morsomt når folk berømmer Kristin for å våge å dele. Er det noe hun og influensere gjør i særdeles stor grad, er det å våge å dele. I influenser verden er alle grenser visket ut og alt skal deles. Ingen sperrer, ingen grenser, jo mere ekkelt, vulgært og privat jo bedre. At folk bruker disse ufaglærte menneskene med kun livets harde skole på cven for å innhente kunnskap er for meg en gåte. Endret i går, 10:03 av Sparkel 12 16
Nøytral-80 Skrevet i går, 10:18 #12586 Skrevet i går, 10:18 parmanoia skrev (2 timer siden): Ta dere sammen! Noen har faktisk svært vondt etter en sånn operasjon. Det er vanlig å få skrevet ut noe å få med hjem. Man trenger heller ikke holde kjeft om at man trenger reseptbelagte medisiner. Følgerne blir ikke avhengige av den grunn, og det er idioti å shame henne for å bruke og våge å snakke høyt om det. Tror ingen shamer henne for bruken, den er forståelig. Men er det nødvendig å dele? Nei! Og alvorlig talt, det er ikke noe man skal ha kred for å «våge å dele». Bruker tydeligvis denne operasjonen for alt den er verdt. Der andre tenker på og setter pris på helsa, tenker Kristin Gjelsvik cash, cash, cash. 11 4
Nøytral-80 Skrevet i går, 10:18 #12587 Skrevet i går, 10:18 Sparkel skrev (15 minutter siden): Er ganske morsomt når folk berømmer Kristin for å våge å dele. Er det noe hun og influensere gjør i særdeles stor grad, er det å våge å dele. I influenser verden er alle grenser visket ut og alt skal deles. Ingen sperrer, ingen grenser, jo mere ekkelt, vulgært og privat jo bedre. At folk bruker disse ufaglærte menneskene med kun livets harde skole på cven for å innhente kunnskap er for meg en gåte. 💯 5
Jenzen Skrevet i går, 11:03 #12588 Skrevet i går, 11:03 Spesielt at hun får oxynorm…tenker hun fint hadde klart seg på paralgin forte i værste fall tramadol… vi alle kunne jo se at hun var tydelig ruset der hun lå og kavet og lo… oxy ga vel mersmak. Hun bør jo være forsiktig,siden hun har en tidligere rushistorikk. Nemlig piller!💊 7 3
skeiv-ostepop Skrevet i går, 11:05 #12589 Skrevet i går, 11:05 Jenzen skrev (1 minutt siden): Spesielt at hun får oxynorm…tenker hun fint hadde klart seg på paralgin forte i værste fall tramadol… vi alle kunne jo se at hun var tydelig ruset der hun lå og kavet og lo… oxy ga vel mersmak. Hun bør jo være forsiktig,siden hun har en tidligere rushistorikk. Nemlig piller!💊 Og dette er et godt eksempel på hvorfor influensere ikke skal diskutere rus, alkohol og medisiner i sosiale medier. 16 5
Melkebart1 Skrevet i går, 11:31 #12590 Skrevet i går, 11:31 Jenzen skrev (23 minutter siden): Spesielt at hun får oxynorm…tenker hun fint hadde klart seg på paralgin forte i værste fall tramadol… vi alle kunne jo se at hun var tydelig ruset der hun lå og kavet og lo… oxy ga vel mersmak. Hun bør jo være forsiktig,siden hun har en tidligere rushistorikk. Nemlig piller!💊 Jeg har hatt samme operasjon og fikk akkurat de samme. Det er helt normalt å få, jeg fikk Oxycontin og Oxynorm med meg hjem fra sykehuset. Selvsagt er ikke dette noe man får kastet etter seg av gynekologen, men ja man får det til de første dagene. Og etter det, holder det med annen smertestillende. Tipper legene vet hva de gjør! 3 3
parmanoia Skrevet i går, 12:12 #12591 Skrevet i går, 12:12 Melkebart1 skrev (39 minutter siden): Jeg har hatt samme operasjon og fikk akkurat de samme. Det er helt normalt å få, jeg fikk Oxycontin og Oxynorm med meg hjem fra sykehuset. Selvsagt er ikke dette noe man får kastet etter seg av gynekologen, men ja man får det til de første dagene. Og etter det, holder det med annen smertestillende. Tipper legene vet hva de gjør! Nettopp. Det er helt vanlig å få med seg noen hjem for en begrenset periode etter en operasjon. Og man blir litt rar og mulig flirete av dem. Uansett historikk. Det er ikke noe spesielt i det. 2 2
Palmemor Skrevet i går, 14:18 #12592 Skrevet i går, 14:18 skeiv-ostepop skrev (6 timer siden): All ære, for hva? Forstår at dette kanskje bare er litt rart ordvalg men ser ingen ære i dette. Tvert i mot skal en være forsiktig å dele og snakke om bruk av reseptbelagte medisiner på sosiale medier. Men jeg har ingen forventning av at Kristin skal forstå det. Dette! folk må gjerne knaske opioider til de blir spyr og innlagt for min del, men ikke PROMOTER det på en så stor kanal!!! 4 11
Melkebart1 Skrevet i går, 15:02 #12593 Skrevet i går, 15:02 parmanoia skrev (2 timer siden): Nettopp. Det er helt vanlig å få med seg noen hjem for en begrenset periode etter en operasjon. Og man blir litt rar og mulig flirete av dem. Uansett historikk. Det er ikke noe spesielt i det. Nei det er helt sant! At folk tror de overgår leger her inne, med synsing ang operasjon og medisinering, er bare til å le av😅 Gosj!! 3
Orly Skrevet i går, 17:08 #12594 Skrevet i går, 17:08 Jenzen skrev (6 timer siden): Spesielt at hun får oxynorm…tenker hun fint hadde klart seg på paralgin forte i værste fall tramadol… vi alle kunne jo se at hun var tydelig ruset der hun lå og kavet og lo… oxy ga vel mersmak. Hun bør jo være forsiktig,siden hun har en tidligere rushistorikk. Nemlig piller!💊 Ingenting spesielt med at hun fikk det, jeg fikk det jeg også for samme operasjon 2 1
Palmemor Skrevet i går, 17:31 #12595 Skrevet i går, 17:31 Orly skrev (21 minutter siden): Ingenting spesielt med at hun fikk det, jeg fikk det jeg også for samme operasjon Jeg fikk ikke det. De spurte ikke. Jeg ba ikke om det. Har hatt ørten operasjoner uten å bruke oxynorm, men det er opp til enhver hva man trenger (og legen). Men hun har sinnsykt mange følgere og legger ut som en sannhet at man MÅ ha vanedannende medisiner etter en sånn operasjon. Feil!! 1 5
spirå12 Skrevet i går, 18:08 #12596 Skrevet i går, 18:08 Oi, for en tullete diskusjon. Smertestillende opiater er ikke farlig å bruke når man har smerter ! Smerter har man ofte etter en en stor bukoperasjon. 2 1
Palmemor Skrevet i går, 18:28 #12597 Skrevet i går, 18:28 spirå12 skrev (17 minutter siden): Oi, for en tullete diskusjon. Smertestillende opiater er ikke farlig å bruke når man har smerter ! Smerter har man ofte etter en en stor bukoperasjon. Det er ikke poenget!! Poenget er at hun presenterer det som at DET MÅ MAN HA! Hun er en influenser og bør trå varsomt når det gjelder å oppfordre til bruk av reseptbelagte medisiner, vanedannende medisiner og medisiner generelt! Man MÅ ingen verdens ting, selv etter en stor bukoperasjon, og hun har ingenting med å skulle navngi opioider hun får av legen. På samme måte som alle andre influensere får kjeft for å promotere medisiner mot det ene og det andre 10 1
parmanoia Skrevet i går, 18:33 #12598 Skrevet i går, 18:33 Hun promoter ikke opioider. Sjekk hva det faktisk betyr. Hun forteller følgerne at hun bruker det, sammen med to andre mildere smertestillende. Hun oppfordrer ingen til å bruke det. Hun forteller at hun har fått det og trenger det i en begrenset periode etter en større operasjon som å fjerne livmor er. Dette er vanlig. Ro ned egga her. Som influensere flest, så deler hun alt, ja. Sånn er det. Har sett veldig mye verre, for å si det sånn. Men noen skal jo sitte og pirke på absolutt alt. 1 3
Palmemor Skrevet i går, 18:43 #12599 Skrevet i går, 18:43 parmanoia skrev (10 minutter siden): Hun promoter ikke opioider. Sjekk hva det faktisk betyr. Hun forteller følgerne at hun bruker det, sammen med to andre mildere smertestillende. Hun oppfordrer ingen til å bruke det. Hun forteller at hun har fått det og trenger det i en begrenset periode etter en større operasjon som å fjerne livmor er. Dette er vanlig. Ro ned egga her. Som influensere flest, så deler hun alt, ja. Sånn er det. Har sett veldig mye verre, for å si det sånn. Men noen skal jo sitte og pirke på absolutt alt. «Det er ett kriterie etter en sånn operasjon» sa hun i går. Det er det på ingen måte 6
parmanoia Skrevet i går, 18:44 #12600 Skrevet i går, 18:44 Palmemor skrev (Akkurat nå): «Det er ett kriterie etter en sånn operasjon» sa hun i går. Det er det på ingen måte Oioi. Hvilken skandale. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå