Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fantorangen-Oslo skrev (53 minutter siden):

Men, det som er så merkelig er jo at Kristin alltid har vært litt "kraftig". Siden dag 1 hun begynte med blogging har hun vært litt "kraftig" og kritisert andre influensere for både det ene og det andre som en slags moralens vokter. Nå har hun blitt klin lik de andre. Hva er det de holder på med? Har mange fått ordnet seg resept på wegovy eller a la diabetes-meds eller heller det mot spiseforstyrrelser. Den siste sesongen av "Spillet" hvor nydelige Sofie K også deltok la jeg merke til at hun satt å spiste nærmest hele tiden, spesielt da de var i Skyggehuset, men det virker ikke som et gram legger seg. SK la også på seg litt en del etter deltagelsen i Farmen Kjendis, men nå er det ikke et gram overflødig fett (ja, vet de trener), men antall inntak av kalorier skal forbrennes i lik grad som inntak så da må det jo trenes en god del. Det er også svært mye kalorier i alkohol, og dette skal også forbrennes. Skjønner ikke hvordan mange av de klarer å holde seg så radmagre. Ser det er veldig "in" nå. Å være så mager som overhodet mulig..

Jeg var nylig i England en periode, og «alle» bruker Ozempic o.l. De bestiller på nett og bruker det uten noe som helst oppfølging av helsepersonell. Ser ikke bort ifra at liknende skjer her på bjerget. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Jeg var nylig i England en periode, og «alle» bruker Ozempic o.l. De bestiller på nett og bruker det uten noe som helst oppfølging av helsepersonell. Ser ikke bort ifra at liknende skjer her på bjerget. 

Det er det jeg også mistenker. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Fantorangen-Oslo skrev (9 timer siden):

Men, det som er så merkelig er jo at Kristin alltid har vært litt "kraftig". Siden dag 1 hun begynte med blogging har hun vært litt "kraftig" og kritisert andre influensere for både det ene og det andre som en slags moralens vokter. Nå har hun blitt klin lik de andre. Hva er det de holder på med? Har mange fått ordnet seg resept på wegovy eller a la diabetes-meds eller heller det mot spiseforstyrrelser. Den siste sesongen av "Spillet" hvor nydelige Sofie K også deltok la jeg merke til at hun satt å spiste nærmest hele tiden, spesielt da de var i Skyggehuset, men det virker ikke som et gram legger seg. SK la også på seg litt en del etter deltagelsen i Farmen Kjendis, men nå er det ikke et gram overflødig fett (ja, vet de trener), men antall inntak av kalorier skal forbrennes i lik grad som inntak så da må det jo trenes en god del. Det er også svært mye kalorier i alkohol, og dette skal også forbrennes. Skjønner ikke hvordan mange av de klarer å holde seg så radmagre. Ser det er veldig "in" nå. Å være så mager som overhodet mulig..

Kristin har ikke vært kraftig tidligere, men normalvektig/ slank.

Jeg har aldri hatt begrensninger på hva jeg har spist, og har ikke hatt noe overflødig på kroppen til tross for at jeg ikke har trent, og det er slik jeg og mange er bygd faktisk.

Jeg ble enda tynnere etter at jeg fikk barn når jeg var 32, men nå når jeg er eldre merker jeg at jeg begynner å legge på meg, men Kristin har ikke kommet i den alderen enda.

Endret av Tough cookie
  • Liker 6
Skrevet
Tough cookie skrev (44 minutter siden):

Kristin har ikke vært kraftig tidligere, men normalvektig/ slank.

Jeg har aldri hatt begrensninger på hva jeg har spist, og har ikke hatt et ekstra gram overflødig på kroppen, til tross for at jeg ikke har trent, og det er slik jeg og mange er bygd faktisk.

Jeg ble enda tynnere etter at jeg fikk barn når jeg var 32, men nå når jeg er eldre merker jeg at jeg begynner å legge på meg, men Kristin har ikke kommet i den alderen enda.

Jeg sier ikke at hun bruker slankesprøyter, bare at det er en sterk trend i tiden. Mange bruker det selv om de ikke er overvektige også. 

• Liker 5
Skrevet
Era Vulgaris skrev (2 timer siden):

Jeg sier ikke at hun bruker slankesprøyter, bare at det er en sterk trend i tiden. Mange bruker det selv om de ikke er overvektige også. 

Det kan godt hende hun bruker slankesprøyter, men at hun har vært "kraftig" tidligere er bare tull.

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet

Hvis Kristin var kraftig, er jeg smellfeit. Og det er jeg ikke. Kristin var helt vanlig og fin.

• Liker 2
Skrevet
Tough cookie skrev (3 timer siden):

Det kan godt hende hun bruker slankesprøyter, men at hun har vært "kraftig" tidligere er bare tull.

Det er feil, hun var absolutt «kraftig», dvs. -  lubben er et mer riktig ord. Er bare å se på tidligere videoer og bilder fra da hun deltok på bloggerne f eks. Hele perioden da hun bodde med D. Hun brøt med D, hyret en PT på tross av å hate trening, og ble nesten over natten tynn. Nå stikker det jo bein ut nærmest i «etasjer» både her og der. Ser ikke sunt ut.

Men denne slankheten som preger henne nå har overhodet ikke vært der før hun parkerte Dennis, før det var hun direkte lubben. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (8 timer siden):

Det er feil, hun var absolutt «kraftig», dvs. -  lubben er et mer riktig ord. Er bare å se på tidligere videoer og bilder fra da hun deltok på bloggerne f eks. Hele perioden da hun bodde med D. Hun brøt med D, hyret en PT på tross av å hate trening, og ble nesten over natten tynn. Nå stikker det jo bein ut nærmest i «etasjer» både her og der. Ser ikke sunt ut.

Men denne slankheten som preger henne nå har overhodet ikke vært der før hun parkerte Dennis, før det var hun direkte lubben. 

Da har du en annen definisjon på "kraftig/lubben" enn hva jeg har, for når hun bodde med Dennis var hun normalt slank, og hadde ikke bilringer, mage og lubne lår/rumpe som man har når man er kraftig/lubben.

Uansett er det tullete å diskutere hvordan kroppen hennes var tidligere.

Får håpe hun ikke tar slankesprøyter eller slanker seg. Den slanke figuren tror jeg kommer av at hun spiser veldig rent nå og har kuttet ut godteri og prosessert mat, og så har hun sikkert høy forbrenning og forbrenner mer enn hva hun spiser.

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Måtte Google hvordan hun så ut tidligere igjen. Hun var absolutt ikke lubben. Helt normal. Men det jeg derimot så er ei dame som kler seg noe baggy uten å fokusere på kropp. Den nye Kristin elsker å vise frem ribbein, tynn mage og milelange bein. Ingen tvil om at hun har blitt den hun kritiserte før hvertfall. Nå er det thinspo. Det forteller oss at hun tidligere egentlig bare var misunnelig på CBE, SE og resten av gjengen. Absurd at ingen tar henne på det, men SE holder seg nok for god til det, for hun gidder ikke sparke nedover. 

• Liker 21
  • Nyttig 8
Skrevet
Pakini skrev (På 15.9.2025 den 9.26):

De fleste som er over snittet interessert i bil, kan ved å se på bilen vite hva motor, modell ol bilen er. Hadde aldri falt meg inn å et bilnr, og den Porschen er ingen spesiell bil. Uansett, dårlig at de ikke følger opp EU-kontroll, og de bør absolutt ikke kjøre med bilen. 

Man kan ikke vite alt bare ved å se på bilen, er greit at gnålekråka får litt. Later som de har så mye penger så er de pank fattige, kvalme folk.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Margit777 skrev (2 timer siden):

Man kan ikke vite alt bare ved å se på bilen, er greit at gnålekråka får litt. Later som de har så mye penger så er de pank fattige, kvalme folk.

Hvordan endte du opp med den konklusjonen? 

Skrevet
Tough cookie skrev (10 timer siden):

Jeg har ikke sagt noe om kroppen hennes i det hele tatt. Enig i at hun ikke så verken kraftig eller lubben ut tidligere. 

Skrevet
Luvinesta skrev (På 24.9.2025 den 15.21):

At man går så langt at man screenshotter en snapstory, noterer seg bilnummeret, logger seg inn på vegvesenet sine sider ved å bruke bankID, søker opp bilen, screenshotter privat personalia, går inn på forumet her, og deler alt. Da er det ikke lenger en diskusjon, kritikk eller en mening, da beveger man seg inn på stalking nivå i privat sfære. Det er ikke normalt. Det er en grunn for at personlig BankID er påkrevd når man søker opp skilter.

Dette minner om en gammel tråde om CBE for mange år siden da hun ville holde navnet på sitt kommende barn hemmelig. Da gikk en bruker gikk inn på hennes private og anonyme konto på Etsy, fant vimpler med bokstaver, satte bokstavene sammen til navnet og la det ut på forumet her. Det er nok like plausibelt som at den brukeren ville finne navntips til sin egen baby som at brukeren her var opptatt av bilmotorer(...) Unnskyldningene var de samme dog. Hun hadde jo en bruker på Etsy så det kunne hun skylde seg selv for.

Jeg personlig skal ikke si hva jeg mener om Gjelsvik her da det ikke egner seg på trykk, men uansett hvilket forhold man har eller mener om denne eller andre influensere så er det enkelte grenser man ikke bør tråkke over når det kommer til etisk og privat/offentlig. Og de som forsvarer dette bør gå inn i seg selv og kanskje gå ut og kjenne på litt gress.

Det er faktisk ikke en privatsak å kjøre rundt med en bil som ikke er EU-godkjent. Det kan potensielt gå utover andre i trafikken. Men hadde hun villet unngå at den informasjonen kom ut så kunne hun lett kostet på seg en avtale på bilverkstedet. Når man er en «offentlig» person går grensen for stalking lengre. Det er helt innafor spør du meg. Det er ikke synd på henne. Alle står fritt til å sjekke om min bil er EU godkjent, for jeg har ingenting å skjule. Ser ikke på det som noe privat

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Era Vulgaris skrev (18 timer siden):

Hun bruker definitivt ikke slankesprøyter. Isåfall er disse smuglet inn ulovlig, for ingen i hennes vektklasse får slikt på resept. Kristin har aldri vært kraftig. Hun har alltid vært slank. Nå er hun tynn, men å si Hun har vært kraftig er jo bare rart😅 

At hun er hyper sunn blitt er sant... Det er ikke en vaffel der i huset som det ikke puttes en grønsak i....

• Liker 5
Skrevet
M.H85 skrev (1 minutt siden):

Hun bruker definitivt ikke slankesprøyter. Isåfall er disse smuglet inn ulovlig, for ingen i hennes vektklasse får slikt på resept. Kristin har aldri vært kraftig. Hun har alltid vært slank. Nå er hun tynn, men å si Hun har vært kraftig er jo bare rart😅 

At hun er hyper sunn blitt er sant... Det er ikke en vaffel der i huset som det ikke puttes en grønsak i....

Hvis du hadde lest mitt første innlegg om disse slankesprøytene, ville du sett at jeg sier at de som bruker dem uten medisinsk oppfølging, bestiller dem på nett. Veldig vanlig i mange andre land, og veldig mange som bruker det er overhodet ikke overvektige. 

Jeg har heller ikke kommentert kroppen eller vekten hennes overhodet. 

• Liker 2
Skrevet
Era Vulgaris skrev (2 minutter siden):

Hvis du hadde lest mitt første innlegg om disse slankesprøytene, ville du sett at jeg sier at de som bruker dem uten medisinsk oppfølging, bestiller dem på nett. Veldig vanlig i mange andre land, og veldig mange som bruker det er overhodet ikke overvektige. 

Jeg har heller ikke kommentert kroppen eller vekten hennes overhodet. 

Ok. Blir bekymret bare av å lese at det kan bestilles slankesprøyter på nett med stoffer ingen vet hva inneholder. La oss håpe få mennesker tør bruke slikt gitt. 

• Liker 7
Skrevet
M.H85 skrev (40 minutter siden):

Ok. Blir bekymret bare av å lese at det kan bestilles slankesprøyter på nett med stoffer ingen vet hva inneholder. La oss håpe få mennesker tør bruke slikt gitt. 

Dessverre er det blitt veldig vanlig, «alle» kjendiser bruker det, ikke nødvendigvis for vektnedgang, men for å holde seg tynne. Veldig bekymringsfullt. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Malermester a gitt, glemte at "rullingen" slipper maling 😛 Sees godt i ansiktet , små malingsflekkedrypp 😛 Hvordan seeer det da ut  på bord, benk og gulv, ja aaalt som ikke er tildekt :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Den mørke blå (grå) fargen kræsjer jo spektakulært med den pastell-turkise, synes jeg da 😁 Og knallblå i gangen og korallrosa på do 😁

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...