Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bjerka skrev (1 time siden):

Hun er en tornado. Og nå skal hun snart sitte stille i åtte uker. Stakkars Livets mann 🤣

Det er nok heller han som blir å synes synd seg selv. Hvem skal da lage rundstykker,  rydde,vaske, handle, sortere,rydde?😅 Hun kommer til å bli gal av å være "invalid ". Han kommer til å innse alt han må gjøre. Blir nok mye takeaway, og det får nok Kristin til å se rødt.😅🙈

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange maskara har hun nå betegnet som «beste ever» i år, egentlig? Ser stadig nye, dyre maskaraer - og alle proklameres de som the only one som hun skal sverge til?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (9 timer siden):

Hvor mange maskara har hun nå betegnet som «beste ever» i år, egentlig? Ser stadig nye, dyre maskaraer - og alle proklameres de som the only one som hun skal sverge til?

Haha, takk! Har lurt på det samme. Først var det en billig mascara, har glemt hvilken. Hva er siste?

• Liker 4
Skrevet
FreezeandFawn skrev (3 timer siden):

Haha, takk! Har lurt på det samme. Først var det en billig mascara, har glemt hvilken. Hva er siste?

Husker hun reklamerte for kun svindyre produkter. Mener maskara til typ 1200 😅 Skikkelig flott med gjeldsproblemer, og en parfyme til 2500.... Det er jo slik med alt. Når ser man henne bruke noe fra normal etc. Hadde gjerne tenkt litt mer økonomisk da hun har skyldt millioner til folk for tapt hussalg osv... Noen billige maskara har jeg ikke fått med. Samme med butikken. Kjøper jo den dyreste maten ,alt er dritt og crap for henne. Er nok rett før hun kjøper en høne som kan verpe egg også for å vite de er gode nok.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå er hun i gang med jule-spleisen igjen, og pengene går direkte til henne og hun selv fordeler til de som søker, mon tro om det blir like mye "støy" som det har vært tidligere

https://www.spleis.no/project/459603

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
Skrottefar skrev (20 minutter siden):

Nå er hun i gang med jule-spleisen igjen, og pengene går direkte til henne og hun selv fordeler til de som søker, mon tro om det blir like mye "støy" som det har vært tidligere

https://www.spleis.no/project/459603

idioti å støtte noen via henne, når vi samtidig ser at de planlegger et for dyrt bryllup 

• Liker 15
  • Nyttig 14
Skrevet
Klementine skrev (1 minutt siden):

idioti å støtte noen via henne, når vi samtidig ser at de planlegger et for dyrt bryllup 

Tror absolutt hun ikke tar e pengene selv. 100%. Det blir for drøyt.   

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Endret, har skrevet tilsvarende  i tråden fra før😜😎

Endret av Full kontroll
Skrevet
Klementine skrev (11 timer siden):

Hvorfor når så mange får hjelp? Og ja jeg VET at de som trenger det får hjelp. Jeg har sett folk legge ut at de har fått pengene og hun dokumenterte det rimelig greit sist.

• Liker 1
Skrevet

Man kan da støtte slike tiltak helt uten å gå gjennom henne! Mye bedre. Da bidrar man ikke til at hun skal sole seg i glansen av det hele og betegne seg selv som en slags helgen, slik hun alltid gjør.

• Liker 8
  • Nyttig 19
Skrevet

Jeg syns det er rart at mediene ikke røsker litt tak i henne. Denne spleisen har vært blitt kritisert før, fordi hun er et kaos med penger. Nok en gang skal pengene gå direkte til henne. Dette er problematisk av flere grunner. Det er vanskelig å spore pengene og skille hvilke penger som er hennes private og hva folk har «donert». Det er også problematisk i den forstand at hun ved feks søknad om boliglån, kan vise til inntekter hun reellt ikke har. For eksempel hvis hun tar kontakt med bankene når spleisen er avslørt, og det ser ut som hun har mer kapital enn hun har. At folk støtter denne spleisen er for meg vilt. Jeg er glad for at folk har giverglede, men det finnes nok av organisasjoner som samler inn og faktisk andre kjendiser som også har spleiser, men da direkte til en organisasjon som forvalter og plukker ut (feks Mads Hansen i fjor, hvor alt gikk gjennom en profesjonell aktør). Hun irriterer meg. Før trodde jeg blankt på henne, til jeg innså at denne julaften, Palestina-engasjementet og kritikken mot andre kjendiser kun er for egen publisitet. Jeg vil gjerne se dokumentasjon på at hun selv bidrar til sin egen spleis. Med så høy inntekt hun referer til på Snapchat, kan hun vel selv spytte inn 100.000,-? Men mest sannsynlig ikke, for hun skal jo ha verdens dyreste bryllup og sikkert utallige ferier med kjæresten neste uke. Ikke tro hun sparer penger til aktiviteter med ungene, de får nøye seg med hyttetur. 

• Liker 22
  • Nyttig 18
Skrevet
M.H85 skrev (13 timer siden):

Tror absolutt hun ikke tar e pengene selv. 100%. Det blir for drøyt.   

Hun sier hun tjenester 150.000 bare på Snapchat i måneden. Og det er i tillegg til inntekter fra samarbeid og denne «vellykkede» bedriften sin. Hun kan vel gå frem som et godt eksempel å donere alle pengene fra Snapchat de to neste månedene, frem til jul da vel? Men dette kan du bare glemme at hun gjør, for andre skal gi. Hun skal gifte seg, dra på luksuriøse ferier, betale gjeld og sikkert masse i bidrag siden hun aldri har sønnen sin. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Hønemoor skrev (5 timer siden):

Hun sier hun tjenester 150.000 bare på Snapchat i måneden. Og det er i tillegg til inntekter fra samarbeid og denne «vellykkede» bedriften sin. Hun kan vel gå frem som et godt eksempel å donere alle pengene fra Snapchat de to neste månedene, frem til jul da vel? Men dette kan du bare glemme at hun gjør, for andre skal gi. Hun skal gifte seg, dra på luksuriøse ferier, betale gjeld og sikkert masse i bidrag siden hun aldri har sønnen sin. 

Det er en annen ting . Det er jeg enig i. Hun kunne fint gitt selv, men neida andre skal gi.  Det er litt kvalmende egentlig. 

• Liker 6
Skrevet
M.H85 skrev (7 minutter siden):

Det er en annen ting . Det er jeg enig i. Hun kunne fint gitt selv, men neida andre skal gi.  Det er litt kvalmende egentlig. 

Hun gir jo av sin tid i den «travle influenser hverdagen. « Sikkert ikke lett når du skal planlegge livets bryllup, rydde og male huset annenhver uke og organisere, omorganisere hele tiden. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Sparkel skrev (5 timer siden):

Hun gir jo av sin tid i den «travle influenser hverdagen. « Sikkert ikke lett når du skal planlegge livets bryllup, rydde og male huset annenhver uke og organisere, omorganisere hele tiden. 

Det er noe helt vilt hypert med den der evig uroen etter å sortere å rydde i skuffer og hyller. Noe litt panisk som en person som aldri finner ro.... Tenk om hun brukte mer tid på aktiviteter med barna heller, men hun liker jo alt annet enn det... 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin. 

Skrevet (endret)

Note to all kids! Dont knock om K sin dør. Der vil du nok få gulrøtter og eplebiter. 🍎🥕

Tenk og ha så lite å snapper om at hun snakker nedlatende om snopet barn får på Halloween, tar fra de gleden! Ingen av mine gaflet ned en hel bøtte med snop, den sto på rommet lenge med goderi oppi. Hun snakker som det er verdens undergang. Hun må seriøst få noe mer givende prate om. Hørte mannen var uenig, de fleste er vel det! La barn få denne dagen sin å samle goderi til den store gullmedaljen 🎉🎉 Bare å begynne å sammenligne det med "fedme" i norge. Haha. Vel Kristin,  fedme i Norge kommer IKKE fra en bøtte snop 1 gang i året. Latterlig.

Endret av M.H85
  • Liker 25
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Nei, huff, at  barn skal ha det gøy, kose seg er jo uhørt i hennes verden 😕 Tenk om "dette krapylet" av en frekkis er kompis av F da?? Merker meg, sånn generelt hvor lite hun kan om barn .( for å si det enkelt) 

Dette snakkes det aldri om🤨Da elsklingen ble litt for ærlig og plumpet  ut at det konsumeres vin, ikke han like ofte som henne, satte Kirstin nærmest øynene i han😜virket ikke så happy over den «avsløringen»🥳Kan  ikke huske å ha sett vinglass (synlig)  fremme siste tiden😅

IMG_6138.jpeg

Endret av Full kontroll
  • Liker 9
Skrevet

Frøken bedreviter er ute og rasler med moralens pekefinger igjen i sunnhetens ånd! Sikkert med vin både før og etter, ironisk nok.

Får ikke håpe at noen tipser henne om at stillingen til Fredrik Solvang er ledig for hun hadde sikkert tenkt at den kunne hun passet i.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (3 timer siden):

Note to all kids! Dont knock om K sin dør. Der vil du nok få gulrøtter og eplebiter. 🍎🥕

Tenk og ha så lite å snapper om at hun snakker nedlatende om snopet barn får på Halloween, tar fra de gleden! Ingen av mine gaflet ned en hel bøtte med snop, den sto på rommet lenge med goderi oppi. Hun snakker som det er verdens undergang. Hun må seriøst få noe mer givende prate om. Hørte mannen var uenig, de fleste er vel det! La barn få denne dagen sin å samle goderi til den store gullmedaljen 🎉🎉 Bare å begynne å sammenligne det med "fedme" i norge. Haha. Vel Kristin,  fedme i Norge kommer IKKE fra en bøtte snop 1 gang i året. Latterlig.

Kristin har overhodet INGENTING hun skulle ha sagt når det gjelder andre sine barn. At hun har et strengt regime i sitt eget hjem er en ting, men la andre barn få kose seg med snop på Halloween. Undres på om hennes egen sønn får gå fra hus til hus og samle inn noe?

Er ikke grenser for hva hun skal blande seg inn i !

• Liker 13
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...