Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
M.H85 skrev (1 minutt siden):

Faktisk et mer normalt "oppsatt" bilde dette. Synes det ser ok ut! Verre med andre bilder der beina er dratt mye ut og føttene store😅Så dette bilde var helt ok synes jeg. Oppstilt ja,posering for å gjøre kroppen mer definert/slim..,men reagerte ikke noe på det bilde kontra andre bilder hun legger ut.

Dette derimot..Dama er under 170cm,men ser ut som 190 cm fordi ting er dratt slik ut for å se tynnere ut. Ikke bra.

Screenshot_20250417_132803_Instagram.jpg

• Liker 8
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

Dette er en avsporing, men jeg begynte å tenke på at jeg aldri har lest noe om Kristin sin far.

Hun har aldri nevnt sin far, men snakker varmt om sin fantastiske mor. 

Har aldri faren hennes vært inne i bildet?

• Liker 2
Skrevet
M.H85 skrev (3 timer siden):

Faktisk et mer normalt "oppsatt" bilde dette. Synes det ser ok ut! Verre med andre bilder der beina er dratt mye ut og føttene store😅Så dette bilde var helt ok synes jeg. Oppstilt ja,posering for å gjøre kroppen mer definert/slim..,men reagerte ikke noe på det bilde kontra andre bilder hun legger ut.

Greia er at hun har vært veldig krass mot andre influensere som hun mener bidrar til kroppspress. Men etter vektnedgang og ny kjæreste har hun blitt like ille selv. Snakk om å kaste stein i glasshus!

• Liker 10
  • Nyttig 21
Skrevet
Vinnanna15 skrev (16 timer siden):

40 årskrisa er et faktum😅

Enig. Virker som om hun er livredd for å bli middelaldrende mamma og ikke "ung, fri og fresh" lenger. Så derfor tviholdes det på dette. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Sparks skrev (6 timer siden):

Hva er galt med dette??

Er hun på stranda eller ser dette ut som en naturlig setting for denne poseringen?

Hun står og poserer i en badedrakt, mens telefonen dekker over ansiktet. Så dette er ikke et naturlig bilde hvor meningen er å smile til verden, men et rent og skjært "se på meg hvor tynn jeg er i badetøy-bilde", og med tanke på hvor høyt hun har ropt ut og kjeftet rundt på nettopp denne type kroppsfiksering, så blir dette galt. For det er jo nettopp det det er: Fokus på kropp hvor målet er å vise seg frem. Å komme opp og frem gjennom å skjelle ut andre influencere og bransjen som igjen påvirker andre på en skadelig måte for å selv falle i samme sporet...er intet annet enn kritikkverdig.

Endret av K_mb
  • Liker 9
  • Nyttig 22
Skrevet
K_mb skrev (10 minutter siden):

Er hun på stranda eller ser dette ut som en naturlig setting for denne poseringen?

Hun står og poserer i en badedrakt, mens telefonen dekker over ansiktet. Så dette er ikke et naturlig bilde hvor meningen er å smile til verden, men et rent og skjært "se på meg hvor tynn jeg er i badetøy-bilde", og med tanke på hvor høyt hun har ropt ut og kjeftet rundt på nettopp denne type kroppsfiksering, så blir dette galt. For det er jo nettopp det det er: Fokus på kropp hvor målet er å vise seg frem. Å komme opp og frem gjennom å skjelle ut andre influencere og bransjen som igjen påvirker andre på en skadelig måte for å selv falle i samme sporet...er intet annet enn kritikkverdig.

Dette. Bildet i seg selv syntes jeg sånn egentlig ikke det er så mye galt med, men Kristin har vært den som har skreket ut om kroppspress i sosiale medier - og nå driver hun å poster - akkurat sånne bilder som hun har kritisert andre beinhardt for å gjøre. 

Hvem har hun brutt vennskapet med foresten? Fikk opp en highlight på Snapchat men fikk ikke sett og nå er den vekk.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
baremeg007 skrev (18 timer siden):

Hva i all verden går av henne? Flaut rett og slett. Bilde fra snap tidligere i år

IMG_2059.jpeg

Me,myself  and I, & the sunset 🌞💃

IMG_0420.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Tough cookie skrev (5 timer siden):

Dette er en avsporing, men jeg begynte å tenke på at jeg aldri har lest noe om Kristin sin far.

Hun har aldri nevnt sin far, men snakker varmt om sin fantastiske mor. 

Har aldri faren hennes vært inne i bildet?

Hun har nevnt sin far. Hun prøvde å ta opp kontakten i fjor eller året før, men gikk helt som hun ønsket. Hun har vokst opp med sin mor og hatt lite kontakt med far opp igjennom årene. 

• Liker 1
Skrevet
Grüner skrev (3 timer siden):

Greia er at hun har vært veldig krass mot andre influensere som hun mener bidrar til kroppspress. Men etter vektnedgang og ny kjæreste har hun blitt like ille selv. Snakk om å kaste stein i glasshus!

Stemmer det. Hun "hatet" jo dem hun har blitt selv..Det er så overfladisk alt,finnes ikke jordnært.  Hvem blir inspirert av en alenetur til verdens mest "oppskryte" masete by London egentlig? I tillegg er det nok få som blir inspirert av det hun la ut som er utelukkende de dyreste restaurantene og dyreste hotellene 🤣 Nei, inspirasjon ligger nok i noe annet som skjulte perler osv, ikke 5 stjerners hotell med basseng på taket mens du selv poserer i badetøy og tror du er deilig som et sukkertøy, da heter det Reklame, ikke inspirasjon. Samme gjelder forholdet hennes, det er garantert ikke så rosenrødt som hun skal ha det til med livets mann som kommer ridende på en hvit hest. En velfungerende storfamilie har ikke slike prioriteringer dem har😅 Fake...fake alt det Kristin har blitt..

• Liker 30
  • Nyttig 3
Skrevet
K_mb skrev (2 timer siden):

Akkurat som jeg sa. Det er jo dobbeltmoral. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (4 minutter siden):

Stemmer det. Hun "hatet" jo dem hun har blitt selv..Det er så overfladisk alt,finnes ikke jordnært.  Hvem blir inspirert av en alenetur til verdens mest "oppskryte" masete by London egentlig? I tillegg er det nok få som blir inspirert av det hun la ut som er utelukkende de dyreste restaurantene og dyreste hotellene 🤣 Nei, inspirasjon ligger nok i noe annet som skjulte perler osv, ikke 5 stjerners hotell med basseng på taket mens du selv poserer i badetøy og tror du er deilig som et sukkertøy, da heter det Reklame, ikke inspirasjon. Samme gjelder forholdet hennes, det er garantert ikke så rosenrødt som hun skal ha det til med livets mann som kommer ridende på en hvit hest. En velfungerende storfamilie har ikke slike prioriteringer dem har😅 Fake...fake alt det Kristin har blitt..

Ja, nå virker det jo nesten som hun bare var misunnelig på andre influensere og derfor gikk til angrep på dem. Men da hun selv gikk ned i vekt, fikk ny kjæreste og økt selvtillit mht eget utseende, begynte hun å gjøre det samme selv.

• Liker 14
  • Nyttig 21
Skrevet
Grüner skrev (21 minutter siden):

Ja, nå virker det jo nesten som hun bare var misunnelig på andre influensere og derfor gikk til angrep på dem. Men da hun selv gikk ned i vekt, fikk ny kjæreste og økt selvtillit mht eget utseende, begynte hun å gjøre det samme selv.

🎯

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 3
Skrevet
Anno1969 skrev (5 minutter siden):

Kristin fant ingenting på Cirkel K som barna kunne få kose seg med på påsketur! Di hadde bare godteri og ultraprosisert mat… Det er livsfarlig å la barna få nyte i påska. Det må være frukt og ender opp med å komme ut med Appelsinjuice!!! Gud hvor syk hun er!! Men selv sitter hun der og koser seg med sine daglige øl og vinglass !! Da tenker hun ikke sunt i det hele tatt! Er bare fast føde man ikke må innta som ikke er sunt. Flytende føden Kristin foretrekker er overhode ikke sunn og direkte skadelig for kropp, lever og avhengighetsskapende! Tenk om hun ble nektet den kosen når hun skulle på tur?? Det hadde aldri Kristin taklet! 

Dette er jo så spinnvilt. Får nesten vondt av ungene. Jeg er enig i at sunt og variert er det beste, men litt godis på lørdag eller i påsken unner jeg alle unger. Men det er klart nå spiser vi veldig variert, og jeg gir også barna mine kjøtt… men jeg føler hun er inne i en slags mani-fase nå. Det blir for mye, og jeg tipper at hun for 8 år siden nettopp hadde kritisert en sånn type influenser som projiserer sine vektissues på ungene.

• Liker 26
  • Nyttig 4
Skrevet
Anno1969 skrev (8 minutter siden):

Kristin fant ingenting på Cirkel K som barna kunne få kose seg med på påsketur! Di hadde bare godteri og ultraprosisert mat… Det er livsfarlig å la barna få nyte i påska. Det må være frukt og ender opp med å komme ut med Appelsinjuice!!! Gud hvor syk hun er!! Men selv sitter hun der og koser seg med sine daglige øl og vinglass !! Da tenker hun ikke sunt i det hele tatt! Er bare fast føde man ikke må innta som ikke er sunt. Flytende føden Kristin foretrekker er overhode ikke sunn og direkte skadelig for kropp, lever og avhengighetsskapende! Tenk om hun ble nektet den kosen når hun skulle på tur?? Det hadde aldri Kristin taklet! 

🎯 Også generaliserer hun et helt folkeslag. Nordmenns ukultur… Hun er ute etter medieoppslag. Vil hun være et godt forbilde for sitt barn burde hun ta seg en utdanning og begynne å jobbe. Livet er mer en frukt og grønnsaker. 

• Liker 27
  • Nyttig 6
Skrevet

Fant dette utsagnet fra Kristin, hvor hun kritiserer fotballfrue for å redigere bildene sine. Se hvem som selv har havnet i samme situasjon fordi hun selv nå veier «50 kilo»….

IMG_1149.jpeg

• Liker 7
  • Nyttig 22
Skrevet

Hva fyller hun påsekeggene med til barna? Clementiner og druer?

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...