Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Full kontroll skrev (2 timer siden):

Med barn i hus, må man til alle tider være såå opptatt med alt mulig, eller fraværende som jeg kaller der i Kristins tilfelle? Kan ikke "helligdagen" være hellig lengre, så barn får hentet seg litt inn, før ny uke, enten de går i barnehage eller skole, hæ? To stælker på duracel heeele døgnet jo 😛 

Rareste "storfamilien" jeg har sett. Mer mennesker som bor kun i samme hus. Er ikke mye felles aktiviteter der. Mor og bonusmor  vil heller rydde,sortere,snakke til mobilen eller dra på ferie alene. Hun lever jo mer et ungkarsliv enn det faktum at hun bor med mann og mange barn. Slik ville ikke jeg levd om jeg bodde med mine,dine,våre... Da kan man heller bo alene😅

• Liker 12
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
M.H85 skrev (29 minutter siden):

Da kan man heller bo alene😅

Det er nok det hun ønsker men da må hun betale for det selv og betale regninger og skatt selv.

Og det er jo ikke gøy.

• Liker 17
Skrevet
Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Det er nok det hun ønsker men da må hun betale for det selv og betale regninger og skatt selv.

Og det er jo ikke gøy.

Jupp, hun hadde garantert bodd alene hvis hun kunne valgt. Hun er ikke typen til å leve i en storfamilie, for hun er veldig egoistisk og bare opptatt av mobilen!

De andre må være tålmodige og rause!

• Liker 9
Skrevet
Moongirl skrev (3 minutter siden):

Jupp, hun hadde garantert bodd alene hvis hun kunne valgt. Hun er ikke typen til å leve i en storfamilie, for hun er veldig egoistisk og bare opptatt av mobilen!

De andre må være tålmodige og rause!

Du vet at jobben går via mobilen ?  Hun er ikke egoistisk. 

Skrevet
Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Og det er jo ikke gøy.

Ja selvfølgelig...  Tror vi har diskutert det før her og. Hun liker ikke noe storfamilie, hun savner nok ekstremt mye å bo alene,men måtte jo velge da..tvangssalg og økonomisk helvete eller samboer og kids.... 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva er dette vennskapsbruddet? Det nye er å snakke i koder, slik at følgerne henger med videre🙈

• Liker 8
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (1 time siden):

Hva er dette vennskapsbruddet? Det nye er å snakke i koder, slik at følgerne henger med videre🙈

Sikkert mega hyggelig og ikke rent lite provoserende for denne eks venninna når Kristin tar hele Noreg med på ferden. Noen ting bør holdes privat! Hun fyrer nok opp ilden på et allerede betent vennskapsbrudd!

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (19 timer siden):

Sikkert Belinda.

• Liker 5
Skrevet
Sansa20 skrev (På 6.4.2025 den 22.27):

Du vet at jobben går via mobilen ?  Hun er ikke egoistisk. 

Jo, det er hun. Hun er aller mest opptatt av å nyte selv., og ha egentid. Veldig egoistisk når man både har egne barn og bor sammen med en  mann med barn.

Å ikke være sammen med eget barn på 4-5 uker for å sveve rundt i sus og dus, egoististisk! Hjerteløst

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

4-5 uker uten sønnen? 😮 Hvorfor? 

• Liker 6
Skrevet
Irja skrev (9 minutter siden):

4-5 uker uten sønnen? 😮 Hvorfor? 

Fordi "meg, meg, meg, meg, meg og litt mer meg, meg, meg, meg og til slutt meg".

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Fordi "meg, meg, meg, meg, meg og litt mer meg, meg, meg, meg og til slutt meg".

Nei slutt , var på ferie med besteforeldre i USA i nesten 3 uker ,

• Liker 1
Skrevet
Sansa20 skrev (Akkurat nå):

Og etter det hadde vi som foreldre nærmest kranglet høyt om å få barnet hjem igjen til oss..

Men ikke Kristin. Kristin slenger på ei uke eller to for sikkerhetsskyld.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet

Wow. Kan ikke tenke meg å være borte fra 7 åringen min mer enn 4-5 dager.. forskjell på folk. Og sett at jeg hadde hatt lyst på 4-5 uker uten barna mine, så hadde jeg jo aldri gjort det! Man har da et ansvar. Sjokkerende faktisk.

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sansa20 skrev (7 timer siden):

Jeg tror nesten du er forelsket i KG og vil gå igjennom skjærsilden for henne

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

4-5 uker uten sønnen og nå drar hun til London alene. Stakkars gutt. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer egentlig litt på hva er den perfekte influenser? Som ikke blir gransket og påpekt feil for hver minste lille ting man sier eller gjør.. jeg bare lurer, egentlig. Leser bare trådene uten å kommentere oftest, men virker som verden går under om man gir ungen sin en sjokoladebit på en tirsdag. Så sitter vi der og peker, mest sannsynlig kaster stein i glasshus fordi vi gjør ting selv innenfor husets 4 vegger, andre garantert hadde kommentert. Forskjellen er at det vises ikke, ropes ikke høyt om,  osv.. bare nysgjerrig..

• Liker 1
Skrevet
Klatrepia skrev (24 minutter siden):

Lurer egentlig litt på hva er den perfekte influenser? Som ikke blir gransket og påpekt feil for hver minste lille ting man sier eller gjør.. jeg bare lurer, egentlig. Leser bare trådene uten å kommentere oftest, men virker som verden går under om man gir ungen sin en sjokoladebit på en tirsdag. Så sitter vi der og peker, mest sannsynlig kaster stein i glasshus fordi vi gjør ting selv innenfor husets 4 vegger, andre garantert hadde kommentert. Forskjellen er at det vises ikke, ropes ikke høyt om,  osv.. bare nysgjerrig..

For det første er ikke dette snakk om å gi barnet en sjokolade på en tirsdag.

For det andre eksponerer ikke jeg barna våre til flere tusen ukjente.

Det er en ganske stor forskjell der.

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 10
  • Nyttig 10
Skrevet
Sansa20 skrev (19 timer siden):

Og så rett til far etterpå😀

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...