arnoyb Skrevet 18. mars #10281 Del Skrevet 18. mars Hallepalle2 skrev (36 minutter siden): Men blir barna nevnt med navn eller vist på kanalen? Jeg er 100 % mot sharenting, men matpakker er ikke veldig sensitive opplysninger, syns jeg. Men det er tydelig hvem som er hvem ut fra det hun viser. Hun har delt tilstrekkelig til at tilogmed jeg som ikke følger henne eller ser hver dag har skjønt hvem spiser hva. Hva tror du det kan bidra til om en av dem er litt større eller mindre enn de andre barna? Hvorfor gjøre det mulig for fremmede å vite dette. Hadde vært så enkelt å bare vist prosessen og hva hun har tenkt å lage. Men KG må vise alt for å få ros å skryt om så bra, kreativt å så pent. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 18. mars #10282 Del Skrevet 18. mars arnoyb skrev (1 time siden): Men det er tydelig hvem som er hvem ut fra det hun viser. Hun har delt tilstrekkelig til at tilogmed jeg som ikke følger henne eller ser hver dag har skjønt hvem spiser hva. Hva tror du det kan bidra til om en av dem er litt større eller mindre enn de andre barna? Hvorfor gjøre det mulig for fremmede å vite dette. Hadde vært så enkelt å bare vist prosessen og hva hun har tenkt å lage. Men KG må vise alt for å få ros å skryt om så bra, kreativt å så pent. Helt enig i det. Det hadde holdt å vise matboksene for inspirasjon. Men jeg tror at influenserne blir så sveiseblinde at de ikke tenker som vanlige folk. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 18. mars #10283 Del Skrevet 18. mars (endret) Hallepalle2 skrev (12 timer siden): Helt enig i det. Det hadde holdt å vise matboksene for inspirasjon. Men jeg tror at influenserne blir så sveiseblinde at de ikke tenker som vanlige folk. Kristin har også presisert flere ganger, når hun kritiserer andre influensere vell å merke, at ingenting en influenser legger ut er tilfeldig alt er gjennomtenkt for maks klikk og kroner. Da synes jeg hun kan svare på hvorfor det er greit at hun tjener penger på nettopp dette og hvordan hun/dem kom til konklusjonen at det er greit for henne å tjene penger på det 🤷🏼♀️ Endret 19. mars av arnoyb 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 19. mars #10284 Del Skrevet 19. mars (endret) Jeg syns det er helt greit at hun viser hva hun lager til matboksene, men IKKE hvor mye hun putter i hver boks. Og iallfall ikke hvor mye som er spist eller ikke! Å vise hvor mye hvert barn spiser i løpet av skoledagen er ikke inspirasjon, men eksponering. Endret 19. mars av FruRosa Forandret litt på ordlyden 13 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 19. mars #10285 Del Skrevet 19. mars FruRosa skrev (35 minutter siden): Jeg syns det er helt greit at hun viser hva hun lager til matboksene, men IKKE hvor mye hun putter i hver boks. Og iallfall ikke hvor mye som er spist eller ikke! Å vise hvor mye hvert barn spiser i løpet av skoledagen er ikke inspirasjon, men eksponering. Ja var nettopp det jeg skreiv til henne. Hun tjener penger på å utlevere barna i denne situasjon. Men hun er for opptatt av at alt er 10/10 og rosa sky med livets liv så hun gidder ikke svare. Hadde vært veldig interessant å høre hvordan hun resonerer seg til at det er okey, evt om hun innser at hun gjør det hun har kritisert andre for. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 19. mars #10286 Del Skrevet 19. mars Hallepalle2 skrev (På 17.3.2025 den 15.43): Jeg er ikke aktiv i denne tråden og ser svært lite av KG, men om det kun er bilder av matboksene så er det vel å trekke det langt å kalle det eksponering. Å dele tips til gode matpakker er vel bare en fin ting. En ting er å dele matpakkeinspirasjon. Det blir noe helt annet å dele hva barna spiser av nevnte matpakke. Absolutt ingen andre enn de som har ansvar for å lage et barns matpakke har noe behov for å vite hva barnet spiser av denne. Ingen! 22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 22. mars #10287 Del Skrevet 22. mars Festlig dra på lørdags tur med mann og barn i marka og du velger å sitte igjen i bilen en stund for å prate til kamera.. At mannen orker! Jeg hadde blitt rasende om min kjære gjorde dette hele tiden. Funker dårlig med familielivet. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet lørdag kl 16:52 #10288 Del Skrevet lørdag kl 16:52 M.H85 skrev (1 time siden): Festlig dra på lørdags tur med mann og barn i marka og du velger å sitte igjen i bilen en stund for å prate til kamera.. At mannen orker! Jeg hadde blitt rasende om min kjære gjorde dette hele tiden. Funker dårlig med familielivet. Når det håver inn 100k så hadde du nok godtatt å vente 5 min du også👌 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet lørdag kl 18:23 #10289 Del Skrevet lørdag kl 18:23 nøtta skrev (1 time siden): Når det håver inn 100k så hadde du nok godtatt å vente 5 min du også👌 Tror faktisk ikke jeg hadde valgt det når jeg hadde små barn nei. Barna først. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet søndag kl 07:32 #10290 Del Skrevet søndag kl 07:32 M.H85 skrev (13 timer siden): Tror faktisk ikke jeg hadde valgt det når jeg hadde små barn nei. Barna først. Det er faktisk jobben hennes. Vi andre forlater barna for å dra på jobb mens hennes jobb gjørs mens hun er hjemme og har barna rundt seg. Så akkurat det tenker jeg er forståelig, når man først har valgt seg dette ‘yrket’. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet mandag kl 15:11 #10291 Del Skrevet mandag kl 15:11 Kjekt å se på H sin IG at Kristin kommer på besøk til henne i dag! 👍 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet tirsdag kl 04:21 #10292 Del Skrevet tirsdag kl 04:21 Alkoholreklamen på IG, hvorfor blir den ikke tatt ned? og sanksjonert mot? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå