baremeg007 Skrevet 25. mars 2025 #10281 Skrevet 25. mars 2025 Alkoholreklamen på IG, hvorfor blir den ikke tatt ned? og sanksjonert mot? 5 2
Melvina123 Skrevet 28. mars 2025 #10282 Skrevet 28. mars 2025 Therese Lien poster abort fra 2023. Da kjører Gjelsvik abort i monitor, grunnet spm om spiral... Tilfeldig?? Neppe! Når abort blir clickbait, da reagerer jeg faktisk... Syns det er litt trist. 17 3
Poly Skrevet 28. mars 2025 #10283 Skrevet 28. mars 2025 Melvina123 skrev (16 minutter siden): Therese Lien poster abort fra 2023. Da kjører Gjelsvik abort i monitor, grunnet spm om spiral... Tilfeldig?? Neppe! Når abort blir clickbait, da reagerer jeg faktisk... Syns det er litt trist. Smakløst. Hun burde også passe kjeften sin litt i uttalelsene angående tema medisinsk vs kirurgisk. Aner tydeligvis ikke hva hun snakker om. 7
Jojo345 Skrevet 29. mars 2025 #10284 Skrevet 29. mars 2025 Ja dette var ganske smakløst. Bruke abort som click bait. Hun har ingen medisinsk bakgrunn, har aldri opplevd medisinsk abort og tenker ikke på alle de som sitter med barneønske som kanskje har endt i abort. Skulle ønske disse influenserne kunne skaffe seg en ordentlig jobb 22
Tripptrapp1 Skrevet 29. mars 2025 #10285 Skrevet 29. mars 2025 FruRosa skrev (På 19.3.2025 den 7.31): Jeg syns det er helt greit at hun viser hva hun lager til matboksene, men IKKE hvor mye hun putter i hver boks. Og iallfall ikke hvor mye som er spist eller ikke! Å vise hvor mye hvert barn spiser i løpet av skoledagen er ikke inspirasjon, men eksponering. Jeg kjenner at jeg blir nesten litt målløs. Vi lever i et samfunn med et ekstremt kroppsfokus, heroin-chic looken fra -90 gjort et comeback, TikTok flyter over av thinspo eller skinnyToks eller hva fanden de kaller det om dagen, små unger slanker seg på egenhånd, utvikler forvrengte kroppsbilder og spiseforstyrrelser i stadig økende frekvens. Og så står Kristin Gjelsvik - selv en mamma - og bidrar til dette svineriet ved å utlevere hva, hvor mye, og indirekte hvem som spiser hva i løpet av dagen. Altså, wtf, Kristin. Skjerp deg. 20 10
skjærgårds_datter Skrevet 29. mars 2025 #10286 Skrevet 29. mars 2025 Jeg tror Kristin slipper unna med mye fordi hun før i tiden var hele Norges motsvar på Sofie Elise bølgen. (Som for øvrig har fått ufortjent mye drit fra Kristin) Nå har hun blitt som alle hun gikk til krig mot. Hun tror selv at hun har et magisk kort fordi hun har stilt opp i debatter for ungdommen vår. På ingen måter er det greit at ei voksen dame med så mange følgere sier at " når man spiser sunt og gir kroppen det den faktisk trenger, så får man ikke lyst på godteri. " Det stemmer ikke. Man kan spise sunt og fornuftig, og likevel få lyst på godteri. Ikke noe unormalt med det, og drt betyr ikke at kosthold ditt ikke er sunt nok. Hun har slanket seg ekstremt tynn, og finner helt tydelig mye stolthet i det. Skulle ønske noen møtte henne i debatten på nrk, slik Sofie Elise møtte Kristin engang i tiden. 26 2
Kønn Skrevet 30. mars 2025 #10287 Skrevet 30. mars 2025 Hun sitter og snakker om hvor sterk hun er som har taklet gjeldsbyrden på en så fantastisk måte. Hun nevner ikke at fordi hun har gjort så idiotiske valg er hun en gjeldsslave. Hun eier ingenting men sitter med milliongjeld. Hun lager fantastiske matpakker, rydder i huset og eksponerer dette tynne idealet fordi hun spiser så myyyye også sunt. Hun fremstiller seg selv som et unikum. Dette skal jeg eie, jeg føler meg så sexy og Gud vet hva. 20 1
17.11 Skrevet 30. mars 2025 #10288 Skrevet 30. mars 2025 Jeg har egentlig ikke vært innom KG siden den gangen hun var sinnablogger, så jeg ble nysgjerrig og sjekket Snapchat. Sitter igjen med inntrykket av at dette er veldig, veldig mye. Hun har ekstremt lange monologer i stories på snap, jeg har aldri sett maken (men innser at jeg ikke er helt inne i hva influensere legger ut på snap). Jeg hadde aldri klart å følge dette innholdet daglig. Det er bare hun som filmer at hun rydder noe, for så å prate i en evighet om gudene vet hva av meningsløst prat. Og hvorfor syns folk det er interessant å se at noen vasker et toalettrom? Tror det holder for meg, dette trenger jeg ikke mer av. 31 8
SH# Skrevet 30. mars 2025 #10289 Skrevet 30. mars 2025 17.11 skrev (53 minutter siden): Jeg har egentlig ikke vært innom KG siden den gangen hun var sinnablogger, så jeg ble nysgjerrig og sjekket Snapchat. Sitter igjen med inntrykket av at dette er veldig, veldig mye. Hun har ekstremt lange monologer i stories på snap, jeg har aldri sett maken (men innser at jeg ikke er helt inne i hva influensere legger ut på snap). Jeg hadde aldri klart å følge dette innholdet daglig. Det er bare hun som filmer at hun rydder noe, for så å prate i en evighet om gudene vet hva av meningsløst prat. Og hvorfor syns folk det er interessant å se at noen vasker et toalettrom? Tror det holder for meg, dette trenger jeg ikke mer av. Jeg tok en opprydding og blokkerte alle influensere som jeg har fulgt, som jeg nå synes er helt blåste og har tomt innhold. De som har ett skikkelig innhold beholder jeg, og jeg unner de inntektene for jobben de gjør. Anbefaler alle andre å gjøre det samme 9 1 8
17.11 Skrevet 30. mars 2025 #10290 Skrevet 30. mars 2025 (endret) SH# skrev (3 minutter siden): Jeg tok en opprydding og blokkerte alle influensere som jeg har fulgt, som jeg nå synes er helt blåste og har tomt innhold. De som har ett skikkelig innhold beholder jeg, og jeg unner de inntektene for jobben de gjør. Anbefaler alle andre å gjøre det samme Jeg følger ikke en eneste influenser, det kan for såvidt også anbefales. Endret 30. mars 2025 av 17.11 26 1
Måne Rampelyset Skrevet 30. mars 2025 #10291 Skrevet 30. mars 2025 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
garfunkel Skrevet 31. mars 2025 #10292 Skrevet 31. mars 2025 17.11 skrev (17 timer siden): Jeg har egentlig ikke vært innom KG siden den gangen hun var sinnablogger, så jeg ble nysgjerrig og sjekket Snapchat. Sitter igjen med inntrykket av at dette er veldig, veldig mye. Hun har ekstremt lange monologer i stories på snap, jeg har aldri sett maken (men innser at jeg ikke er helt inne i hva influensere legger ut på snap). Jeg hadde aldri klart å følge dette innholdet daglig. Det er bare hun som filmer at hun rydder noe, for så å prate i en evighet om gudene vet hva av meningsløst prat. Og hvorfor syns folk det er interessant å se at noen vasker et toalettrom? Tror det holder for meg, dette trenger jeg ikke mer av. Er enig med deg. Det å gjøre ting samtidig som de prater gjør de bare fordi formidlingen tar lenger tid å komme fram til enn hvis de skulle sittet i ro og konsentrert seg om å prate. Dvs snappene blir lengre, og de får klemt inn mye mer reklame. Penger. Ser bakevlogger Anne Brith er veldig fæl på dette. Hun bruker jo (pga reklama og det faktum at hun prater veldig sakte) flere minutter på å fullføre ei setning ofte. Får veldig vondt av barnet her, for det får aldri fri fra å bli eksponert. Er det ikke hos mor, så er far også populær vlogger. Ikke engang hos den blå bestemora slipper han unna mobilkameraet og det å bli lagt ut på nett. At de ikke viser ansikt har lite å si, og det er jeg ganske sikker på at alle disse "sensurerer ansiktet"-barna kommer til å være enig med meg i når de blir voksne. 28 2
HerKommerMummi Skrevet 31. mars 2025 #10293 Skrevet 31. mars 2025 Det er få barn i Norge som er like mye eksponert som sønnen til Kristin Gjelsvik. 14 3
M.H85 Skrevet 31. mars 2025 #10294 Skrevet 31. mars 2025 HerKommerMummi skrev (1 time siden): Det er få barn i Norge som er like mye eksponert som sønnen til Kristin Gjelsvik. Og hva er greia med å si at gutter er mest "pappa" gutter? Ærligtalt er ikke det litt 1960 tallet? Pappa fisker med sønnen. Mamma lager mat på kjøkken med datteren. Hadde jeg vært borte fra min sønn 3 uker hadde jeg vært desperat få han hjem. Tydeligvis ikke hos Kristin, for gutter er jo "pappa" gutter.. Hun kan jo ikke påstå slikt , mange gutter er mamma gutter....yesses. Hun vet best. Flott det. 16 1 2
Kønn Skrevet 31. mars 2025 #10295 Skrevet 31. mars 2025 M.H85 skrev (2 timer siden): Og hva er greia med å si at gutter er mest "pappa" gutter? Ærligtalt er ikke det litt 1960 tallet? Pappa fisker med sønnen. Mamma lager mat på kjøkken med datteren. Hadde jeg vært borte fra min sønn 3 uker hadde jeg vært desperat få han hjem. Tydeligvis ikke hos Kristin, for gutter er jo "pappa" gutter.. Hun kan jo ikke påstå slikt , mange gutter er mamma gutter....yesses. Hun vet best. Flott det. Har hun ennå ikke fått han hjem?
Tripptrapp1 Skrevet 1. april 2025 #10296 Skrevet 1. april 2025 (endret) M.H85 skrev (13 timer siden): Og hva er greia med å si at gutter er mest "pappa" gutter? Ærligtalt er ikke det litt 1960 tallet? Pappa fisker med sønnen. Mamma lager mat på kjøkken med datteren. Hadde jeg vært borte fra min sønn 3 uker hadde jeg vært desperat få han hjem. Tydeligvis ikke hos Kristin, for gutter er jo "pappa" gutter.. Hun kan jo ikke påstå slikt , mange gutter er mamma gutter....yesses. Hun vet best. Flott det. Men det er jo nettopp dette hun lever av? Altså å sitte å glo på seg selv via telefonen mens hun påstår, synser og mener ting helt uten faglig backing, for så å publisere det på egne plattformer hvor hun har rollen som guru og er ganske trygg på at hun slipper å svare for seg dersom noen skulle være uenige? Og hvis noen skulle mene noe annet, så er de vel bare haters uansett? Livet som influencer, assa. Og ja: Uttalelsen hennes er helt på trynet. Jeg forstår ikke hvorfor hun skal uttale seg om så mye og gi «ekspertråd» på ting hun har null faglig kompetanse om. Hadde hun bare holdt seg til å gi råd om interiør og influensing, for det har hun i alle fall opparbeidet seg en erfaringsbasert kompetanse i. For ikke å snakke om personlige økonomiproblemer, for det har hun jo mer realkompetanse i enn de fleste. Men neida, det skal gis råd om alt fra ernæring, økonomi, regnskapsføring, og et vidt spekter psykologiske og sosiologiske problemstillinger som hun ikke har mer enn en Dagbladet-artikkels dybde av kunnskap om. Endret 1. april 2025 av Tripptrapp1 24 1
Stargaze Skrevet 1. april 2025 #10297 Skrevet 1. april 2025 Kønn skrev (10 timer siden): Har hun ennå ikke fått han hjem? Det er veldig tydelig i hennes kanaler hva som er viktig: metime, metime, metime…vin og kos. 12
Tigerfrue Skrevet 1. april 2025 #10298 Skrevet 1. april 2025 For mange år siden var hun og eksen på god kveld Norge, og der så hun at hun aldri ønsket seg unger, for det passet ikke henne...... hun hadde nok helt rett. 14 19
M.H85 Skrevet 1. april 2025 #10299 Skrevet 1. april 2025 Tigerfrue skrev (2 timer siden): For mange år siden var hun og eksen på god kveld Norge, og der så hun at hun aldri ønsket seg unger, for det passet ikke henne...... hun hadde nok helt rett. Ja da passer det nok være mor + stemor til en haug med kids. 4
Sol Rampelyset Skrevet 1. april 2025 #10300 Skrevet 1. april 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå