Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tigerfrue skrev (9 timer siden):

For mange år siden var hun og eksen på god kveld Norge, og der så hun at hun aldri ønsket seg unger, for det passet ikke henne...... hun hadde nok helt rett.

For mange år siden satt hun også på tv og sa at hun hadde ett sinneproblem og hadde slått eksen! 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aleneferie på trappene nå. Neste gang barnet er hos far. Fire dager. Har hun ikke akkurat flyttet sammen med livets mann da. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Kønn skrev (3 minutter siden):

Aleneferie på trappene nå. Neste gang barnet er hos far. Fire dager. Har hun ikke akkurat flyttet sammen med livets mann da. 

De har et noe utradisjonelt samboerskap.  Hun har hatt barnefri 4 uker(?) ,hun er ofte borte på arrangementer osv. Bor ikke disse voksne sammen med en haug med kids? Hvorfor trenger de så mye alenetid. Aleneferie  alltid... Hva med en hyggelig ferie med hele gjengen? Tenk så gøy for de små. Veldig merkelig bo "felleskap" dette 😅🙈 Eneste hun tenker på er jo alenetid....

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (21 minutter siden):

De har et noe utradisjonelt samboerskap.  Hun har hatt barnefri 4 uker(?) ,hun er ofte borte på arrangementer osv. Bor ikke disse voksne sammen med en haug med kids? Hvorfor trenger de så mye alenetid. Aleneferie  alltid... Hva med en hyggelig ferie med hele gjengen? Tenk så gøy for de små. Veldig merkelig bo "felleskap" dette 😅🙈 Eneste hun tenker på er jo alenetid....

Vært borte i fire 4 uker😳 Og det første hun tenker på er aleneferie…. Hvorfor ikke reise på tur med mini i fire dager og kose seg med han? Skjønner ingen ting av dette, men det trenger jeg heldigvis ikke skjønne meg på heller og glad er jeg for det😁

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (1 minutt siden):

Vært borte i fire 4 uker😳 Og det første hun tenker på er aleneferie…. Hvorfor ikke reise på tur med mini i fire dager og kose seg med han? Skjønner ingen ting av dette, men det trenger jeg heldigvis ikke skjønne meg på heller og glad er jeg for det😁

🤣 enig,men vi har lov å kommentere...hun deler jo dette for hele Norge. Hadde jeg hatt barnefri så lenge hadde jeg tatt med barnet på ferie,ikke dratt alene.  Jeg har heller ikke behov for aleneferie uten min kjære, men det har hun etter å ha bodd med livets beste mann i hva? 2 måneder? Jeje 😅🤷‍♀️

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Lukter litt trøbbel i livets paradis?

• Liker 12
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (5 timer siden):

Lukter litt trøbbel i livets paradis?

Ja, ingen vet hvor "haren hopper" etter påske :D ( men noe forutsigbart, for den som har noen år på baken 😛 ) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (10 timer siden):

Måtte vel få hjelp med økonomien da🤷🏻‍♀️

Ja det lønner seg være flere om kostnader det er nok iallefall alle som bor i kollektiv enig i...🙄

• Liker 5
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Ja det lønner seg være flere om kostnader det er nok iallefall alle som bor i kollektiv enig i...🙄

Kom over dette,tydeligvis deler hun alt..Herregud.  Lukter økonomisk samboerskap lang vei ,det verste er at hun deler slikt for å tjene klikk på sin egen elendighet rundt økonomi? Hva blir neste? Svaret fra fastlegen har kommet! Hadde ikke HIV eller andre sykdommer 🎉 Blir litt I den gaten...

Screenshot_20250402_122309_Instagram.jpg

• Liker 13
  • Nyttig 18
Skrevet
Kønn skrev (21 timer siden):

Måtte vel få hjelp med økonomien da🤷🏻‍♀️

Ja. Og bedre enn å kanskje bare bo i en liten leilighet som hadde vært det hun hadde råd til, hadde nok vært flaut for henne.

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
Kønn skrev (På 1.4.2025 den 22.35):

Er jo for å tjene mer penger på snap

Reise = høyere inntekt 

• Liker 5
Skrevet
duskelapp skrev (7 timer siden):

Er jo for å tjene mer penger på snap

Reise = høyere inntekt 

...Og selvfølgelig for å få masse tid prate til telefonen uten forstyrrelser. Hun hadde jo mer tid før da hun bodde alene uten mann og barn,  tipper hun savner det ja.. 😅

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

4-5 uker uten natteklem eller tidlig morgen kos, mor &sønn 😕 Faktisk bare trist! Bare å håpe at gutten ikke føler seg for knyttet til far( les : trygg/stabil/rutine) , og får det vanskelig å tilpasses mor, etter så langt fravær, huff ❤️  Facetime er bra, men ikke nok.

Endret av Full kontroll
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Full kontroll skrev (4 timer siden):

4-5 uker uten natteklem eller tidlig morgen kos, mor &sønn 😕 Faktisk bare trist! Bare å håpe at gutten ikke føler seg for knyttet til far( les : trygg/stabil/rutine) , og får det vanskelig å tilpasses mor, etter så langt fravær, huff ❤️  Facetime er bra, men ikke nok.

Viktigere å dra på alene longweekend... Passer jo bra sammen økonomisk også det, først juble over at noe gjeld er slettet for å så dra til en av verdens desidert dyreste byer å sove på et svindyrt luksushotell og booke bord på like dyre restauranter i 4 dager. Henger liksom ikke helt sammen noe her😀🤣

Endret av M.H85
  • Liker 29
  • Nyttig 11
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Viktigere å dra på alene longweekend... Passer jo bra sammen økonomisk også det, først juble over at noe gjeld er slettet for å så dra til en av verdens desidert dyreste byer å sove på et svindyrt luksushotell og booke bord på like dyre restauranter i 4 dager. Henger liksom ikke helt sammen noe her😀🤣

Er vel livets mann som betaler, alt for å blidgjøre KG.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Sassya skrev (3 minutter siden):

Er vel livets mann som betaler, alt for å blidgjøre KG.

Tviler sterkt. Hun har nok mer inntekt enn han,men dessverre bruker hun jo enorme mengder penger på sus og dus også da. Passer liksom ikke helt gi økonomisk råd til "andre" da😅

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Med barn i hus, må man til alle tider være såå opptatt med alt mulig, eller fraværende som jeg kaller der i Kristins tilfelle? Kan ikke "helligdagen" være hellig lengre, så barn får hentet seg litt inn, før ny uke, enten de går i barnehage eller skole, hæ? To stælker på duracel heeele døgnet jo 😛 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
M.H85 skrev (23 timer siden):

Hun etterspurte tips på hvor hun skulle dra og hva hun skulle gjøre på IG forrige dagen, dårlig fordekt fisking etter sponset tur…. Koster henne neppe (eller livets mann) noe særlig dette 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...