Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Kristin er Norges farligste forbilde! Når man sier at man har droppet lunsj til hele Norge i dag, mens man står der med en kropp som blir tynnere og tynnere, for så å lage seg en liten salat med fisk til middag, så sier det seg selv at denne dama ikke har et sunt forhold til kropp og mat. Dette er IKKE inspirerende!
 

Til og med mine venner i fitnessbransjen med muskuløse, fine kropper og lav fettprosent spiser mer enn Kristin og mindre magert. 

Endret av Marihone
La til komma
  • Liker 24
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (8 timer siden):

Det er jo strengt tatt ikke så rart egentlig med tanke på historikken hennes. Boligen er belånt av Bank2. Ganske store varsellamper allerede der. Så å gi henne billån eller leasing på toppen av det forstår jeg godt at ingen vil.

Hun var til og med såpass åpen rundt huskjøpet at hun åpent la ut om at hun ikke hadde råd til å ferdigstille alt på en gang og det ble panelovner og ikke mer vanligere løsninger for oppvarming i den klassen bolig.

Henger ikke på greip! Hun har nok god råd. Dyr mat,dyre møbler, og det koster nok x antall 1000 leie den bilen pr måned uansett hvem som står på den som registrert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker på at Kristin e så opptatt med å vise frem. Føler nesten som om hu bærer nag over Dennis?? Hu e så opptatt med å vise ting 24/7 i håp om at dennis skal se og at han angre seg? 😂

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (3 minutter siden):

Merker på at Kristin e så opptatt med å vise frem. Føler nesten som om hu bærer nag over Dennis?? Hu e så opptatt med å vise ting 24/7 i håp om at dennis skal se og at han angre seg? 😂

Tviler på at hun vil ha han tilbake, men nyter nok å vise han at «det går bra om da’n»

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storyen til kristin idag ang «sjalusi» fra en følger når det kommer til inntekt…herregud 🙈 for det er jo derfor noen av oss har fått influensere opp i halsen, fordi vi er sjalu 🙄🙄

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (1 time siden):

Storyen til kristin idag ang «sjalusi» fra en følger når det kommer til inntekt…herregud 🙈 for det er jo derfor noen av oss har fått influensere opp i halsen, fordi vi er sjalu 🙄🙄

Å være sjalu på ett økonomisk stress/kaos ...

Ellers takk 😄

Hadde vært mer nyttig å sett på henne spare penger, men da går det sikkert utover mascara salget hennes 

Endret av duskelapp
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at KG var å pantet en saftflaske og en Pepsiflaske i går. Trodde vi boikottet Pepsi jeg, siden de støtter Israel🤫

Trodde virkelig ikke KG drakk sukkerfri brus eller Pepsi 🚩. Hun som er aktiv motstander mot krigen i Gaza , så hun burde vite bedre. 

Pepsi står på blokke lista til chopchop.norway som KG følger🤔

Endret av Sassya
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (21 timer siden):

Kristin er Norges farligste forbilde! Når man sier at man har droppet lunsj til hele Norge i dag, mens man står der med en kropp som blir tynnere og tynnere, for så å lage seg en liten salat med fisk til middag, så sier det seg selv at denne dama ikke har et sunt forhold til kropp og mat. Dette er IKKE inspirerende!
 

Til og med mine venner i fitnessbransjen med muskuløse, fine kropper og lav fettprosent spiser mer enn Kristin og mindre magert. 

Enig. Var noen her som påsto hun bare var sunn🙈 Alt hun SPISER er nøye gjennomtenkt,de fleste tar seg en bolle eller en skive midt i oppussing,men ikke hun. Hun lager disse sunne magre salatene sine og virker besatt av å holde seg tynn og tenke på hva hun putter i munnen. Det er det ingen tvil og. Og disse dadlene som hun kaster desperat i nebbet som hun sier😅 Ingen sjokolade bit der i gården, bare opptatt av å holde en lav vekt. Ikke trener hun heller, ingen muskler, på grensen til undervekt. Elsker å strekke ut beina der hun "poserer" på tå i bh mens hun suger inn magen inn, alt for å se enda tynnere ut. 😬 Hun som HATET kroppspress👏🏽

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg anbefaler og bruker KG flere sminke og hudpleie produkter som støtter Israel .

I zez.am på hennes snap  anbefaler og tjene hun penger på salg av disse produktene. Som Estee Lauder, Armani mascara og parfyme, Nux, Rexona, Lancome, Maybelline, Max Factor, Essie og Biotherm. 

Rart at KG ikke vet dette. Anbefaler KG og oppdatere seg på det. Spesielt med Estee Lauder 🚩

Endret av Sassya
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (4 timer siden):

Storyen til kristin idag ang «sjalusi» fra en følger når det kommer til inntekt…herregud 🙈 for det er jo derfor noen av oss har fått influensere opp i halsen, fordi vi er sjalu 🙄🙄

Provoserende😠 Nei Kristin. Vi er ikke sjalu på deg som jobber med  å kynisk få sårbare mennesker til å føle seg enda verre. Vi er ikke sjalu på stakkars deg som egentlig mange dager kunne tenkt deg 8-4 jobb for dette krever jo så uffatelig mye deg sier du,  og at du betaler en så høy pris🙈( når sannheten er at du ELSKER det).

Merkelig hvordan du Kristin tydeligvis leter etter de rette ordene når du snakker om dette, passer på at du sier de rette ordene slik at du skal få forståelse og empati. Fomler litt,henter deg inn igjen da det er viktig at dette kommer rett ut, kalkulert og nøye gjennomtenke ord.  For dette kan du Kristin. Du er flink med ord det skal du,men for oss som har mye og NOK livserfaring ser vi glatt igjennom slike mennesker, vi ser nemlig en noe kynisk og manipulerende måte snakke på. 

Jo forresten...jeg er litt sjalu på de som er syden nå, det ble plutselig dritt dårlig vær her og jeg elsker varme😭. Teller ned til sommerferien! Ellers er jeg lite sjalu på noe som helst gitt😉

Endret av M.H85
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (1 time siden):

I tillegg anbefaler og bruker KG flere sminke og hudpleie produkter som støtter Israel .

I zez.am på hennes snap  anbefaler og tjene hun penger på salg av disse produktene. Som Estee Lauder, Armani mascara og parfyme, Nux, Rexona, Lancome, Maybelline, Max Factor, Essie og Biotherm. 

Rart at KG ikke vet dette. Anbefaler KG og oppdatere seg på det. Spesielt med Estee Lauder 🚩

Hæææ... Trodde virkelig hun hadde satt seg inn i produktene 🙄🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

.

 

Endret av Sassya
Brukt feil bilder
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber ikke den nye kjæresten hennes i Lloreal?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Jobber ikke den nye kjæresten hennes i Lloreal?

Tuller du eller? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snublefot62 skrev (24 minutter siden):

Jobber ikke den nye kjæresten hennes i Lloreal?

Tannlege tror eg🤔🤣 loreal altså sminke selskap..🤔🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, M.H85 said:

Tannlege tror eg🤔🤣 loreal altså sminke selskap..🤔🤣

Jobbet, tror jeg (i følge LinkedIn 😬)

når det er sagt så har hun lagt ut story nu. Tro om hun henger inne på kg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (7 timer siden):

Så at KG var å pantet en saftflaske og en Pepsiflaske i går. Trodde vi boikottet Pepsi jeg, siden de støtter Israel🤫

Trodde virkelig ikke KG drakk sukkerfri brus eller Pepsi 🚩. Hun som er aktiv motstander mot krigen i Gaza , så hun burde vite bedre. 

Pepsi står på blokke lista til chopchop.norway som KG følger🤔

«Alle» influencere er imot Israel for tiden. Om det engasjementet reellt stikker dypere for de fleste av dem enn å dele noen stories og kanskje et innlegg eller to om hvor mye de tilsynelatende bryr seg, er en annen sak. For de fleste er dette bare nok en mulighet til å løfte frem seg selv og bygge image. Være tidsriktig, i tiden. Engasjementet stopper som regel ved at de faktisk må yte noe, eller enda verre: At de må gjøre grusomme personlige offer, for eksempel å kutte ut Pepsi max eller yndlingsfoundationen fra Estee Lauder. 

 

Til syvende og sist så bryr influencere seg kun om én ting, og det er seg selv.
 

 

 

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var blant de som syntes hun var en herlig motpost til resten av gjengen. Skjønner hun er av en slekt med litt penger som hjelper henne ut av diverse økonomiske ufører. Håper hun tar gode valg fremover angående skatt feks. Men uansett virker hun som en influenser som havnet i samme fold som alle de andre hvor kynismen, kroppen og penger styrer. 

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...