Wald86 Skrevet 12. mars 2024 #6541 Del Skrevet 12. mars 2024 (endret) . Endret 14. mars 2024 av Wald86 Sporingsbeskyttelse. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøytral-80 Skrevet 12. mars 2024 #6542 Del Skrevet 12. mars 2024 (endret) 43 minutter siden, Heartgirl said: Takk for at du er oppegående og ser og tørr si fra om nettroll som rakker ned på en super influencer ❤️ @Sansa20 @Heartgirl Kan du slutte diskutere med deg selv? Man trenger ikke ha fulgt mye med for å skjønne greia her. Oppfordrer igjen andre brukere til la være gå «i fella» med å svare denne personen. Side opp og ned med saklige, gode og informative innlegg i tråden her. Ikke la de forsvinne i dette surret brukeren over prøver på. Endret 12. mars 2024 av Nøytral-80 8 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøytral-80 Skrevet 12. mars 2024 #6543 Del Skrevet 12. mars 2024 30 minutter siden, Wald86 said: Slike betalingsløsninger er fordyrende, og absolutt noe man skal unngå, hvis økonomien er vanskelig og postkassen full av regninger som har gått til inkasso. Å kjøre på med den type markedsføring etter seanser i sofa med vinglass der Gjelsvik åpner regninger "sammen" med sine følgere/kjøpsgruppe er ekstremt kynisk! Vi kan lese at forbruksgjeld øker hos sårbare grupper, samtidig som også shoppingavhengighet øker. Jeg har ikke ord for hvor skadelig dette potensielt kan være, og antagelig er for mange i målgruppen til Gjelsvik. Ekstremt kynisk !!! Og Gjelsvik er klar over dette selv. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 12. mars 2024 #6544 Del Skrevet 12. mars 2024 Jeg følger som jeg har sagt tidligere. Var innom snappen hennes i dag, der hun hadde «GRWM» som content. Det er totalt unødvendig å filme seg halvnaken med en kropp der man teller ribbein og kragebein. Altså filme og legge ut en sånn type innhold. Jeg vet jeg muligens må ete i meg egne utsagn, men dagens content ER triggende for de som sliter med et usunt forhold til egen kropp. Det blir MER og MER grenseløst på disse influencerne og Kristin ser ut til å ha mistet seg selv på veien. Man kan like noen uten å like alt de representerer.Jeg liker Kristin, men Kristin er nå på en «sti» som ikke er sunn for verken ho eller andre. Jeg trekker tilbake mitt forsvar av henne som influencer. Synd at man selger egen integritet for penger. 12 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 12. mars 2024 #6545 Del Skrevet 12. mars 2024 (endret) . Endret 14. mars 2024 av Wald86 Sporingsbeskyttelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. mars 2024 #6546 Del Skrevet 12. mars 2024 Nøytral-80 skrev (37 minutter siden): @Sansa20 @Heartgirl Kan du slutte diskutere med deg selv? Man trenger ikke ha fulgt mye med for å skjønne greia her. Oppfordrer igjen andre brukere til la være gå «i fella» med å svare denne personen. Side opp og ned med saklige, gode og informative innlegg i tråden her. Ikke la de forsvinne i dette surret brukeren over prøver på. Typisk og beskylde brukere om og diskutere med seg selv når noen føler seg truffet. Jeg er IKKE @Sansa20. Det kan 100% en moderator bekrefte for deg. Det er ikke lov og ha to brukere for og diskutere i samme tråd. Vi som støtter Kristin har full rett til og si fra når man ser at flere her inne driver med mobbing, nedrakking, stygge og grunnløse beskyldninger om Kristin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 12. mars 2024 #6547 Del Skrevet 12. mars 2024 (endret) . Endret 14. mars 2024 av Wald86 Sporingsbeskyttelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. mars 2024 #6548 Del Skrevet 12. mars 2024 Harnoejegvilsi skrev (28 minutter siden): Jeg følger som jeg har sagt tidligere. Var innom snappen hennes i dag, der hun hadde «GRWM» som content. Det er totalt unødvendig å filme seg halvnaken med en kropp der man teller ribbein og kragebein. Altså filme og legge ut en sånn type innhold. Jeg vet jeg muligens må ete i meg egne utsagn, men dagens content ER triggende for de som sliter med et usunt forhold til egen kropp. Det blir MER og MER grenseløst på disse influencerne og Kristin ser ut til å ha mistet seg selv på veien. Man kan like noen uten å like alt de representerer.Jeg liker Kristin, men Kristin er nå på en «sti» som ikke er sunn for verken ho eller andre. Jeg trekker tilbake mitt forsvar av henne som influencer. Synd at man selger egen integritet for penger. Måten hun filmer seg på er det IKKE noe galt med. Hun filmer seg IKKE halvnaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 12. mars 2024 #6549 Del Skrevet 12. mars 2024 (endret) . Endret 18. mars 2024 av Wald86 Sporingsbeskyttelse 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 12. mars 2024 #6550 Del Skrevet 12. mars 2024 Heartgirl skrev (3 minutter siden): Typisk og beskylde brukere om og diskutere med seg selv når noen føler seg truffet. Jeg er IKKE @Sansa20. Det kan 100% en moderator bekrefte for deg. Det er ikke lov og ha to brukere for og diskutere i samme tråd. Vi som støtter Kristin har full rett til og si fra når man ser at flere her inne driver med mobbing, nedrakking, stygge og grunnløse beskyldninger om Kristin! Jeg anbefaler deg å sette deg inn i begrepet «influencer». Jeg følger også Kristin. Du må jo være blind om du ikke ser at en del av innholdet hun legger ut er både triggende og tildels kynisk når hun spiller på «venninnefølelsen» Om du ikke kjenner Kristin privat vil du dessverre aldri bli noe annet enn et rabdom menneske som genererer penger i kassa. Kristin spiller på denne nære venninnefølelsen til følgerne. Får «deg» til å føle «deg» spesiell. I det ene øyeblikket spiller hun på livet med fattigdom, i det neste på spaweekender og luksus. Ingen av delene er feil. Sammenblandet fremstår det kynisk. Hun har gått hardt ut mot Sophie Elise og det kroppspresset hun mente hun påførte unge mennesker, samtidig som hun selv, nå spiller på egen kropp. Nei, hun skal ikke være nødt til å skjule kroppen sin, eller ikke kunne filme eller ta bildet av den. Men når hun spiller på den så fremstår det kynisk. Hun hadde ALDRI, slik som i dag, filmet seg i bh og truse om hun var litt rundere i formene. Aldri! Ser du ikke at dette blir feil? 9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 12. mars 2024 #6551 Del Skrevet 12. mars 2024 Harnoejegvilsi skrev (40 minutter siden): Jeg følger som jeg har sagt tidligere. Var innom snappen hennes i dag, der hun hadde «GRWM» som content. Det er totalt unødvendig å filme seg halvnaken med en kropp der man teller ribbein og kragebein. Altså filme og legge ut en sånn type innhold. Jeg vet jeg muligens må ete i meg egne utsagn, men dagens content ER triggende for de som sliter med et usunt forhold til egen kropp. Det blir MER og MER grenseløst på disse influencerne og Kristin ser ut til å ha mistet seg selv på veien. Man kan like noen uten å like alt de representerer.Jeg liker Kristin, men Kristin er nå på en «sti» som ikke er sunn for verken ho eller andre. Jeg trekker tilbake mitt forsvar av henne som influencer. Synd at man selger egen integritet for penger. Kan det være hun har blitt så tynn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 12. mars 2024 #6552 Del Skrevet 12. mars 2024 29_j skrev (1 minutt siden): Kan det være hun har blitt så tynn? Det kan godt være. Men jeg ser mer og mer at innholdet kan være skadelig for følgerne som har et usunt forhold til egen kropp. Hva vil man egentlig med et innhold der man poserer halvnaken på SOME? 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 12. mars 2024 #6553 Del Skrevet 12. mars 2024 (endret) . Endret 14. mars 2024 av Wald86 Sporingsbeskyttelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. mars 2024 #6554 Del Skrevet 12. mars 2024 Harnoejegvilsi skrev (Akkurat nå): Jeg anbefaler deg å sette deg inn i begrepet «influencer». Jeg følger også Kristin. Du må jo være blind om du ikke ser at en del av innholdet hun legger ut er både triggende og tildels kynisk når hun spiller på «venninnefølelsen» Om du ikke kjenner Kristin privat vil du dessverre aldri bli noe annet enn et rabdom menneske som genererer penger i kassa. Kristin spiller på denne nære venninnefølelsen til følgerne. Får «deg» til å føle «deg» spesiell. I det ene øyeblikket spiller hun på livet med fattigdom, i det neste på spaweekender og luksus. Ingen av delene er feil. Sammenblandet fremstår det kynisk. Hun har gått hardt ut mot Sophie Elise og det kroppspresset hun mente hun påførte unge mennesker, samtidig som hun selv, nå spiller på egen kropp. Nei, hun skal ikke være nødt til å skjule kroppen sin, eller ikke kunne filme eller ta bildet av den. Men når hun spiller på den så fremstår det kynisk. Hun hadde ALDRI, slik som i dag, filmet seg i bh og truse om hun var litt rundere i formene. Aldri! Ser du ikke at dette blir feil? Du er sikkert en følger som følger henne KUN for og spre negative kommentarer her på tråden. Følger henne kun for og la deg irritere og ha noe og kritisere. Kristin spiller IkKKE på venninnefølelsen til følgerne! jeg er 100 % enig med kritikken mot Sophie Elise. Det var på sin plass så dårlig forbilde hun var og er. Det du og andre KG-kritikere/hatere gjør er rein hersketeknikk og rakke ned på oss som liker Kristn som influencer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 12. mars 2024 #6555 Del Skrevet 12. mars 2024 (endret) . Endret 18. mars 2024 av Wald86 Sporingsbeskyttelse 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. mars 2024 #6556 Del Skrevet 12. mars 2024 (endret) Wald86 skrev (36 minutter siden): Hun benytter vinkler for å fremheve, og gjøre seg enda smalere/lengre, men joda, man blir tynn hvis man spiser lite og er veldig aktiv. Noe Gjelsvik har mye fokus på nå, på sine salgskanaler. Slik de fleste av hennes kollegaer også har, som hun før kritiserte. Det er dette som gir penger på influenceres salgskanaler. Kropp, mat, luksus, ønske om kjærlighet og bekreftelse. være del av noe. "vi" skal åpne regninger. "vi skal spise sammen", Det dere KG-kritiker/hatere gjør er og kroppsshame Kristin på samme måte dere gjør med f.eks HD og noen flere influencer! HD får refs fordi hennes kritikere mener hun bidrar til fedme. Kristin blir kroppshamet fordi hun er tynn. Feil er det om en influencer liker kroppen sin om influenceren er litt overvektig og feil er det for dere om en influencer er tynn som Kristin og et annet eksempel Ingeborg Senneseth og Martine Halvorsen ble først shamet fordi hun likte kroppen sin men med en gang hun begynte og trene og legge om kostholdet fikk hun nok en gang negativ kritikk pga det. Ikke noe er bra nok! Det og diskutere og kommentere andres utseende er det styggeste jeg leser. Endret 12. mars 2024 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 12. mars 2024 #6557 Del Skrevet 12. mars 2024 🤦♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 12. mars 2024 #6558 Del Skrevet 12. mars 2024 Heartgirl skrev (8 minutter siden): Du er sikkert en følger som følger henne KUN for og spre negative kommentarer her på tråden. Følger henne kun for og la deg irritere og ha noe og kritisere. Kristin spiller IkKKE på venninnefølelsen til følgerne! jeg er 100 % enig med kritikken mot Sophie Elise. Det var på sin plass så dårlig forbilde hun var og er. Det du og andre KG-kritikere/hatere gjør er rein hersketeknikk og rakke ned på oss som liker Kristn som influencer. Om du har fulgt med på denne tråden har du muligens sett at jeg har forsvart Kristin også. Jeg sprer ikke negativ omtale av mennesket Kristin. Jeg stiller meg kritisk til salgsvaren Kristin deler av innhold til følgerne sine. Jeg ser ikke at du kommer med annet enn gjentagelser når det kommer til det som debatteres. Også virker det litt barnslig å kalle enhver kritikk for det samme som hat. Jeg hater heldigvis ingen i dette livet. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 12. mars 2024 #6559 Del Skrevet 12. mars 2024 (endret) . Endret 14. mars 2024 av Wald86 Sporingsbeskyttelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. mars 2024 #6560 Del Skrevet 12. mars 2024 Harnoejegvilsi skrev (8 minutter siden): Om du har fulgt med på denne tråden har du muligens sett at jeg har forsvart Kristin også. Jeg sprer ikke negativ omtale av mennesket Kristin. Jeg stiller meg kritisk til salgsvaren Kristin deler av innhold til følgerne sine. Jeg ser ikke at du kommer med annet enn gjentagelser når det kommer til det som debatteres. Også virker det litt barnslig å kalle enhver kritikk for det samme som hat. Jeg hater heldigvis ingen i dette livet. Da kritiserer du Kristin slik jeg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå